یکشنبه , می 19 2024

مقایسه Persona 3 Reload در PS5 و Xbox Series؛ کدام پلتفرم بهتر است؟

[ad_1]

بازی نقش آفرینی شرکت سگا (SEGA) و استودیوی Atlus، یعنی Persona 3 Reload، هم‌اکنون بر روی PS5 و Xbox Series X|S در دسترس است و اگر نمی‌دانید کدام نسخه را انتخاب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

تبلیغات

Persona 3 Reload یک حالت گرافیکی را برای هر سه کنسول ارائه می‌دهد. هر دو نسخه PS5 و Xbox Series X دارای بازتاب‌های ردیابی پرتو هستند، اگرچه پوشش آن‌ها به طور قابل توجه‌ای محدود است و از تکنیک‌های دیگر مانند SSR و … برای پشتیبانی استفاده می‌کنند. بازی به صورت یکسان در هر دو کنسول به جز تفاوت‌های کوچک در نورپردازی اجرا می‌شود. اما نسخه Xbox Series S، به عنوان مثال، از بازتاب‌های ردیابی پرتو بهره نمی‌برد و دارای رزولوشن سایه کمتری است.


از نظر رزولوشن، هر دو نسخه PS5 و Xbox Series X بازی Persona 3 Reload با وضوح اصلی ۴K (2160p) اجرا می‌شوند و احتمالاً رابط کاربری با وضوح داخلی پایین‌تری اجرا می‌گردد. در همین حال، نسخه Xbox Series S با وضوح اصلی ۱۰۸۰p اجرا می‌شود. به نظر می‌رسد که هر سه نسخه کنسولی از هیچ‌گونه آنتی آلیاسینگ‌ای (Anti-Aliasing) استفاده نمی‌کنند.

با توجه به عملکرد، تمام نسخه‌های Persona 3 Reload نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در طول بازی هدف قرار می‌دهند و می‌توانند به طور مداوم آن را حفظ کنند. یک استثنا وجود دارد، چرا که نسخه Xbox Series X در بخش مرکز خرید بازی به زیر ۶۰ فریم بر ثانیه می‌رسد که احتمالاً به دلیل استفاده زیاد از رهگیری پرتو در این ناحیه است. در همین حال، کات‌سین‌ها در Persona 3 Reload و در هر سه کنسول، نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده و حفظ می‌کنند.

به طور کلی، هر سه نسخه کنسولی Persona 3 Reload عملکرد پایداری را ارائه می‌دهند، اگرچه وضوح پایین‌تر در Xbox Series S و عدم پشتیبانی از فناوری ردیابی پرتو، ناامیدکننده است. نسخه‌های PS5 و Xbox Series X تجربه‌ای تقریباً مشابه را ارائه می‌کنند و پلتفرم‌های پیشنهادی برای تجربه بازی در کنسول هستند.


عنوان Persona 3 Reload برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس است.

نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

تبلیغات
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =