شنبه , آوریل 27 2024

زمان پخش سریال ترکی خانواده زیبای من (Benim Güzel Ailem) + بیوگرافی بازیگران

سریال ترکی خانواده زیبای من با نام ترکی Benim Güzel Ailem از سریال های موردانتظار ترکی است. به تازگی انتظارها با اعلام زمان پخش سریال ترکی خانواده زیبای من به سر رسیده است.

زمان پخش سریال ترکی خانواده زیبای من

خلاصه داستان سریال Benim Güzel Ailem:

سریال خانواده زیبای من سه نسل مختلف را گرد هم می آورد و ارزش های گذشته و خواسته های در حال تغییر نسل جدید را یکسو می کند. او به این ترتیب ساختار خانواده ترک امروز را نمایان می کند. مخاطب با تماشای داستان سریال شاهد زندگی خانواده آکیول خواهد بود که در خانه مستقل خود در یکی از محله های تاریخی استانبول زندگی می کنند.

با فرا رسیدن فصل تابستان پخش سریال های تابستانی ترکی نیز آغاز شده است. این مطلب همزمان با تاریخ و ساعت پخش سریال «خانواده زیبای من» به کارگردانی سعدالله جلان برای شما آماده شده است.

  • روز پخش سریال زیبای خانوادگی من: هر چهارشنبه
  • زمان پخش سریال خانواده زیبای من: 21:00

عوامل سریال خانواده زیبای من

خلاصه داستان سریال Benim Güzel Ailem
خلاصه داستان سریال Benim Güzel Ailem

بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من

اونور بولدو

بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من
بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من

اونور بولدو (متولد ۴ اوت ۱۹۸۲ در ازمیر) بازیگر تئاتر، سریال تلویزیونی و سینما اهل ترکیه است. او به عنوان فرزند یک مادر پرستار و یک پدر معلم به دنیا آمد و در منمن بزرگ شد. خانواده او اصالتاً از مزگیرت تونجلی هستند. او در بخش تئاتر دانشگاه دوکز ایلول تحصیل کرد. مدتی در تئاتر دولتی ازمیر کار کرد و در نمایش Keşanlı Ali Epic بازی کرد.

پیشنهاد کاربران تایم سیتی:  مهاجرت بازیگر خوش نشین ها جنجال به پا کرد ؛ کولان دبستانی را چقدر می شناسید ؟

این بازیگر که بعداً در استانبول اقامت گزید، از سال 2005 در بسیاری از تولیدات تلویزیونی، اینترنتی و فیلم شرکت کرد، زمانی که اولین حضور حرفه ای خود را با Organize İşler انجام داد. او حدود 9 سال در برنامه سرگرمی Güldür Güldür که تا سال 2022 از شبکه شو تی وی پخش می شد نقش بلال کوچیگیت را بازی کرد. بولدو در سال 2020 با معشوقه خود دویگو کوزوغلو که معلم زبان انگلیسی است ازدواج کرد و در سال 2022 صاحب یک دختر شدند.

اردال اوزیارگجیلار

بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من
بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من

Erdal Özyağcılar زاده 1948 یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او فعالیت حرفه ای خود را از سال 1967 آغاز کرد، همچنین در سریال سیب ممنوعه ایفای نقش کرده است.

پس از ترک دبیرستان پسرانه بورسا، در سال دوم دانشکده حقوق دانشگاه استانبول را ترک کرد و وارد کنسرواتوار شهرداری استانبول شد. او در تأسیس تئاتر کانتر و تئاتر دورمن شرکت کرد. بازی در فیلم میدان مرگ ساخته عاطف یلماز را از سال 1345 آغاز کرد. او در فیلم هایی چون کیبر فیزو (1978)، شاه رفتگر (1977)، مارها (1985)، سریال های تلویزیونی مانند بیزیم کیلر (1989)، داماد خارجی (2004)، خداحافظ روملی (2007) و نمایشنامه های مختلف بازی کرده است.

آیجان کوپتور

بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من
بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من

آیجان در 24 فوریه 1994 در آنتالیا، ترکیه به دنیا آمد. او کارگردان و بازیگر ترکیه ای است که با فیلم های بلبل بورسا (2023)، جنایات تزئین شده (2019) و یول آرکاداسیم (2018) شناخته شده است.

سرا پیرینچ

بیوگرافی بازیگران سریال زیبای خانوادگی من
جدول پخش سریال ترکی خانواده زیبای من

سرا پیرینچ در 19 ژوئن 1997 در استانبول ترکیه با نام آلینا سرا پیرینچ متولد شد. پس از پایان تحصیلات متوسطه، روی حرفه بازیگری تمرکز کرد و در تئاتر تراس تحصیل کرد. او در سال 2017 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و در سریال Bizim Hikaye که از شبکه FOX پخش شد در نقش شخصیت Müjde بازی کرد. او از اولین پروژه خود به شهرت رسید.

در سال 2018، او دومین حضور خود را در سریال Vuslat با بازی شخصیت Ceylan Çağlar انجام داد. او در سال ۲۰۱۹ در سریال معجزه دکتر نقش مکمل داشت. او در کنار رها اوزجان بازیگر سریال دکتر میزی لگر و کوستان ما نقش آفرینی کرد و همچنین در سریال یقه خاکی نقش زینو را بازی می کند.

پیشنهاد کاربران تایم سیتی:  فیلم خوش گذرانی +18 هانده ارچل و دوست پسرش هاکان

سرای گوزلر

1686757517 477 جدول پخش سریال ترکی خانواده زیبای من بیوگرافی Benim Guzel
جدول پخش سریال ترکی خانواده زیبای من

سرای گوزلر (زاده ۲۷ سپتامبر ۱۹۶۱ در آدانا) بازیگر سینما، تئاتر و سریال های تلویزیونی ترکی است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر دانشگاه معمار سنان است. او برای بازی در فیلم های سوپر بابا، داماد خارجی و زوراکی کوجا شناخته شده است. این هنرمند برنده جایزه تئاتر Afife Jale (بهترین بازیگر زن کمدی) برای بازی در گل کاکتوس در سال 2002 و جایزه تئاتر İsmet Küntay (بهترین بازیگر زن) در سال 2011 برای بازی در فیلم Two Crossed Two شد.

سرای بازیگر اداره کل تئاتر دولتی استانبول، در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مختلفی حضور داشته است. آخرین حضور او در سریال روزهای زیبای من بود که در آن نقش مادر میهران را بازی کرد.

زمان پخش سریال خانواده زیبای من

جدول پخش سریال ترکی خانواده زیبای من
جدول پخش سریال ترکی خانواده زیبای من
  • روز و ساعت پخش سریال خانواده زیبای من: از چهارشنبه 31 خرداد
  • روز پخش سریال خانواده زیبای من: چهارشنبه هر هفته
  • ساعت پخش سریال خانوادگی زیبای من: 21:30

منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =