یکشنبه , می 19 2024

اولین تریلر از سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender منتشر شد

[ad_1]

اولین تریلر از سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender – Water, Earth, Fire, Air منتشر شد. این چهار آیتم در رویداد جهانی طرفداران Tudum Netflix با اولین پیش نمایش سریال لایو اکشن (آواتار آخرین بادگیر) روی صحنه رفت. می توانید آن را در انتهای این مقاله ببینید. با فیلم های دی جی با

اقتباس نتفلیکس ازآواتار جدیدترین ابزار بادگیر» از سریال انیمیشنی او با همین نام (آواتار آخرین بادگیر) مدت هاست که در دست ساخت بوده و پس از گذراندن یک پروسه دشوار پیش تولید توانسته برای اولین بار در سال 2021 وارد مرحله تولید شود. نتفلیکس این پروژه را در سال 2018 با سازندگان اصلی The Last Airbender، مایکل دی مارتینو و برایان کونیتزکو، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی راه اندازی کرد. اما همه چیز در سال 2020 تغییر کرد، زمانی که هر دو به دلیل تفاوت‌های ساختاری پروژه را ترک کردند که مانع از تحقق ایده‌هایشان در مورد بازسازی لایو اکشن شد.

این سریال لایو اکشن داستان Aang، یک باندسفر 12 ساله را دنبال می کند که پس از گیر افتادن در یک کوه یخ به مدت صد سال از خواب بیدار می شود تا دنیایی را در جنگ کشف کند که در آن ملت آتش با دست بقیه کشور را اداره می کند. از آهن مشت او با کاتارا و سوکا، که آب بند هستند، متحد می شود، سعی می کند تا بر هر چهار عنصر مسلط شود و قبل از تسخیر جهان و رسیدن به جایگاه خود به عنوان آواتار، خداوند آتش را شکست دهد. در طول راه، او به آزادسازی ملت زمین و آب از حکومت ملت آتش کمک می‌کند، و در طول راه دوستانی پیدا می‌کند، از جمله زمین‌ساز کور کور توپ و زوکو، متحد شاهزاده ملت آتش.

نتفلیکس بهترین بازیگران را برای ایفای نقش آواتار مورد علاقه طرفداران جمع آوری کرده است. کورمیر نقش آن را در کنار کیوونتیو در نقش کاتارا، ایان اوزلی در نقش سوکا و دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو بازی خواهد کرد. این سریال همچنین دانیل دای کیم را برای بازی در نقش شرور، Fire Lord Ozai به خدمت گرفته است. الیزابت یو در نقش آزولا، ماریا ژانگ در نقش سوکی، پل سون هیونگ در نقش عمو آیرو، کن لیونگ در نقش فرمانده ژائو، ایوان چپمن در نقش آواتار کیوشی، امبر میدتاندر در نقش پرنسس یو، جورج تاکی در نقش کو و دنی پودی در نقش مکانیک عنوان ، در میان بسیاری برخی دیگر از بازیگران این فیلم هستند. حتی جیمز سی از سری کارتون اصلی به عنوان تاجر فقیر کلم بازگشته است.

با استعفای دیمارتینو و کونیتزکو، آلبرت کیم از اسلیپی هالو به عنوان مدیر اجرایی سریال انتخاب شد. او همچنین به همراه دن لین، لیندزی لیبراتوره، مایکل گی و روزان لیانگ این پروژه را تهیه کرده است. وقتی دیمارتینو و کونیتزکو «آخرین بادگیر» را در آب‌های متلاطم نتفلیکس هدایت می‌کنند، برنامه‌های آواتار را در ذهن دارند. یک فیلم انیمیشن جدید برای اکران از استودیوی آواتار در 10 اکتبر 2025 اعلام شده است و شاهد خواهیم بود که Aang و گروهش در سال‌های پس از شکست اوزای با زندگی خود چه کرده‌اند.

فصل اول لایو اکشن “Avatar: The Last Airbender” در سال 2024 وارد سرویس استریم خواهد شد.

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =