شنبه , می 18 2024

دانلود فیلم کامل مصاحبه عادل فرودسی پور و همایون شجریان در فوتبال 360 + جزئیات

[ad_1]

برنامه اخیر فوتبال 360 عادل فردوسی پور درباره زندگی عاشقانه و هنری همایون شجریان و سحر دولتشاهی و همچنین رابطه همایون با پدرش استاد محمدرضا شجریان است که در برنامه فوتبال ۳۶۰ به تفصیل بررسی می شود. این برنامه، که در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ به صورت آنلاین پخش شد، به مناسبت سالگرد درگذشت استاد محمدرضا شجریان برگزار شده است.

در این مصاحبه، عادل فردوسی پور به عنوان میزبان، با همایون شجریان درباره رابطه عاشقانه و زندگی خانوادگی او با سحر دولتشاهی گفتگو می کند. این بار بود که همایون شجریان به صورت رسمی در مورد رابطه عاشقانه و ازدواجش با سحر دولتشاهی صحبت کرده است.

همایون شجریان در این گفتگو می گوید که با سحر در کنسرتی به نام “سی” آشنا شده و تصمیم گرفته اند با هم همراه شوند و زندگی را با هم سپری کنند. وی همچنین اظهار می کند که استاد شجریان، پدر همایون، علاقه زیادی به فوتبال دارد.

در طول مصاحبه، عادل فردوسی پور به تفصیل در مورد علایق ورزشی و فوتبالی همایون شجریان و همچنین فعالیت های هنری او صحبت می کند.

به عنوان یک موسیقی دان و هنرمند مشهور، همایون شجریان با حضور در برنامه فوتبال ۳۶۰ نشان می دهد که علاوه بر علاقه اش به موسیقی، به ورزش و فوتبال نیز علاقه مند است.

در ادامه می‌توانید فیلم کامل گفتگو عادل فردوسی پور و همایون شجریان را از طریق لینک زیر دانلود و تماشا کنید:

لینک دانلود مستقیم:

⭕️ 1080 (1.0 GB)
https://2ad.ir/hEh5IsM

⭕️ 720 (533 MB)
https://2ad.ir/e2nKS7

⭕️ 480 (299 MB)
https://2ad.ir/hP2Sb50

⭕️ 360 (156 MB)
https://2ad.ir/42RKp3

لینک تماشای آنلاین:

تماشای آنلاین گفتگو فردوسی پور و شجریان

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =