پنج‌شنبه , می 2 2024

بازی Hollow Knight: Silksong در استرالیا رده‌بندی سنی دریافت کرد

طرفداران بازی Hollow Knight: Silksong بی‌صبرانه منتظر هر خبری از این بازی هستند، اما احتمالا عطش آن‌ها (و حقیقتا خودم) تا چند روز آینده برطرف می‌شود. جدید اخبار زیادی از بازی هالو نایت ۲ منتشر شده است، برای مثال در اوایل این ماه، صفحه رسمی فروشگاه Xbox صفحه بازی را به صورت لایو کرد و پس از آن با رتبه‌بندی ESRB در آمریکای شمالی و GRAC در کره جنوبی همراه بود.

هم‌اکنون هم، رتبه بندی دیگری به این لیست پیوسته و این بازی در استرالیا رتبه بندی شده است. رده‌بندی‌های سنی عناوین معمولاً زمانی اتفاق می‌افتند که تاریخ انتشار بازی مشخص و حتا نزدیک است!

این بدان معناست که توسعه دهنده بازی یعنی استودیوی Team Cherry بالاخره به زودی تاریخ دقیقی را برای انتشار Hollow Knight: Silksong اعلام خواهد کرد یا شاید هم نه، اما مطمئناً این اخبار امیدوارکننده هستند. البته ما به زمانی از سال نزدیک می‌شویم که نمایشگاه‌های تابستانی اصلی در آن برگزار می‌شود، از نمایشگاه Xbox Games و Summer Game Fest گرفته تا شایعات PlayStation Showcase و موارد دیگر، بنابراین شاید به‌روزرسانی اخباری از Silksong در پیش باشد. امشب هم رویداد نینتندو دایرکت را داریم که احتمال عرضه تریلر برای بازی در این رویداد زیاد است.

در هر صورت هر زمان که Hollow Knight: Silksong عرضه شود، برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهد بود. همچنین در هنگام انتشار از طریق Game Pass در دسترس خواهد بود.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =