جمعه , می 17 2024

سازنده Star Citizen به تولید بازی داستانی Squadron 42 پایان داد

[ad_1]

حدود 10 سال پس از معرفی اولیه، تولید بازی Squadron 42 به عنوان بخش تک نفره Star Citizen تکمیل شده است. به گفته استودیو سازنده، روند ساخت اسکوادران 42 به پایان رسیده و آن‌ها در حال حاضر در فاز پولیش کردن و از بین بردن ایرادات فنی قرار دارند.

بازی Star Citizen بزرگ‌ترین ویدیو گیم مستقل تاریخ و یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدیویی در دوران مدرن محسوب می‌شود. یک اثر MMO که گیمر را در فضایی بی‌کران قرار می‌دهد تا زندگی خود را نشکیل دهد. اما پس از گذشت مدت‌ها از معرفی اولیه، استودیو کلاود ایمپریوم بالاخره روند ساخت بخش تک نفره را تکمیل کرده است. این بخش تک نفره که با نام بازی Squadron 42 شناخته می‌شود، قرار است روایتگر یک داستان هیجان انگیز در دنیای استار سیتیزن باشد.

استودیو کلاود ایمپریوم در این باره توضیح می‌دهد:«ما خوشحالیم که اعلام می‌کنیم روند ساخت بازی Squadron 42 به پایان رسیده است. ما همین‌طور که وارد فاز پولیش کردن می‌شویم، تمام تمرکز خود را روی بهینه‌سازی و پولیش جنبه‌های مختلف گیم‌پلی می‌گذاریم تا بتوانیم یک تجربه سینمایی بی‌نظیر را ارائه دهیم. برای جشن گرفتن این دستاورد، ما هسته تیم توسعه خود را از سرتاسر جهان گرد هم آورده‌ایم تا معنی این کار بزرگ را با شما به اشتراک بگذاریم.»

بازی Squadron 42

تکمیل ساخت بخش داستانی Star Citizen

تمام این اطلاعات از یک ویدیو 27 دقیقه‌ای به دست می‌آید که در طی آن، اعضای استودیو کلاود ایمپریوم به نمایش جنبه‌های مختلف اسکوادران 42 می‌پردازند. از جمله این جنبه‌ها می‌توان به سیستم مبارزات و میان پرده‌های سینمایی اشاره کرد که فوق‌العاده هیجان انگیز به نظر می‌رسند. از میان این دو بخش میان پرده‌های سینمایی از جذابیت بالایی برخوردار هستند؛ چرا که می‌توان چهره‌های شناخته شده‌ای نظیر مارک همیل و گردی اولد من را در آن‌ها تماشا کرد. در واقع تیم سازنده با استفاده از بازیگرهای معروف مذکور قصد داشته که کیفیت صحنه‌های سینمایی ساخته خود را بهبود ببخشد.

اما نکته جالب دیگری که در تریلر بازی Squadron 42 به چشم می‌خورد، شباهت نسبی آن به بازی Half-Life 2 است. فیزیک این بازی و نحوه حل کردن پازل‌های آن آدم را ناخودآگاه به یاد اثر ماندگار شرکت ولو می‌اندازد. علاوه بر این، اسلحه‌ای که Military Multi-tool نام دارد، یادآور اسلحه Gravity Gun در Half-Life 2 است که می‌توان از طریقش آیتم‌ها را بلند کرد و سطوح آهنی را برید.

علاوه بر این ما کارگردان ارشد بازی Squadron 42 را در حالی می‌بینیم که به معرفی مکانیک‌های مختلف گیم‌پلی می‌پردازد. او به سیستم مبارزات اول شخص و تاکتیکی اشاره می‌کند که با عناصر مخفی‌کاری عجین شده است. علاوه بر این، سیستم لوت کردن بازی و تعادل اسلحه‌ها هم با بهبود همراه شده تا گیمرهای قدیمی بازی Star Citizen بتوانند از پیشرفت‌های به وجود آمده لذت ببرند.

اما با وجود تمامی این اطلاعات عمده و جذاب، ما هنوز از تاریخ عرضه رسمی اسکوادران 42 خبر نداریم. البته که تاریخ عرضه این بازی زیاد دور به نظر نمی‌رسد و با توجه به تمام شدن روند توسعه می‌توان انتظار عرضه نهایی آن در ماه‌های آتی را داشت. اعضای استودیو کلاود ایپمریوم هم اشاره کردند که با وجود عدم یک تاریخ مشخص، هر زمان که در این موضوع به اطمینان برسند آن را با طرفداران خود به اشتراک خواهند گذاشت.

شما درباره بازی Squadron 42 و آینده استار سیتیزن چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PC Gamer

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =