شنبه , می 18 2024

بازی Assassin’s Creed Mirage امکان ترور اهداف را به ترتیب دلخواه می‌دهد

[ad_1]

اخیرا توسعه دهندگان بازی Assassin’s Creed Mirage اعلام کرده‌اند که بازیکنان در حین تجربه‌ی آن می‌توانند افراد مورد نظر را با ترتیب دلخواه ترور و حذف کنند.

بازی Assassin’s Creed Mirage با تاکید سازندگان قرار است تا به ریشه‌های خود بازگشته و همچنان روی ترور و مخفی‌کاری تمرکز داشته باشد که در طی آن، بازیکنان به ابزار و سلاح‌های مختلفی دست خواهند یافت.

Sarah Beaulieu کارگردان روایی بازی در مصاحبه‌‌ی خود با وب‌سایت Wccftech اظهار داشته است که بازیکنان در ترور اهداف خود می‌توانند آزادانه و بدون ترتیب خاصی عمل کنند نه به صورت خطی و از هدفی به هدف دیگر و هیچ تاثیر خاصی بر نوع گیم‌پلی ندارد. شما با ترور افراد مختلفی از فرقه‌ی Hidden Ones، جایگاه و سابقه‌ی خود را افزایش خواهید داد و این تاثیری بر نوع ترور افراد نخواهد گذاشت. بازی با ترور هر فرد مهم از این فرقه، یک ابزار جدید در اختیار شما قرار می‌دهد که کار ترور دیگران را متنوع‌تر و بهتر می‌کند. بسیم پس از ترور هر شخص، به دفتر اصلی خود بازگشته و به کاراکتر Rafiq اطلاع می‌دهد و یک ابزار جدید به دلخواه دریافت می‌کند.

کمپانی یوبیسافت بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس‌آرنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 9 =