یکشنبه , می 19 2024

بهترین بازی های اندروید باکس

[ad_1]

محبوبیت اندروید باکس ها رفته رفته در میان ایرانیان در حال پیشروی است که به همین دلیل لیستی از بهترین بازی های اندروید باکس را برای شما عزیزان فراهم نمودیم تا از این طریق بتوانید به گزینه های خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

در انتخاب بازی های زیر فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم تا در پایان بتوانید با برترین های این حوزه مواجه شوید. در واقع انتخاب بهترین بازی های اندروید باکس کار دشواری بوده زیرا در این زمینه گزینه های بسیاری وجود داشته که رقابت تنگاتنگی با دیگر بازی ها داشته اند و همین موضوع دلیل خوبی بود تا گزینه های خوبی را از ژانرهای متنوع معرفی نماییم. با ما همراه باشید که در ادامه به معرفی بازی ها خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

بهترین بازی های اندروید باکس

بی فوق وقت به سراغ معرفی بهترین بازی های اندروید باکس خواهیم رفت. با پلازا همراه باشید.

1. بازی Asphalt 8: Airborne؛ بهترین بازی های اندروید باکس

1. بازی Asphalt 8: Airborne بهترین بازی های اندروید باکس

اگر بخواهیم نگاهی به بازی های برتر اندرویدی داشته باشیم که قابلیت اجرای روی پلتفرم های دیگر نظیر اندروید باکس را داشته باشد ناخداگاه ذهنمان به سمت یکسری موارد نظیر آسفالت سوق داده خواهد شد که این موضوع به دلیل جذابیت بسیار بازی بوده است. خوشبختانه این محصول که از سوی شرکت گیملافت عرضه شده به صورت آنلاین و محلی قابل اجرا بوده است که در سرور های آن میتوانید به رقابت با رقبایی از سراسر جهان بپردازید و با شکست دادن آنها به سمت کسب جوایز بازی پیش بروید.

اصلی ترین نکته ای که از بازی Asphalt 8: Airborne بتواند شمارا شگفت زده کند طراحی آن بوده است. یک طراحی ایده آل با ظاهری دیدنی که از سوی کاربران نیز توانست امتیاز بالایی را کسب کند. لازم به ذکر است بدانید که با اتصال گوشی خود به اندروید باکس میتوانید بازی Asphalt 8: Airborne را روی دستگاه نصب و از طریق کنترلرهای دلخواه آن را اجرا کنید. گیم پلی این بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که نباید این مورد نادیده گرفته شود.

2. بازی Crossy Road؛ بهترین بازی های اندروید به روی اندروید باکس

2. بازی Crossy Road بهترین بازی های اندروید به روی اندروید باکس

رتبه دوم این لیست نیز به بازی های مسابقه ای تعلق یافته است که Crossy Road میتواند گزینه خوب دیگری برای سرگرمی بزرگسالان و کودکان باشد. رقابت های خیابانی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با چالش های مختلفی مواجه باشید. بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید ممکن است این چالش ها دشوارتر شود که به طبع با قویتر نمودن خود میتوانید از سد موانع پیش رو عبور کنید. گیم پلی جذاب و چالش برانگیز بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

Crossy Road که به جاده های نامتقارن نیز معروف است با در اختیار داشتن ماشین های مختلف به شما این اجازه را میدهد تا با جمع آوری هزینه های بدست آمده قادر به خرید ماشین های جدید باشید. به این ترتیب اگر دوست دارید که با سرعت بالاتر در خیابان ها رانندگی کنید باید به ماشین های جدید و بهتری دسترسی پیدا کنید.

3. بازی Dead Trigger 2؛ بهترین بازی های برای نصب روی اندروید باکس

3. بازی Dead Trigger 2 بهترین بازی های برای نصب روی اندروید باکس

Dead Trigger 2 در یک جهان آخرالزمانی جریان داشته که متاسفانه بسیاری از انسان ها تبدیل به زامبی های کشنده و خطرناکی شده اند که قادر به نابودسازی شما در مدت زمان کوتاهی هستند. شما در نقش یک بازمانده هستید و باید از منابع به جا مانده از نیروهای نظامی به دنبال شکست دادن زامبی هایی باشید که تا دیروز به سادگی از کنار آنها عبور میکردید زیرا در گذشته تمامی آنها انسان های ساده و معمولی بودند که اکنون دچار این ویروس کشنده شده اند.

بازی Dead Trigger 2 از سلاح های بسیاری برخوردار بوده که برای دستیابی به آنها باید هزینه های مختلفی را صرف اینکار کنید. با تقویت خود و بدست آوردن نیروهای بیشتر میتوانید روند شکست دادن دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. گیم پلی عالی که توان سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت در کنار طراحی دیدنی و صداگذاری عالی از اصلی ترین مزایای این بازی بوده است که نباید آنرا نادیده گرفت.

4. بازی Into the Dead؛ لیست بهترین بازی های اندروید باکس

4. بازی Into the Dead لیست بهترین بازی های اندروید باکس

در لیست بهترین بازی های اندروید باکس بازی Into the Dead آخرین گزینه نبوده است ولی گیم پلی مشابه با بازی قبلی داشته است. بقا در دنیای آخرالزمانی کار دشورای بوده که باید در این بازی آنرا تجربه کنید. اقلام بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها میتوانید کمی مشکلات پیش روی خود را بردارید ولی این مورد همیشگی نخواهد بود زیرا ماهیت کلی این بازی برپایه یکسری رویداد های اولیه انجام گرفته که با یادگیری آنها میتوانید در بازی حضور پیدا کنید.

بازی Into the Dead با طراحی زیبای خود و صدای دوست داشتنی که در اختیار داشته توانسته امتیاز بالایی را از سایت های مطرح جهانی کسب کند و گزینه خوبی برای سرگرمی از سوی گیمرها باشد. اگر به دنبال یک بازی جدید و ترسناک هستید که بتواند شما را میخکوب کند پیشنهاد ما به شما این بازی بوده است.

5. بازی Hovercraft: Getaway؛ بهترین بازی های اندروید باکس

5. بازی Hovercraft: Getaway بهترین بازی های اندروید باکس

Hovercraft: Getaway یکی دیگر از بازی های مشابه به ماینکرافت بوده که در حالت مسابقه ای قرار داشته و شما در نقش یک راننده باید از سد موانع دشواری نظیر پلیس عبور کنید. با مسلح نمودن خود میتوانید موانع پیش رو را به آسانی بردارید و این مورد دلیل خوبی برایتان است که بتوانید دشمنان و رقبای خود را شکست دهید. طراحی بازی Hovercraft: Getaway در حالت خوبی قرار داشته که بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید ممکن است شاهد اکشن های تصویری جدیدی باشید. گیم پلی روان و عالی بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که پیشنهاد می شود آخرین بازی لیست را از دست ندهید.

سخن پایانی

معرفی برترین بازی های پلتفرم اندروید باکس به پایان رسید که برای شروع به 5 بازی برتر این حوزه اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به بازی های معرفی شده بیان کنید و اگر گزینه خوبی مدنظر دارید که در لیست قرار نگرفته است آن را برایمان در بخش نظرات ارسال کنید تا در مقاله قرار گیرد. بی تردید نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیرگذار بوده است که پیشنهاد می شود این مورد را از ما دریغ نکنید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =