پنج‌شنبه , می 9 2024

سریال جادوگران میفر 2023 (Mayfair Witches) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال جادوگران میفر 2023 یکی از آثار جدید در ژانر درام مهیج و فراطبیعی است که توسط شبکه AMC منتشر می‌شود. برای معرفی سریال Mayfair Witches همراه ما بمانید.

اگر از طرفداران سریال‌های جادوگری باشید، احتمالا تا کنون خبر انتشار سریال Mayfair Witches را شنیده‌اید. همانطور که می‌دانید ژانر سریال جادوگران مایفر درام فراطبیعی، تریلر و معمایی است. این سریال بر اساس کتاب Lives of the Mayfair Witches به قلم آن رایس (Anne Rice) ساخته شده است. اولین قسمت این سریال در ژانویه 2023 منتشر شد و در فوریه همین سال نیز خبر رسید که فصل دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد.

گفتنی است که سریال جادوگران مایفر، که با نام جادوگران میفر از آن رایس (Anne Rice’s Mayfair Witches) نیز شناخته می‌شود،  در واقع دومین سریالی است که در دنیای نامیرای رایس ساخته شده است. سریال قبلی این فرنچایز، مصاحبه با خون‌آشام (Interview with the Vampire) نام داشت و فصل اولش در سال 2022 منتشر شد. در این مقاله از پلازا تصمیم داریم نگاهی به این سریال جدید داشته باشیم و به بررسی سریال جادوگران میفر ۲۰۲۳ بپردازیم. برای آشنایی با سایر سریال‌های برتر سال 2023 نیز می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

فهرست مطالب:

دانلود سریال جادوگران میفر 2023

داستان سریال Mayfair Witches

سریال Mayfair Witches

قبل از هر چیزی بهتر است با خلاصه ی سریال جادوگران میفر ۲۰۲۳ آشنا شویم. این سریال درباره یک جراح مغز و اعصاب به نام رووان فیلدینگ است که متوجه می‌شود وارث یکی از خانواده‌های جادوگری قدرتمند است. از طرفی یک روح شیطانی نیز او را آزار می‌دهد و…

همچنین بخوانید :

فصل اول این سریال 8 قسمتی است و مدت زمان سریال جادوگران میفر 2023 در هر قسمت نیز حدود 40 دقیقه است. در جدول پایین می‌توانید اطلاعات مربوط به هر قسمت از این سریال را مشاهده کنید.

شماره قسمت نام قسمت کارگردان تاریخ انتشار
1 The Witching Hour مایکل آپندال (Michael Uppendahl) 8 ژانویه 2023 (18 دی 1401)
2 The Dark Place مایکل آپندال 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401)
3 Second Line اکسل کارولین (Axelle Carolyn)‌ 22 ژانویه 2023 (2 بهمن 1401)
4 Curiouser and Curiouser اکسل کارولین 29 ژانویه 2023 (9 بهمن 1401)
5 The Thrall حیفا المنصور (Haifaa Al-Mansour) 5 فوریه 2023 (16 بهمن 1401)
6 Transference حیفا المنصور 12 فوریه 2023 (23 بهمن 1401)
7 Tessa 19 فوریه 2023 (30 بهمن 1401)
8 26 فوریه 2023 (7 اسفند 1401)

بازیگران سریال جادوگران میفر ۲۰۲۳

در سال 2020شبکه AMC امتیاز ساخت سریال جادوگران مایفر و همچنین سریال سرگذشت خون‌آشام را از کمپانی برادران وارنر خرید. هر دوی این سریال‌های از کتاب‌های آن رایس ساخته شده‌اند و اتفاقاتشان در دنیای مشابهی رخ می‌دهد اما به همدیگر ربطی ندارند. با این حال در ژانویه 2023 یکی از مدیران تولید سریال جادوگران مایفر اعلام کرد که مذاکراتی درباره برقراری نوعی ارتباط بین این دو سریال در حال انجام است.

در ماه مارس 2022 بود که Variety اعلام کرد الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario) نقش اصلی سریال Mayfair Witches را بازی خواهد کرد. دن مک‌درموت (Dan McDermott) رئیس بخش سرگرمی و استودیوهای AMC درباره این انتخاب گفت: «الکساندرا یک استعداد منحصر به فرد است که در هر کاری حضور داشته، صفحه را روشن کرده است. برای اینکه او بخشی از این اثر و سکان‌دار بخش بازیگران است بسیار خوشحالیم چراکه این سریال بخش مهمی از دنیای در حال توسعه‌ی آن رایس در شبکه‌های AMC+ و AMC محسوب می‌شود. ما رووان خودمان را پیدا کردیم و بی‌صبرانه منتظریم کمی دیرتر با بینندگان ملاقات کند.» در ادامه این بخش با هنرپیشه های سریال جادوگران مایفر آشنا می‌شویم.

الکساندرا داداریو در نقش دکتر رووان

سریال جادوگران مایفر

الکساندرا داداریو بازیگر آمریکایی متولد 16 مارس 1986 برابر با 25 اسفند 1364 است. او با ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های Percy Jackson در سال‌های 2010 الی 2013 پا به عرصه شهرت گذاشت. برخی از آثار او عبارتند از فیلم اسلشر Texas Chainsaw 3D محصول 2013، فیلم اکشن کمدی Baywatch محصول 2017 و فیلم تریلر ترسناک We Summon the Darkness محصول 2019. او علاوه بر حضور در سریال‌های مختلف به عنوان بازیگر مهمان، در سال 2021 در اولین فصل سریال نیلوفر سفید بازی کرد. الکساندرا برای این ایفای نقش در سال 2022 نامزد دریافت جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مینی سریال یا سریال آنتالوژی شد.

همچنین بخوانید :

تونگایی کیریسا در نقش سیپرین گریو

بررسی سریال جادوگران میفر ۲۰۲۳

تونگایی کیریسا (Tongayi Chirisa) بازیگر اهل زیمبابوه و متولد 8 آگوست 1981 برابر با 17 مرداد 1360 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال تلویزیونی Crusoe، سیتکام The Jim Gaffigan Show و فیلم کمدی Mr. Bones 2: Back from the Past محصول 2008 شناخته می‌شود.

جک هیوستون در نقش لشر

معرفی سریال جادوگران مایفر

جک هیوستون (Jack Huston) بازیگر بریتانایی متولد 7 دسامبر 1982 برابر با 16 آذر 1361 است. او در سریال Boardwalk Empire از شبکه HBO نقش ریچارد هارو را بازی کرد سپس در سال 2013 در فیلم کمدی تاریخی American Hustle به ایفای نقش مکمل پرداخت. هیوستون را در فیلم تاریخی حماسی Ben-Hur محصول 2016 نیز دیدیم. هیوستون همچنین در فصل چهارم سریال آنتالوژی فارگو به ایفای نقش اصلی پرداخت.

هری هملین در نقش کورتلند میفر

نقد سریال جادوگران میفر ۲۰۲۳

هری هملین (Harry Hamlin) بازیگر، نویسنده و کارآفرین آمریکایی متولد 30 اکتبر 1951 برابر با 7 آبان 1330 است. برخی از آثار برجسته او عبارتند از فیلم فانتزی Clash of the Titans محصول 1981، سریال درام حقوقی L.A. Law که 3 نامزدی گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد و همچنین سریال درام Mad Men که برایش نامزدی جایزه پرایم تایم امی را به همراه داشت.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران سریال جادوگران میفر 2023 عبارتند از:

  • بت گرانت (Beth Grant) در نقش کارلوتا میفر
  • اریکا گیمپل (Erica Gimpel) در نقش النا فیلدینگ
  • آنابت گیش (Annabeth Gish) در نقش دیردره میفر
  • جرالدین سینگر (Geraldine Singer) میلی میفر
  • هانا آلین (Hannah Alline) در نقش سوزان
  • راوی نایدو (Ravi Naidu) در نقش سمیر
  • جن ریچاردز (Jen Richards) در نقش جوزفین میفر معروف به جوجو

نقد و نمرات سریال جادوگران مایفر ۲۰۲۳

نمرات سریال جادوگران مایفر ۲۰۲۳

سریال Mayfair Witches پس از انتشار با نظرات متوسط منتقدان مواجه شد. این سریال در سایت راتن تومیتوز توسط 28 منتقد مورد بررسی قرار گرفت و با رضایت 46 درصدی آن‌ها مواجه شد. از سوی دیگر، سریال جادوگران مایفر امتیاز قابل قبول 6.4 از 10 را از کاربران IMDb دریافت کرد. 92 درصد از کاربران گوگل نیز این سریال را پسندیدند. این درحالیست که در سایت متاکریتیک، 10 نفر این سریال را بررسی کردند و در نهایت میانگین امتیاز 47 از 100 را به آن اختصاص دادند. گفتنی است که 2 مورد از این نظرات مثبت، 7 مورد متوسط و 1 مورد نیز منفی بوده است. در ادامه می‌توانید نقد سریال جادوگران میفر ۲۰۲۳ را بخوانید.

Paste Magazine / لیسی باگر: 74

با اینکه فصل اول سریال جادوگران میفر 2023 در نهایت نسخه‌ای بسیار متفاوت از کتابی است که از روی آن ساخته شده، از بسیاری جهات، تجربه بهتر و منسجم‌تری است. حماسه‌ای آرام است که فضایی پربار دارد اما سرعتش در پاسخگویی به سوالات پایین است.

Collider / کارلی لین: 67

این اقتباس به سختی تنها گوشه‌هایی از آن چیز فوق‌العاده‌ای که می‌توانست باشد را نشان داده است. با وجود یک داستان کند و محیط گوتیک مدرنی که دنیای افسانه‌ای رایس را جلوتر از این می‌برد، این سریال همچنان بخشی وعده‌های خود را حفظ کرده.

The Mercury News / رندی میرز: 50

با اینکه اتفاقات غافلگیرکننده‌ای دارد و هر چه جلوتر می‌رود بیشتر پیشرفت می‌کند، سریال جادوگران میفر 2023 به اندازه مصاحبه با خون‌آشام شما را جذب نمی‌کند. بهتر است به کتابش بچسبید.

ژانر سریال جادوگران مایفر

TV Guide Magazine / مت روش: 50

مانند یک خواهر ناتنی ضعیف گوتیک برای اقتباس پرعشق شبکه AMC یعنی «مصاحبه با خون‌شام» عمل می‌کند.

The A.V. Club / جنا اسکرر: 42

یک برداشت هدایت‌شده از ژانر ملودرام فراطبیعی و خسته‌کننده و بی رنگ و روح است. به نظر می‌رسد همه در هر ضرباهنگ داستان در خال خواب گردی هستند.

Boston Globe / متیو گیلبرت: 40

برداشتی مأیوس‌کننده، سطحی و نادرست است که تأثیری رویم نگذاشت. مضامین مربوط به کنار آمدن زنان قدرتمند با ستم مردانه همچنان در این ترکیب وجود دارد اما واقعا ترکیب خسته‌کننده‌ای است.

The Hollywood Reporter / انجی هان: 30

نقطه‌ای وجود دارد که در آن یک معمای فریبنده شکل ابهامی عصبانی‌کننده می‌شود… از شخصیت‌های غایبی که لیاقت دوست داشته شدن را دارند گرفته تا داستانی واضح که می‌توان به راحتی دنبال کرد، چیزی که برای ما باقی مانده، خشم خفیفی از جهان است که با وجود تمام جذابیت‌های سطحی و زودگذرش، اصلا معنایی ندارد.

کلام آخر

مدت زمان سریال جادوگران میفر 2023

ممنون از اینکه در معرفی سریال جادوگران مایفر ما را همراهی کردید. این سریال در ژانویه 2023 منتشر شد و ساخت فصل دوم آن نیز تأیید شده است. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا تریلر سریال Mayfair Witches را دیده‌اید؟ به نظرتان دانلود سریال جادوگران میفر 2023 ارزشش را دارد؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و خوانندگان پلازا در میان بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =