چهارشنبه , می 8 2024

حالت Mercenaries از بازی Resident Evil 4 Remake در دسترس قرار گرفت

تا جای ممکن برای دریافت امتیاز بیشتر به کشتن بپردازید، آیتم‌هایی را برای افزایش تایم درگیری جمع‌آوری کنید و برای آسیب رساندن بیشتر به دشمن، حالت Mayhem را فعال کنید. بازی Resident Evil 4 Remake اولین بسته الحاقی رایگان خود را با عنوان The Mercenaries دریافت کرد. این بسته، یک حالت آرکید جدید مبتنی بر زمان اضافه می‌کند که در آن بازیکنان باید با روش‌های مختلف (از جمله شلیک به سر، انفجار و ناک‌اوت کردن) دشمنانی چون Chainsaw Man و Garrador را به سرعت از بین ببرند.

لئون تمام سلاح‌های خود را از همان ابتدا در اختیار دارد و دهکده تنها سطح موجود است و مراحل اضافی (و شخصیت‌های دیگر) با پیشرفت باز می‌شوند. همچنین در طول درگیری با دشمنان می‌توانید آیتم‌های زمانی را بردارید که موجب افزایش زمان درگیری و فعال شدن حالت Mayhem برای آسیب بیشتر به دشمن می‌شود. این حالت سرعت و قدرت کشتن را برای مدت کوتاهی افزایش می دهد و باعث دریافت امتیاز و ثانیه‌های بیشتر برای کشتن دشمنان می‌شود.

نوار حالت Mayhem با کشتن و دفع حملات پر می‌شود. به دست آوردن آیتم‌هایی برای فعال سازی حالت Mayhem نوار این حالت را یک برابر افزایش می‌دهد. مانند بازی پایه، حالت The Mercenaries از بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی DualSense در PS5 پشتیبانی می‌کند.

نکتهٔ دیگر این است که تنها کاراکتر‌های Leon و Luis Serra از ابتدا قابل‌بازی کردن هستند و کاراکتر‌های Krauser و Hunk به عنوان شخصیت‌های بازشدنی حضور دارند. ظاهرا برای بازی کردن با کاراکترهای Ada Wong و Albert Wesker باید منتظر آپدیت‌های بعدی بازی بمانیم.

سپاس‌گزاریم که همچنان همراه اخبار بازی از سایت پی‌اس‌آرنا هستید…


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =