پنج‌شنبه , می 16 2024

تمدید سریال Elite برای فصل 8 رسمی شد

[ad_1]

یکی از مهم ترین و جذاب‌ترین سریال های اسپانیایی در زنجیره نتفلیکس سریال Elite است که بالاخره نتفلیکس خبر تمدید فصل 8 سریال را اعلام کرد. در ادامه این خبر همراه با تایم سیتی باشید.

سریال Elite، طولانی ترین سریال اسپانیایی در نتفلیکس است که برای فصل هشتم تمدید شده است. در آخرین فصل این سریال، بازیگران جدیدی مانند آنه روت و نونو گالیگو حضور خواهند داشت؛ همچنین بازیگر مینا ال هامانی که در سه فصل اول تکرار شد، نقش نادیا را دوباره بازی خواهد کرد.

تاریخ انتشار فصل 8 سریال Elite

تاریخ پخش فصل 8 نخبگان

به تازگی نتفلیکس اعلام کرده که تولید فصل هشتم از سریال Elite در ماه آگوست آغاز خواهد شد و در اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد، اما تاریخ دقیق انتشار هنوز مشخص نیست. در فصل جدید، قسمت ها توسط دانیل بارون، گینستا گیندال، جوتا لینارس و النا تراپ کارگردانی خواهند شد.

سریال Elite در سال 2018 توسط کارلوس مونترو و جیمی واکا ساخته شده است و در یک دبیرستان تخیلی رخ می‌دهد. داستان آن حول روابط سه دانش‌آموز طبقه کارگر است که از طریق برنامه بورسیه در یک مدرسه نخبه ثبت نام کرده‌اند.

 

تاریخ پخش فصل هشتم الیت
تاریخ پخش فصل هشتم Elite

اگرچه قهرمانان این برنامه می آیند و می روند، اما عمر آیوسو، والنتینا زنره، آندره لامولیا، کارمن عرفات، الکس پاسترانا، آلوارو د خوانا، آندره پویگ، آنا بوکسا، نادیا آل سعیدی، میرلا بالیک، گلب آبروسیموف، فرناندو آلنده، فرناندو لندن برجسته هستند.

تاریخ دقیقا انتشار فصل 8 سریال الیت در حال حاضر مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =