شنبه , می 11 2024

ابراز علاقه‌ی جک بلک، بازیگر معروف به بازی‌های ویدیویی در قالب یک موزیک ویدیو

جک بلک بازیگر مشهور هالیوودی اخیرا با هم‌خوانی در جدیدترین آهنگ گروه خود یعنی Tenacious D، از علاقه‌ی خود به کاراکتر‌های ویدیوگیمی از جمله سونیک، لینک، لارا کرافت و موارد دیگر می‌خواند و بازی Red Dead Redemption 2 را عشق ویدیوگیمی خود می‌داند.

جک بلک احتمالا بخاطر بازی در انواع فیلم‌های هالیوودی و خواندن در گروه موسیقی خود، دیگر وقت زیادی برای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی در طول روز ندارد. او از طرفداران عصر مجازی است و می‌خواهد دنیا آن را بداند. پس چگونه این را انجام می‌دهد؟ احتمالا با خواندن آهنگ کوبنده درباره‌ی آن‌ها که در این روزها در ذهن‌تان خواهد ماند.

این آهنگ که بازی‌های ویدیویی نامیده می‌شود، با غر زدن بلک درباره‌ی اینکه چرا دیگر بازی نمی‌کند، شروع می‌شود، البته خود وی با این موضوع در ادامه مخالفت می‌کند و در ادامه می‌گوید که هر از گاهی به تجربه‌ی خدای جنگ و فال‌اوت ۴ مایل است، با این حال یکی از بازی‌هایی که وی زمان زیادی را صرف آن می‌کند، یک بازی از تمدن غرب وحشی یعنی Red Dead Redemption 2 از کمپانی راکستار است.

او می‌خواند: « این یک سفر باورنکردنی در تاریخ قدیمی آمریکا، جنگیدن برای زندگی‌تان و جنگیدن برای خانواده‌تان است». در ادامه اضافه می‌کند:« این اصلا بازی نیست، بلکه [همچون شاهکاری از] شکسپیر است».

ویدیوی انیمیشنی این بازیگر به همراه هم‌گروهش Kyle Gass بسیار لذت بخش است و بلک را در کنار وی نشان می‌دهد که به کاراکتر‌های سونیک، لینک، لارا کرافت، کریتوس و ماریو تبدیل شده است. همه‌ی این اتفاقات در ۱ دقیقه و ۳۵ ثانیه رخ می‌دهد که می‌توانید مشاهده کنید:

این دومین نمایش ویدیوگیمی جک بلک در چند ماه اخیر است. ماه آوریل بود که وی از ما با یک موزیک ویدیوی جالب و البته طنز درباره‌ی فیلم برادران سوپرماریو پذیرایی کرد که در نقش bowser عشق بی‌پایان خود را به پرنسس Peach ابراز می کند. این آهنگ نیز به همان اندازه عالی و حتی واجد دریافت اسکار بهترین آهنگ در سال ۲۰۲۴ است:

آخرین اخبار بازی را در سایت پی‌اس‌آرنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =