چهارشنبه , می 8 2024

تریلر رسمی فیلم The Zone of Interest منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

کمپانی فیلمسازی «A24»، تریلر رسمی فیلم The Zone of Interest را که یکی از مهم‌ترین و تحسین‌برانگیزترین فیلم‌هایش محسوب می‌شود را منتشر کرد.

«The Zone of Interest»، یک فیلم درام، محصول سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی جاناتان گلیزر است که براساس رمانی از «مارتین آمیس» به تولید رسید. این فیلم، یکی از مهم‌ترین و تحسین‌برانگیزترین فیلم‌های جشنواره کن بود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کن 2023

تریلر رسمی فیلم The Zone of Interest منتشر شد

فیلم «The Zone of Interest» تولید مشترک ایالات متحده، بریتانیا و لهستان است. این فیلم برای اولین بار در هفتاد و ششمین «جشنواره فیلم کن» در ماه مه 2023 به نمایش درآمد و ضمن تحسین منتقدان، جایزه بزرگ «FIPRESCI» را بدست آورد. نقدهایی که برای «منطقه مورد علاقه» منتشر شده بسیار مثبت بودند.

فیلم «منطقه مورد علاقه»، در وب‌سایت جمع‌آوری نقد «راتن تومیتوز»، با دریافت امتیاز 96% نقد مثبت از 49 نقد، با میانگین امتیاز 9.3 از 10، مورد تحسین قرار گرفت. در «متاکریتیک»، براساس 17 نقد منتقد، این فیلم میانگین وزنی امتیاز 98 از 100 را کسب کرد که نشان‌دهنده تحسین جهانی است. این فیلم به عنوان سومین فیلم مشترک با بالاترین امتیاز تاریخ در متاکریتیک رتبه‌بندی شد.

داستان فیلم The Zone of Interest

داستان فیلم درباره فرمانده «آشویتس»، «رودولف هوس» و همسرش «هدویگ» است که در تلاش هستند تا در خانه‌ای در نزدیکی یک اردوگاه، زندگی رویایی خود را بسازند.

تاریخ اکران منطقه مورد علاقه

فیلمبرداری این فیلم در شهر «آشویتس» در بین سال‌های 2021 تا 2022 انجام شد. «منطقه مورد علاقه» برای رقابت در جشنواره فیلم کن 2023 انتخاب شد و نخستین نمایش جهانی خود را در ماه مه 2023 داشت که شش دقیقه مورد تشویق نیز قرار گرفت.

استودیوی «A24»، در تاریخ 17 اکتبر 2023 (25 مهر 1402)، تریلر منطقه مورد علاقه را به صورت رسمی منتشر کرد که تاریخ انتشار آن در جریان آن اعلام شد. فیلم «The Zone of Interest»، قرار است در تاریخ 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402) توسط A24 در ایالات متحده اکران شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =