جمعه , می 3 2024

سه پیشنهاد گوشی برای بازی با قیمت های مناسب در بازار ایران

دنیای بازی‌های موبایلی روز به روز در حال گسترش هست و برای انجام این بازی‌ها با بهترین کیفیت، نیاز به گوشی‌هایی دارین که سخت‌افزار قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و ابعاد مناسبی داشته باشن. این روزها تمامی برندهای سازنده‌ی گوشی هوشمند در تلاش هستن تا در رقابت با یکدیگر، بهترین‌ها رو ارائه بدن. اگر قصد خرید یک گوشی قدرتمند که دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی باشه رو دارین، ادامه‌ی این مطلب رو از دست ندید؛ چرا که این مقاله برای شماست و 3 گوشی مناسب برای بازی رو بهتون معرفی می‌کنیم.

گوشی موبایل گلکسی 33 سامسونگ 5G

گلکسی آ33 شاید نسبت به شماره مدلی که داره، کم لطفی در حقش صورت بگیره. اما در اصل، این گوشی تقریبا همان Galaxy A53 هست که مقداری دوربین و صفحه نمایشش تغییر پیدا کرده؛ ولی از نظر سخت افزاری با هم دیگه یکی هستن. آ33 از نمایشگر سوپر امولد 6.4 اینچی با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی بهره میبره که توی نمایش محتوا یکی از بهترین‌ها توی رنج قیمتی خودشه. از نظر سیستم صوتی نیز گلکسی آ33 به دو اسپیکر مجهز شده که توی اجرای بازی سیستم صوتی استریو میتونه شما رو به وجد بیاره. در بخش سخت افزاری نیز اکزینوس 1280 آماده هست تا شما رو در انجام بازی‌های سنگین یازی کنه و بیشترین لذت رو بهتون هدیه کنه. از همه نظر آ33 فایوجی یه گزینه‌ی جذاب به حساب میاد. یک گزینه‌ی نسبتا اقتصادی با قابلیت‌های مناسب و کاربردی.

 

در این مقاله سه گوشی مناسب گیمینگ رو بهتون معرفی کردیم تا بتونید خرید هوشمندانه‌ای رو انجام بدید و از خریدتون لذت ببرید. گوشی‌های گران تر از این سه مدل نیز در بازار وجود دارن که برای گیمینگ گزینه‌ی مناسبی محسوب میشن؛ اما این سه گزینه هم از نظر قیمت، هم از نظر سخت افزار، بهترین هستن.

قیمت گلکسی A33 سامسونگ 128 رم 8

گلکسی آ33

قیمت گلکسی A33 سامسونگ 128 رم 6

 

گوشی موبایل پوکو F4 GT شیائومی

پوکو اف 4 جی تی، برای بازی طراحی و ساخته شده. یک گوشی که فقط و فقط برای بازیه و سخت افزارش در حد یک پرچمدار بالای 30 میلیون تومان قدرتمنده. شیائومی دقیقا جایی دست گذاشته که نقطه ضعف خیلی از برندها هست و تونسته به خوبی از پس این کار بربیاد. چرا که کمتر کمپانی‌ای در این بازه‌ی قیمتی برای تولید گوشی گیمینگ اقدام میکنه؛ اما شیائومی این کار رو انجام داده. یکی از برتری‌های پوکو اف 4 جی تی شیائومی نسبت به دیگر گوشی‌های گیمینگ بازار، پشتیبانی نرم‌افزاری غول چینی از این گوشی هست. ایسوس یکی از پیشتازان گوشی‌های گیمینگ در بازار موبایل، با وجود تنوع در محصولات، هیچوقت در زمینه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری موفق عمل نکرده و کاربران حسابی از این موضوع گلایه دارن. وجود تریگرهای فیزیکی و صفحه نمایش با کیفیت در پوکو اف 4 جی تی، به جذابیت‌های این گوشی برای بازی اضافه کرده. اگه قصد خرید یه گوشی گیمینگ که پردازنده‌ی پرچمدار داشته باشه در کنار قیمت یک میانرده، پوکو اف 4 جی تی یک انتخاب عالی به حساب میاد.

قیمت پوکو F4 GT شیائومی 128 گیگابایت

 

گوشی موبایل گلکسی S21 FE سامسونگ 5G

پوکو F4 GT شیائومی

سامسونگ در زمینه‌ی گوشی مخصوص بازی گیمینگ، فعالیتی ندارد و هیچوقت به این حوزه ورود نکرده؛ اما گوشی‌هایی رو به بازار عرضه کرده که به راحتی میتونن با گوشی‌های گیمینگ رقابت کنن. یکی از اون گوشی‌ها گلکسی S21 FE هست که با سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش بی نظیرش، آماده‌اس تا با گوشی‌های گیمینگ به میدان نبرد بره. گلکسی اس 21 اف ای با سخت افزار قدرتمند و نرم افزار روانی که داره، برای اجرای بازی‌های سنگین، یک گزینه‌ی فوق‌العاده اس. همچنین به دلیل دارا بودن سیستم خنک کننده‌ی قدرتمند، این گوشی در استفاده‌های سنگین اونقدری داغ نمیشه که احساس بدی داشته باشین. همچنین به دلیل پلاستیکی بودن قاب پشتی، گلکسی اس 21 اف ای موقع انجام امور سنگین کمتر توی دست داغ میکنه. به واسطه‌ی سیستم نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ی One UI سامسونگ، این گوشی برای انجام امور سنگین و بازی گرافیکی بهینه سازی شده و آماده‌ی انجام وظیفه هست. از نظر نمایشگر هم که سامسونگ هیچوقت جای هیچ حرف و سخنی رو باقی نمیذاره و یه جورایی هیچ رقیبی برای این غول کره‌ای وجود نداره. گلکسی اس 21 اف ای یه نمایشگر 6.4 اینچی از نوع داینامیک امولد 2x و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی داره که واقعا این نمایشگر چشم نوازه.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای


منبع gameland98.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =