شنبه , می 18 2024

زمان لازم برای تمام کردن بازی Stellar Blade مشخص شد

[ad_1]

در آپدیتی از استودیوی شیفت آپ (Shift Up) سازنده بازی Stellar Blade، زمان کافی برای اتمام این اثر مورد انتظار اعلام شد. در مصاحبه‌های مختلفی که کیم هیونگ تائه (Kim Hyeong-tae) کارگردان Stellar Blade و لی دونگ‌ گی (Lee Dong-gi) مدیر فنی این پروژه شرقی انجام داده‌اند، به نظر می‌رسد خط داستانی اصلی استلار بلید حدود 25 ساعت خواهد بود. در کنار این مسئله اگر بازیکنان به دریافت تروفی پلاتینیم و دنبال کردن ماموریت‌های فرعی علاقه داشته باشند می‌توانند تجربه خود را 30 تا 50 ساعت ادامه دهند. بعد از اتمام بازی می‌توانید یک مرحله سخت را برای خود باز کنید اما بر اساس گفته‌های مدیر کل و مدیر فنی، بازی Stellar Blade حالت New Game+ ندارد.

به نظر می‌رسد ساخت و اضافه شدن حالت New Game+ به بعد از عرضه بازی به بازار موکول شده است. این دو در ادامه توضیحات خود در مورد بازی Stellar Blade اعلام کردند که بازی هیچگونه خرید درون برنامه‌ای خاصی نخواهد داشت؛ اما اگر قرار ساخت کراس‌اوری از این بازی با مجموعه دیگری گذاشته شود شرایط فرق خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم آیا این اکشن شیک DLC خاصی خواهد داشت یا نه، اما مدیر کل این پروژه به بازیکنان اطمینان داد که اثر قرار نیست هیج خرج اضافی بجز خرید DLC داشته باشد. کیم هیونگ تائه ادامه داد: «هنوز انتشار DLC برنامه ریزی خاصی ندارد اما به روزرسانی‌های رایگانی مانند لباس‌های اضافی برای ایو در حال آماده سازی است.»

زمان مورد نیاز بازی Stellar Bladeدموی بازی Stellar Blade

بازی Stellar Blade که یک اثر انحصاری پلی‌استیشن 5 است، در سال 2019 با نام Project EVE معرفی شد و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. عنوان ذکر شده اول قرار بود یک پروژه AA باشد اما با سرمایه گذاری شرکت سونی،‌ به AAA ارتقا پیدا کرد. در ماه گذشته دموی بازی به صورت تصادفی برای استیم منتشر شد اما به سرعت پاک و دسترسی کسانی که دمو را دانلود کرده بودند قطع شد. با این حال اوایل فروردین بود که دموی کامل بازی بر روی استیم قرار گرفت و هیجان بازیکنان را حتی بیشتر هم کرد.

اینطور که معلوم است، شرکت سازنده بازی استالر بلید به همکاری با دیگر شرکت‌ها فکر می‌کند و IP های مختلف را زیر نظر دارد. به خصوص با در نظر گرفتن این مسئله که سازنده بازی NieR Automata،‌ یوکو تارو (Yoko Taro) هم نیم نگاهی به روند ساخت این بازی دارد. شرایط هنوز کمی برای این عنوان نامعلوم بوده اما با انتشار دموی این بازی، شیفت‌ آپ توانست تا زمان عرضه اصلی که برای تاریخ هفت اردیبهشت ماه (26 آوریل) برنامه‌ریزی شده طرفداران را هیجان زده نگه دارد.

منبع: Wccftech

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =