جمعه , می 17 2024

خوانندگی لیدی گاگا در ویدیویی از پشت صحنه فیلم Joker 2

[ad_1]

به تازگی ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Joker 2 منتشر شده که خوانندگی لیدی گاگا را نشان می‌دهد.

همانطور که قبلا آشکار شده بود، فیلم جوکر ۲ (Joker 2) که با عنوان رسمی جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) شناخته می‌شود، اثری موزیکال به شمار می‌رود و قرار است در آن صحنه‌های آواز خواندن وجود داشته باشد.

حالا ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم «جوکر: جنون مشترک» منتشر شده که نیم نگاهی از جنبه موزیکال این فیلم را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده یا دانلود کنید.

در این ویدیوی تازه منتشر شده خود لیدی گاگا دیده نمی‌شود و تصویر بیرون از محل فیلمبرداری را نشان می‌دهد. با این حال، شنیده می‌شود که لیدی گاگا در حال خواندن آهنگ We’re a Couple of Swells است که یک آهنگ کمدی اجرا شده توسط جودی گارلند و فرد آستیر در فیلم رژه عید پاک (Easter Parade) محصول سال ۱۹۴۸ میلادی است.

با اینکه این آهنگ باید توسط دو نفر خوانده شود اما هنوز مشخص نیست که آیا واکین فینیکس نیز در این خوانندگی لیدی گاگا را همراه خواهد کرد یا خیر. این آهنگ درباره دو فرد فقیر است که تصور می‌کنند اگر ثروتمند می‌بودند، زندگی‌شان چگونه می‌بود و همین نیز سبب شده تا این آهنگ توصیف‌کننده خوبی از وضعیت جوکر و هارلی کوئین باشد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از فیلم «جوکر ۲» در دست نیست اما تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری آن، نیم نگاهی از شخصیت‌های آن را ارائه داده است.

سکان کارگردانی و نویسندگی فیلم «جوکر: جنون مشترک» را تاد فیلیپس در دست دارد و از جمله دیگر بازیگران حاضر در آن نیز می‌توان ززی بیتز، برندن گلیسون، کاترین کینر و هری لاوتی اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نوزده =