چهارشنبه , می 8 2024

بازی SAND LAND سینگل پلیر Bandai Namco را بشناسید

به تازگی شرکت نام آشنای بندی نامکو از محصول جدید خود یعنی بازی SAND LAND رونمایی کرده است که در این میان قصد بررسی بازی از زوایای مختلف را داریم که پیشنهاد می شود جهت آشنایی با بازی سند لند با پلازا همراه باشید.

سبک اکشن و ماجراجویی بازی که به صورت تک نفره بوده میتواند شمارا در سرزمین و محیط های بسیاری قرار دهد که همین موضوع عاملی بر تقویت گیم پلی بازی بوده است. بازی سرزمین ماسه با در اختیار داشتن ساختارهای اولیه مناسب میتواند میزان خوبی برای گیمرها باشد زیرا امروزه ساخت بازی های این چنینی کار دشواری بوده که شرکت های محدودی توان ساخت آن را داشته اند و خوشبختانه بندی نامکو توانست از پس آن به خوبی بربیاید. باما جهت بررسی و معرفی بازی SAND LAND همراه باشید که بی شک از بهترین بازی های کامپیوتری جهان خواهد بود.

فهرست مطالب

بازی SAND LAND

بازی SAND LAND سینگل پلیر Bandai Namco را بشناسید

در خصوص روند توسعه بازی سرزمین ماسه باید بدانید که شرکت ILCA, Inc. روی بازی متمرکز بوده و تمامی بخش های مدنظر ناشر را به خوبی پیاده سازی نموده است. همانطور که گفته شد ناشر بازی شرکت نام آشنای Bandai Namco Entertainment بوده است که در خصوص تاریخ انتشار و پلتفرم و ژانر بازی سرزمین ماسه در ادامه به اطلاعات خوبی اشاره شده است که پیشنهاد می شود با ما در این زمینه همراه باشید.

همچنین بخوانید :

بررسی بازی سرزمین ماسه

در اولین گام جهت بررسی باید بدانید که قرار است شما در دنیای بیابانی حضور پیدا کنید. دنیایی که نبرد بین انسان ها و شیاطین در آن به اوج خود رسیده است و این موضوع به دلیل کمبود شدید آب بوده است. نیرهای دست نشانده شیطان برای سلطه بر آب های باقی مانده به دیگر موجودات و انسان های باقی مانده حمله ور شده اند و تا کنون سبب مرگ و میر بسیاری از انسان شده اند. در حال حاضر شما باید به دنبال راهی برای نجات جان خود از دست آنها باشید.

همچنین بخوانید :

شما در این زمینه باید نقش شاهزاده شیطان را ایفا کنید که بلزباب نام دارید. کانتر رائو و دزد شیطان از دیگر شخصیت هایی هستند که در جستجوی بهار افسانه ای پنهان در صحرا فعال بوده و تصمیم دارند با کمک و دانش شما به آنچه که شایسته اش هستند برسند. ماجراجویی های بسیاری در انتظار شما بوده و همین موضوع سبب خواهد شد تا گیم پلی بازی SAND LAND بتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های بسیاری را در اختیارتان قرار دهد.

بازی SAND LAND سینگل پلیر Bandai Namco را بشناسید

همچنین بخوانید :

در خصوص نقد بازی SAND LAND و شخصیت های بازی SAND LAND که معرفی شدند باید گفت که اینبار خبری از قهرمان بودن شما و یا نجات انسان های بیگناه نبوده است. هرچقدر که مهربان باشید اسیب خواهید دید زیرا دنیای این بازی مملو از موجودات ترسناک و کشنده ای بوده که میتوانند در لحظه ای شمارا به کام مرگ بکشانند. برای اینکه بهتر بتوانید با شخصیت Beelzebub اشنا شوید پیشنهاد میشود نیم نگاهی به تریلر و تصاویر بازی داشته باشید.

در خصوص سبک بازی سرزمین ماسه باید گفت که حالت اکشن و نقش آفرینی بازی میتواند شمارا در نقش رهبر یک گروه نامتناسب قرار دهد و دنیای افسانه ای SAND LAND را که توسط خالق Dragon Ball & Dr. Slump، آکیرا توریاما توسعه یافته است را بهتر درک کنید. بی شک میتوان گفت که دنیای عجیب و غریب بازی در اوایل شمارا گنگ خواهد نمود که با پشت سرگذاشتن مراحل اولیه بازی به شکل بهتری میتوانید با آن آشنا شوید. جهت بررسی دیگر بخش های بازی میتوانید باما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

در گیم پلی بازی از درایت و تخیل خود باید استفاده کنید و تانک ها و دیگر وسایل نقلیه که در اختیار دارید را توسعه دهید تا به ماجراجویی های خود کمک نمایید. این بازی میزبان مجموعه ای گسترده از ترکیب قطعات بوده است که هر چقدر بهتر عمل کنید شاهد بازخورد و نتیجه بهتری خواهید بود. با ساخت پایگاه اختصاصی خود در قلب بیابان های وحشی میتواند مانع خوبی برای دشمنان ایجاد کنید و با سرعت بهتری به سمت نابودسازی آنها حرکت نمایید.

تاریخ انتشار بازی SAND LAND

در خصوص زمان انتشار بازی هنوز تاریخ و سال مشخصی ذکر نشده زیرا بندی نامکو قصد دارد که بازی را از زوایای مختلف به یک الگو تبدیل و سپس آنرا عرضه کند. اگر نگاهی به استیم بازی نیز داشته باشید متوجه خواهید شد که عبارت بزودی برای تاریخ انتشار بازی ثبت شده است که مانیز به آن اشاره ای نخواهید داشت ولی میتوان پایان سال 2023 را زمان خوبی برای معرفی بازی دانست.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی سرزمین ماسه

بازی SAND LAND سینگل پلیر Bandai Namco را بشناسید

با مشخص نبودن تاریخ انتشار سیستم اجرایی بازی نیز مشخص نشده است. اما با توجه به طراحی گرافیکی بازی و قدرت بالای آن در پردازش میتوان انتظار یک سیستم نسبتا قوی را داشت تا بتوانید بازی را آنگونه که شایسته اش هستید اجرا کنید.

پلتفرم های بازی سرزمین ماسه

در این زمینه نیز اطلاعات خوبی به ثبت نرسیده ولی اگر بازی برای کنسول های گیم نیز عرضه شود بی شک از بهترین بازی های PS4 تاریخ خواهد بود که میتوان انتظار امتیاز بالایی را برای آن داشت.

سخن پایانی

بررسی بازی SAND LAND به اتمام رسید که برای شروع به تمام نکات و اطلاعات عرضه شده از بازی اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به بازی سرزمین ماسه را بیان کنید و بگویید که در سال جاری آیا این محصول بندی نامکو میتواند امتیاز خوبی را کسب کند یا خیر. بی شک نظرات شما در تعیین سطح کیفی مقالات تاثیرگذار بوده است که نباید از کنار این موضوع ساده عبور کرد.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =