جمعه , می 17 2024

منطقه‌ی آسیا میزبان احتمالی مسابقات CS2 Major 2024 است

[ad_1]

به نظر می‌رسد، مجموعه‌ی چینی Perfect World که برای برگزاری مسابقات Counter-Strike Major با کمپانی PGL همکاری می‌کند، ظاهرا قصد دارد تا مسابقات ماه دسامبر را در شانگهای چین برگزار کند.

آسیا و به خصوص بخش شرقی این قاره، مهد پرورش بازیکنان حرفه‌ای حوزه‌ی Esports است؛ بسیاری تمایل دارند تا مسابقات جهانی Major نیز در این قاره برگزار شود و اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق در حال تحقق است.

اکنون کمپانی چینی Perfect World که برگزار کننده‌ی مسابقات Counter-Strike Major است ظاهرا با شرکت PGL وارد تعامل شده تا از این طریق بتواند مسابقات ماه دسامبر بازی CS2 در شانگهای چین برگزار شود. جالب است بدانید که پیش از این و در سال ۲۰۲۲ بود که این مجموعه و کمپانی BLAST برای میزبانی دومین رویداد Major 2023 با یکدیگر رقابت می‌کردند که در نهایت، مجموعه‌ی BLAST پیروز شد و امتیاز برگزاری رقابت‌ها را در پاریس بدست آورد. این خبر چند روز اخیر و پس از تصمیم کمپانی Valve برای جابجایی زمان برگزاری رقابت‌ها در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ رخ داد.

دومین رویداد بزرگ Major در سال ۲۰۲۴ از اول دسامبر (۱۰ آذر) آغاز خواهد شد و ماه‌های اکتبر و نوامبر، زمان برگزاری مسابقات مقدماتی برای مناطقی است که هنوز برگزار نشده‌اند.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

 

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =