چهارشنبه , می 8 2024

تریلر بازی Project Apidom منتشر شد

تریلر بازی Project Apidom که توسط تیمی از توسعه‌دهندگان و گیمرها ساخته شده و عناصری از مبارزات شبیه MOBA و شخصیت‌های RPG را ترکیب می‌کند، منتشر شد.

در این بازی شما باید فضای بین دنیاها را ترک کنید و به Pangea برگردید تا با هیولاهای باستانی مبارزه و منابع باقی‌مانده، سیاره را برای بقای خود بازیابی کنید. زمانی که جهان توسط علم پر رونق بود، «پانگه آ» توسط هیولاهای باستانی مورد تهاجم قرار گرفت و دسته‌ها را وادار به فرار به داخل شکاف و ایجاد ربات‌های مکانیکی کرد تا به جای آن‌ها بازگردند. این ربات‌ها سریع و چابک هستند، اما قدرت مبارزه ندارند و باید ارتقا داده شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Project Apidom

با منابع محدود، گروه‌های «Tech» و «Brute» مجبور می‌شوند به سطح Pangea برگردند تا در آنجا به دنبال مواد و اقلام بگردند و Apidom خود را برای مبارزه با هیولاها و یکدیگر ارتقا دهند.

در ظاهر، Apidoms با نبردهای مداوم و وحشتناکی روبرو می‌شود که هم با هیولاها و هم با سایر Apidom ها در جریان است. جنگیدن تنها راه برای زندگی در این دنیای ویران شده بوده و آیتم هایی که تازه کشف یا ساخته شده به Apidom اجازه می‌دهد تا در رویارویی بعدی زنده بمانند.

شما باید انواع مختلفی از سلاح‌ها و مجموعه‌های زرهی را کشف و بسازید تا امکانات بی‌پایانی را برای ساخت Apidom خود باز کنید. سپس باید آن را با امتیازات مهارتی که از تجربه نبرد به دست می‌آورید ترکیب کرده و هر Apidom به یک تانک، پشتیبانی، جادوگر منحصربه‌فرد تبدیل می‌شود… هر چیزی که شما یا موقعیت می‌خواهید.

برای ساختن آیتم‌های بهتر یا ارتقای مواردی که دارید، باید غارت‌های جنگی را از نبردها دریافت کنید. مواردی که نمی‌خواهید را از بین ببرید و امتیازات مهارتی را صرف این کنید که Apidom خود را مطابق با نیازهایتان بسازید. هیچ نقش از پیش تنظیم شده‌ای وجود ندارد، جز نقش‌هایی که خودتان می‌سازید!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Project Apidom چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 10 =