یکشنبه , می 19 2024

سرویس های جدید Ubisoft+ معرفی شدند.

[ad_1]

سرویس Ubisoft+ در رایانه شخصی دو سطح اشتراک جدید با تمرکز بر بازی‌های جدید و عناوین قدیمی‌تر دریافت می‌کند.

banner mobilebanner

یوبی‌سافت تغییرات عمده‌ای را در سرویس اشتراک +Ubisoft خود ایجاد کرده است. همزمان با انتشار دسترسی زودهنگام Prince of Persia: The Lost Crown، این شرکت اعلام کرده که نام برنامه‌های اشتراکی خود را تغییر می‌دهد.

Ubisoft+ اکنون دو سطح اشتراک دیگر خواهد داشت، Ubisoft+ Premium (17.99 دلار در ماه) و Ubisoft+ Classics روی رایانه شخصی (7.99 دلار در ماه). سطح پرمیوم به مشترکین این امکان را می‌دهد تا بازی‌های جدید یوبی سافت را در روز اول انتشار و همچنین نسخه‌های دسترسی زودهنگام را بازی کنند. این سرویس همچنین به بازیکنان امکان دسترسی به موارد اضافی و جوایز ماهانه هم می‌دهد.

از طرف دیگر، Ubisoft+ Classics روی رایانه شخصی بیشتر بر تاریخچه این شرکت متمرکز است و به بازیکنان امکان بازی یک کاتالوگ مدیریت شده را از عناوین کلاسیک Ubisoft و همچنین بازی‌های لایو سرویس ارایه می‌دهد.

مدیر اشتراک یوبی‌سافت، فیلیپ ترمبلی، تفاوت بین دو طرح اشتراک جدید را در این اطلاعیه توضیح می‌دهد.

Premium به معنای دسترسی روز اول به نسخه‌های جدید و در برخی موارد، مانند بازی Prince of Persia: The Lost Crown، دسترسی زودهنگام به نسخه‌های جدید آینده است.

سرویس Ubisoft+ Classics دارای بازی‌هایی مانند Far Cry 6 و Watch Dogs: Legion و همچنین عناوین لایو سرویس مانند Rainbow Six Siege خواهد بود. این کاتالوگ قرار است در طول زمان رشد کند و به عنوان بخشی از PlayStation Plus Extra و PlayStation Plus Premium برای بازیکنان کنسول گنجانده شود.

شایان ذکر است که مشترکین فعلی Ubisoft+ PC Access هیچ تغییری در اشتراک خود مشاهده نخواهند کرد و خدمات و قیمت ماهانه آن‌ها ثابت خواهد ماند. جالب اینجاست که یوبی‌سافت با اکتیویژن بلیزارد نیز توافق کرده است تا بازی‌هایش را روی این سرویس عرضه کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با پی‌اس ارنا همراه باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =