یکشنبه , می 19 2024

آیا Discord رفع تحریم شد؟ – مستر گیمرز

[ad_1]

شما هم میتونین وارد Discord بشین؟ آیا Discord رفع تحریم شد؟
با  مسترگیمرز مرجع بازی ها و تفریحات همراه بشین تا ببینیم این مشکل به چه شکلی هست.

 

آیا Discord رفع تحریم شد؟

Discord یک پلت فرم اجتماعی VoIP و پیام فوری است و از محبوب ترین نرم افزار ها برای ارتباط گیمرهاست. کاربران توانایی برقراری ارتباط با تماس های صوتی، تماس های ویدیویی، پیام های متنی، رسانه ها و فایل ها را در چت های خصوصی دارند. Discord روی Windows، macOS، Android، iOS، iPadOS، Linux و در مرورگرهای وب اجرا می‌شود. تا سال ۲۰۲۱، این سرویس بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر ثبت نام کرده و بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

این نرم افزار در چند وقت اخیر چندین بار فیلتر و دوباره برفع فیلتر شده. آخرین فیلتر هم برای چند ماه پیش بود و تا همین چند روز اخیر فیلتر بود. ار دیروز تستهای انجام شده و گزارش های کاربران خبر از رفع شدن فیلتر این نرم افزار رو دادن.

امروز تیم مستر گیمرز با چند اینترنت از جمله همراه اول، ایرانسل و اینترنت مخابرات بازی رو تست کرن و مشکل حل شده و دیسکورد بدون هیچ مشکلی بالا اومده. هرچند که نمیشه گفت وضعیت موقتی هست یا نه ولی چیزی هست که فعلا در چند اپراتور همزمان اتفاق افتاده و میتونه نوید بخش این باشه مشکل حل شده.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

 

لطفا شما هم با هر اینترنتی دارین تست کنین و به ما اطلاع بدین که مشکل برای شما هم رفع شده یا نه و به همراه نام بردن نوع اینترنتتون ما رو مطلع کنین

Ads MohiGame 1

 

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز “آیا Discord رفع تحریم شد؟ ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =