یکشنبه , می 19 2024

سریال The Interest of Love 2022 با بازی مون گا یونگ و یو یون سوک

[ad_1]

سریال The Interest of Love 2022 یک نمایش کاملاً واقع گرایانه و بالغ است که به داستان چهار نفر در یک بانک می‌پردازد که در حال تلاش برای درک کامل آشفتگی عشق هستند. با معرفی سریال کره ای سود عشق همراه پلازا بمانید.

سریال کره ای انگیزه‌ عشق با بازی یو یون سوک، مون گا یونگ، کیوم سه روک و جونگ گا رام بر اساس رمانی با همین عنوان، توسط نویسنده لی هیوک جین ساخته شده است. زمان پخش سریال کره ای انگیزه‌ عشق نیز از 21 دسامبر 2022 (30 آذر 1401) تا 9 فوریه 2023 (20 بهمن 1401) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه JTBC بود. مطمئناً مسیر عشق واقعی هرگز هموار نبوده است، اما در سریال کره ای سود عشق، این سفر بسیار درهم، پیچ خورده، پر از چاله‌های عمیق و حفره‌های ناشناخته است و در نهایت همان‌طور که در ابتدای درام این سوال مطرح می‌شود که “آیا در وهله اول همان عشق بوده است؟ چرا تا این حد سفر کردی و این ماجراها را از سر گذراندی؟”، بینندگان بعد از پشت سر گذاشتن 16 اپیزود پاسخ آن را خواهند یافت. با بررسی سریال The Interest of Love 2022 همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای انگیزه‌ عشق

بازیگران سریال The Interest of Love 2022

سریال کره ای درک عشق، ماجراهای عاشقانه 4 نفر که همگی در یک شعبه بانکی کنارهم کار می‌کنند را به تصویر می‌کشد.

ها سانگ سو (با بازی یو یون سوک) یک زندگی معمولی را دنبال می‌کند. او معتقد است خوشبختی، داشتن یک زندگی تزلزل ناپذیر است. با ورود عشق، زندگی آرام و روزمره او تغییر می‌کند.

آن سو یونگ (با بازی مون گا یونگ) فکر می‌کند که عشق برای همیشه دوام نمی‌آورد و می‌تواند هر لحظه از بین برود. او در شرایطی سخت مشغول حمایت و مراقبت از خودش است. سو یونگ نسبت به مردی که ناگهان به او نزدیک می‌شود احساس هیجان می‌کند اما مشکلات زندگی شخصی و زخم‌های گذشته‌اش به او اجازه نمی‌دهند تا آزاد و رها تصمیم بگیرد.

پارک می گیونگ (با بازی کوم سه روک) تنها دختر یک خانواده ثروتمند است. او قاطع است و نسبت به احساسات خود کاملاً باز است. وقتی کسی را دوست داشته باشد، هرکاری می‌کند تا بتواند آن شخص را تصاحب کند. می کیونگ همه چیز دارد اما وارد رابطه‌ای می‌شود که آن‌طور که می‌خواهد پیش نمی‌رود.

جئونگ جونگ هیون (با بازی جونگ گا رام) در حال درس خواندن برای یک امتحان دشوار است تا افسر پلیس شود. او شخصیتی درخشان و مستحکم دارد که او را به انجام بهترین کار در هر چیزی سوق می‌دهد. با این حال جونگ هیون در شرایط سختی زندگی می‌کند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال The Interest of Love 2022

در ادامه با معرفی هنرپیشه های سریال کره ای سود عشق 2022 در کنار شما هستیم.

یو یئون سوک در نقش ها سانگ سو

خلاصه سریال The Interest of Love 2022

یو یون سوک متولد 11 آپریل 1984 (22 فروردین 1363) است. او پیش از حضور در این درام، در عناوین بسیار دیگری مانند سریال “Narco-Saints 2022” در کنار ها جونگ وو و هوانگ جونگ مین، مجموعه سریال دو فصلی “Hospital Playlist 2020-2021” در کنار جو جونگ سوک و جونگ کیونگ هو، سریال “Mr. Sunshine 2018” در کنار کیم ته ری و لی بیونگ هون و سریال “Dr. Romantic 2016” در کنار هان سوک کیو و سئو هیون جین بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

مون گا یونگ در نقش آن سون یونگ

بازیگران سریال The Interest of Love 2022

مون گا یونگ متولد 10 جولای 1996 (20 تیر 1375) است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Link: Eat, Love, Kill 2022″ در کنار یئو جین گو، سریال ” True Beauty 2021″ در کنار چا اون وو و هوانگ این یوپ ، سریال ” Find Me in Your Memory 2020″ در کنار کیم دونگ ووک و سریال “Welcome to Waikiki 2 2019” در کنار کیم سئون هو و لی یی کیونگ حضور دارد.

همچنین بخوانید :

جونگ گا رام در نقش جئونگ جونگ هیون

سریال The Interest of Love 2022 / معرفی سریال کره ای سود عشق

جونگ گارام متولد 21 فوریه 1993 (2 اسفند 1371) است. احتمالا بیشتر کی‌درامرها او را با نقشش در سریال “Love Alarm 2019-2021” در کنار کیم سو هیون و سونگ کانگ بیاد می‌آورند. گارام در درام‌های دیگری مانند سریال “When the Camellia Blooms 2019” در کنار کانگ ها نئول و گونگ هیو جین، سریال “Mistress 2018” در کنار شین هیون بین و هان گا این و سریال “Heard It Through the Grapevine 2015” در کنار گو آه سونگ و لی جون بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کوم سه روک در نقش پارک می کیونگ در سریال The Interest of Love 2022

سریال کره ای انگیزه‌ عشق / داستان سریال کره ای انگیزه‌ عشق

گوم سه روک متولد 6 سپتامبر 1992 (15 شهریور 1371) است. این بازیگر پیش از حضور در این سریال، در عناوین دیگری مانند سریال “Youth of May 2021” در کنار لی دو هیون و گو مین شی، سریال “Class of Lies 2019” در کنار یون کیون سانگ و چوی یو هوا، سریال “The Fiery Priest 2019” در کنار کیم نام گیل و لی هانی نقش‌آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

یون یو سون در نقش یون می سون (مادر می کیونگ)

بررسی سریال کره ای سود عشق

یون یو سون متولد 17 ژانویه 1969 (27 دی 1347) است. این بازیگر کهنه کار از سال 1977 در آثار بسیاری حضور داشته است. از کارهای اخیر او می‌توانیم سریال “Tomorrow 2022″، سریال “Love Scene Number 2021″، سریال “Live On 2020″، سریال “Abyss 2019” و سریال “Rain or Shine 2017” را نام ببریم.

همچنین بخوانید :

دیگر بازیگران سریال کره ای سود عشق

  • پارک می هیون در نقش کیونگ سوک (مادر سو یونگ)
  • پارک یون هی در نقش آن این جه ( پدر سو یونگ)
  • پارک سونگ گون در نقش پارک دائه سونگ (پدر می کیونگ)
  • جونگ جائه سونگ در نقش یون شی کیونگ (مدیر بانک)
  • مون ته یو در در نقش سو کیونگ پیل ( کارمند بانک و دوست سانگ سو و می کیونگ)

نقد سریال The Interest of Love 2022

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

در ادامه خلاصه سریال The Interest of Love 2022 به بررسی آغاز و ادامه رابطه پیچیده 4 همکار بانک KCU می‌پردازیم. ها سانگ سو از بدو ورود به بانک و هنگامی که به عنوان یک تازه‌کار از آن سو یونگ برای یادگیری روند کار راهنمایی می‌گرفت، درگیر یک عشق افلاطونی نسبت به سو یونگ بود. با این حال احساساتش نسبت به او را چند سال متمادی مخفی و به دلایل زیادی از ابراز این حس خودداری می‌کرد. و درست زمانی که جرأت اعتراف را پیدا می‌کند و در آستانه آغاز یک رابطه با سویونگ است، تنها چند دقیقه تردید از طرف سانگ سو قبل از اولین قرار رسمی آن‌ها، زندگی‌شان را زیر و رو می‌کند.

عاشقانه نوظهور آن‌ها بلافاصله کوتاه می‌شود و سانگ سو و سو یونگ دائماً به شک می‌افتند و از همدیگر فرار می‌کنند و هرگز زمان مناسبی را برای توضیحی قابل قبول پیدا نمی‌کنند. در نتیجه، در ادامه خود را در میان رابطه با افراد دیگر می‌یابند! سو یونگ با نگهبان بانک، جئونگ جونگ هیون و سانگ سو با هم دانشگاهی سابق و دستیار مدیر شعبه، پارک می کیونگ وارد رابطه می‌شود. و در ادامه تلاش شخصیت‌های اصلی برای کنار آمدن و پذیرش احساسات واقعیشان را به نمایش در می‌آورد.

سریال کره ای انگیزه‌ عشق / داستان سریال کره ای انگیزه‌ عشق

سو یونگ با گذشته‌ای دردناک و زندگی شخصی پر پیچ و خم، درحالی که برادر کوچکترش را از دست داده و از پدرش متنفر است، در طول سریال به ندرت لبخند می‌زند و به همین دلیل، صحنه‌هایی که در آن ردی از شادی در او پیدا می‌شود قیمتی ندارد. سانگ سو که همیشه در میان دوستانش احساس سرافکندگی می‌کند و مادرش یک مرکز ماساژ و زیبایی را می‌گرداند، در کنار شخصیت آرام و قابل اعتمادش همیشه در حال تلاش برای محافظت از سویونگ است. ای کاش جونگ گا رام در سریال بعدی خود شخصیت قوی‌تری داشت و نقش جونگ هیون را بازی نمی‌کرد. قبلاً مایه تاسف بود که او در سریال Love Alarm و Love Alarm 2 انقدر رقت انگیز بود (بله، حتی اگر در پایان دختر را بدست آورد).

همچنین بخوانید :

و با این حال در سریال The Interest of Love 2022 شخصیت او با چیز رقت انگیزتری به پایان می‌رسد، بدون اینکه حتی این بار دختر را به دست آورد و مطمئنا بینندگان بخاطر قبول کردن این نقش زیاد از او خاطره خوبی به یاد نخواهند آورد. بیایید امیدوار باشیم پروژه بعدی او باعث درخشش بیشتر این بازیگر با استعداد شود و نقشی کاملا متفاوت را به تصویر بکشد. این که در نهایت همه چیز برای جونگ هیون درست شد، مایه آرامش است اما واقعا امیدواریم جونگ گا رام را بیشتر در نقش شخصیتی با اعتماد به نفس ببینم.

سریال The Interest of Love 2022 / معرفی سریال کره ای سود عشق

به عنوان شخصیت آخر حتی اگر واضح بود که می کیونگ قرار است مانع رابطه سو یونگ و سانگ سو شود، دوست نداشتن او دشوار بود. چشم‌ها و چهره بانمک و خندانش او را بسیار دوست‌داشتنی کرده بود. مهم نیست که او می‌تواند خیلی چسبنده یا بی‌تدبیر باشد (مثل صحبت کردن در مورد کالج وقتی می‌دانست که سو یانگ در آن شرکت نکرده است یا در مورد امتحانی که جونگ هیون در آن رد شد) یا تجملاتی (نفهمیدن اینکه سانگ سو نمی‌خواهد که می کیونگ از او حمایت کند) باشد. برای می کیونگ خرید یک ماشین جدید تا بتواند با دوستانش رقابت کند یا در خواست از صاحبخانه مامان سانگ سو برای اینکه ودیعه را افزایش ندهد مسئله مهمی نبود اما به اینکه طرف مقابل چه احساسی پیدا می‌کند حتی یک لحظه هم فکر نمی‌کرد.

به هرحال می کیونگ شخصیت بی ملاحظه اما مهربانی به‌نظر می‌رسید، تا زمانی که سانگ سو خواست از او جدا شود، و او ناگهان تبدیل به یک هیولای وحشتناک و بد شد. همه فکر می‌کردیم که می کیونگ خیلی بهتر از این‌ها باشد اما معلوم شد که او هم می‌تواند یک دختر لوس باشد که به هرقیمتی به چیزی که می‌خواهد می‌چسبد! اما یکی از افتخارات این نمایش تبدیل یک می کیونگ شاد به دختری افسرده و غمگین است! هرچند وقتی بالاخره سانگ سو را رها کرد توانست کمی امتیاز برای کاراکتر خودش جمع کند.

نقد سریال The Interest of Love 2022

در سریال کره ای انگیزه‌ عشق چهره‌های آشنا زیاد بود. به نظر می‌رسید که نمایش تمام رئیس‌های مزاحم درام‌های دیگر را جمع‌آوری کرده و همه آن‌ها را در اینجا جمع کرده است. مدیر شعبه یوک (جئونگ جائه سونگ از سریال‌های سرقت پول، سرقت پول 2، پلی لیست بیمارستان، آقای من و کتاب زندان)، معاون مدیر نو (لی هوا ریونگ از سریال گل برفی و چیزی در باران)، رهبر تیم لی (پارک هیونگ سو از سریال شادی، پلی لیست بیمارستان، سقوط بر روی تو، و کتاب زندان)، و دستیار مدیر ما (لی سی هون از فیلم انگل و سریال‌های آقای آفتاب، دهکده ساحلی چا چا چا، برخورد، و چیزی در باران).

شخصیت جالب دیگر نیز کیونگ پیل (مون تائه یو از سریال راننده تاکسی، پیش بینی عشق و آب و هوا، پلی لیست بیمارستان و دو دو سول سول لا لا سول) بود. اگرچه حال و هوای او ما را به یاد کاراکتر پلی لیست بیمارستان او می‌اندازد، اما به خاطر کاری که برای کمک به سو یانگ برای خلاص شدن از شر سانگ سو و جونگ هیون انجام داد، واقعا دوست داشتنی و تاثیرگذار در ذهن بیننده‌ها باقی ماند.

ژانر سریال The Interest of Love 2022 نیز عاشقانه – زندگی – درام و ملودرام است. تعداد قسمت های سریال کره ای انگیزه‌ عشق 16 اپیزود یک ساعتی است و با تمام توضیحاتی که دادیم تصمیم برای دانلود سریال کره ای سود عشق نیز برعهده خودتان خواهد بود.

سخن آخر

با معرفی و بررسی سریال کره ای سود عشق همراهتان بویدم. شما این درام را دیده‌اید؟ نظرتان درباره پیش‌روی و انتهای سریال کره ای انگیزه‌ عشق چیست؟ از تماشای آن راضی بودید یا ترجیح می‌دادید بجای این همه فرار و دوری و بازگشت‌های دوباره و بی نتیجه، ماجرا و تصمیمات شخصیت‌ها جور دیگری پیش می‌رفت؟ می‌توانید در بخش دیدگاه ها با ما و دیگر همراهان پلازا نظرات خود را درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =