پنج‌شنبه , می 2 2024

رونمایی از بازیگران سریال جدید The Office

سریال جدیدی در دنیای مجموعه کمدی The Office روایت خواهد شد که از نخستین بازیگران آن به صورت رسمی رونمایی شده است.

تبلیغات

سریالThe Office (اداره) با نقش آفرینی فراموش نشدنی استیو کرل را می‌توان به عنوان یکی از خاطره‌انگیزترین و جذاب‌ترین ساخته‌های تاریخ ژانر کمدی در مدیوم تلویزیون به شمار آورد که نسخه آمریکایی آن به حدی از محبوبیت دست یافت که عملاً نسخه اصلی و بریتانیایی را از یادها فراموش کرد. اثری که اتفاقات روزمره گروهی کارمند در یک اداره تولید کاغذ را به عنوان بستری برای خنداندن مخاطبینش مهیا کرده بود.

در حالی که هالیوود سعی داشت تا این مجموعه را تمام و کمال ریبوت نماید اما خوشبختانه شاهد ساخته شدن مجموعه تلویزیونی کاملاً جدیدی خواهیم بود که صرفاً در دنیای سریال The Office جریان داشته و شخصیت‌های اصلی را جایگزین نخواهد کرد. بلکه این بار به سراغ اداره تازه‌ای رفته و اتفاقات روزمره شخصیت‌های متفاوتی را برای خلق لحظات کمدی مورد استفاده قرارمی‌دهد.

به همین منظور نیز ورایتی گزارشی را منتشر کرده که از نخستین بازیگران این سریال جدید رونمایی کرده است. دامنل گلیسون و سابرینا ایمپاچاتوره جزوی از تیم بازیگری این مجموعه تلویزیونی خواهند بود که شیوه نقش آفرینی همانند سریال اصلی را به تصویر خواهند کشید؛ به گونه‌ای که حال و هوای مستندگونه خواهد داشت.

نکته امیدوارکننده درباره سریال جدید از دنیای The Office در این است که تیم نویسندگی توسط گرگ دنیلز، خالق مجموعه اصلی رهبری خواهد شد. سریال جدیدی که در حال حاضر از هیچ تاریخ پخشی بهره نبرده است.

منبع: ورایتی


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =