یکشنبه , می 19 2024

اعلام جزییاتی از بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 در ماه ژوئن

[ad_1]

با اعلام رسمی استودیو CD Project RED، می‌توانیم قبل از عرضه بسته‌الحاقی Phantom Liberty در ۲۰۲۳، شاهد جزییاتی از آن در تابستان آینده باشیم.

البته که هنوز اولین و تنها DLC پولی این بازی، تاریخ انتشار دقیقی ندارد و با توجه به برگزاری رویداد‌های Summer Game Fest و Xbox Game Showcase (که سایبرپانک۲۰۷۷ اولین بار در این رویداد معرفی شد)، می‌توانیم شاهد حضور این نمایش در یکی از این‌دو رویداد باشیم.

این DLC برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری اکس و اس و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد که در آن شاهد یک منطقه جدید در نایت‌سیتی و  بازگشت کیانو ریوز در نقش جانی سیلورهند خواهیم بود. البته که ستاره‌ای دیگر به نام ادریس‌آلبا نقش سولومون‌رید را ایفا خواهد کرد  وی یک مامور FIA است.

اعلام جزییاتی از بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 در ماه ژوئنimage 9 550x309 1

در مورد داستان، تنها چیزی که می دانیم این است که شامل کارها و ماموریت‌هایی در ایالات متحده‌جدید‌آمریکا خواهد بود و تعامل با، دشمنی به نام آراساکا جزیی از این بسته‌الحاقی خواهد بود.اعلام جزییاتی از بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 در ماه ژوئن

این بزرگترین بودجه ایست که CD Project RED برای توسعه این عنوان در  نظر گرفته است و پس از عرضه این بسته، نسخه Game of the Year را درپیش خواهیم داشت که شامل بازی اصلی، بسته‌های الحاقی عرضه شده و پچ‌های بهبود عملکرد هستیم و همچنین حاوی به روز رسانی‌های بیشتری برای سیستم‌های پلیس، سایبر‌افزار و نبرد‌های melee خواهیم بود.

در ادامه، با مطالعه آخرین اخبار بازی، همراه پی‌اس‌آرنا بمانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =