چهارشنبه , می 8 2024

هرآنچه نیاز است درباره فصل 2 انیمه Solo Leveling بدانید + تریلر

فصل اول سولو لِوِلینگ (Solo Leveling) جزو یکی از محبوب‌ترین اقتباس‌های مانهوا (Manhwa) بود، بنابراین جای تعجب ندارد که همه از این انیمه انتظارات زیادی داشتند. به‌جرئت می‌توان گفت که Solo Leveling نه‌تنها انتظارات را برآورده کرد، بلکه فراتر از آن رفت، به‌طوری‌که به‌زودی فصل دوم آن نیز ساخته خواهد شد.

اگرچه برخی از طرفداران از سرعت روایت داستان که نسبت‌به مانهوا (کمیک کره‌ای) کمی شتابزده به نظر می‌رسید، ناراضی بودند، اما این موضوع مانع از محبوبیت فوق‌العاده سریع سولو لولینگ به‌عنوان یکی از انیمه‌های دارای بالاترین امتیاز در IMDb نشد. این انیمه حتی از سریال های خارجی تحسین‌شده‌ای مانند «شما» (YOU) و «ویچر» (The Witcher) نیز پیشی گرفت.

برای آشنایی بیشتر با این اثر، پیشنهاد می‌کنیم مقاله 10 درسی که انیمه های دیگر می توانند از Solo Leveling بیاموزند را نیز مطالعه کنید.

کرانچی‌رول و استودیو A1 پیکچرز تأیید کرده‌اند که فصل آینده باعنوان Solo Leveling: Arise from the Shadow نامگذاری شده است. همچنین چوی وون-یانگ، مدیرعامل دی اند سی مدیا، عنوان کرد که فصل دوم Solo Leveling، یکی از بهترین انیمه های سریالی، ظرف یک سال آینده منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود فصل جدید با رویدادهای Red Gate Arc، فصل ۴۶ مانگای اصلی، آغاز شود.

تریلر فصل 2 انیمه سریالی سولو لولینگ

انتظارها به پایان رسید! تریلر فصل دوم انیمه محبوب سولو لولینگ (Solo Leveling) بالاخره منتشر شد و طرفداران این انیمه را به وجد آورد. این تریلر کوتاه، صحنه‌های اکشن حماسی و هیجان‌انگیزی از نبردهای شخصیت اصلی با دشمنان جدید و قدرتمند را به‌نمایش می‌گذارد.

اگر از طرفداران حمله به تایتان هستید این انیمه جایگزین مناسبی برای شماست. در مقاله Solo Leveling بهترین انیمه برای طرفداران اتک آن تایتان بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.

کرانچی‌رول فصل دوم Solo Leveling را تایید کرد

کرانچی‌رول فصل دوم Solo Leveling را تایید کرد

کرانچی‌رول در 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1402) تایید کرد که انیمه محبوب تک‌روی به زودی با فصل دوم به پرده نمایش بازخواهد گشت. فصل دوم باعنوان «تک‌روی: ظهور از سایه» منتشر خواهد شد.

فصل اول این مجموعه به‌تازگی با یک قسمت فوق‌العاده به پایان رسید و حالا، همه طرفداران مشتاق دنباله آن هستند. در ابتدا، انتظار می‌رفت فصل اول در قالب دو بخش متوالی پخش شود، اما اکنون تاییدیه رسمی مبنی‌بر بازگشت سریال با فصل جدید اعلام شده است.

تاریخ احتمالی انتشار فصل ۲ Solo Leveling

حتی قبل از اعلام رسمی، مدیرعامل D&C Media، چوی وون-یانگ، اطلاعات مربوط‌به فصل دوم را فاش کرد. چوی وون-یانگ در مصاحبه‌ای با یک نشریه کره‌ای، اعلام کرد که فصل دوم این انیمه قرار است ظرف یک سال پس از پایان فصل اول به‌نمایش درآید. در آن زمان، او به جزئیات بیشتری اشاره نکرد، بنابراین نمی‌دانستیم که منظور او فصل ۱ قسمت ۲ (بخش دوم) است یا فصل ۲.

بر اساس چندین پست در شبکه‌های اجتماعی، انتظار می‌رود فصل دوم در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر شود. بااین‌حال، تازمانی‌که تاییدیه‌ای از منابع رسمی دریافت نکنیم، نمی‌توان با قاطعیت در مورد تاریخ انتشار نظر داد.

چه انتظاری باید از فصل دوم Solo Leveling داشته باشیم؟

چه انتظاراتی باید از فصل دوم Solo Leveling داشته باشیم؟

در فصل اول مجموعه Solo Leveling، به‌طور متوسط چهار فصل webtoon در هر قسمت اقتباس شده بود و قسمت پایانی با Job Change Arc به پایان رسید که مطابق با فصل ۴۵ مانهوا بود. بنابراین، با فرض حفظ همین سرعت روایت در فصل جدید، انتظار می‌رود فصل دوم با Red Gate Arc (فصل ۴۶) آغاز شود و تا Return to Demon Castle Arc (حداکثر تا فصل ۸۹) یا رویدادهای ابتدایی Jeju Island Arc ادامه یابد.

انیمه سولو لولینگ ما را با شخصیت‌های قدرتمندی از این دنیا آشنا کرد و دیدن قدرت‌های خیره‌کننده‌ای که جین‌وو، از باهوش ترین شخصیت های انیمه Solo Leveling، به‌دست آورد، تجربه‌ای به‌یادماندنی‌ای را برای مخاطبان رقم زد. بااین‌حال، او برای تبدیل‌شدن به قوی‌ترین شکارچی، راه درازی در پیش دارد و احتمالاً در فصل جدید شاهد پیشرفت او در زمینه توانایی‌هایش خواهیم بود.

فصل جدید همچنین ممکن است راز انتخاب جین-وو توسط معمار، را فاش کند، باوجود اینکه او ضعیف‌ترین فرد میان همه بود.

فصل جدید انیمه همچنین ممکن است راز انتخاب جین-وو توسط معمار، یکی از ترسناک ترین جانوران جادویی انیمه Solo Leveling را فاش کند، این درحالی است که او ضعیف‌ترین فرد درمیان همه بود.

فراتر از همه، مستند The Leveling of Solo Leveling به‌طور ناخواسته به معرفی یکی از شخصیت‌های برجسته‌ای اشاره کرد که در فصل بعدی حضور پیدا می‌کند. این شخصیت کسی نیست جز «بِرو» (Beru) که در بخش جزیره ججو با جین‌وو مبارزه می‌کند، اما بعدها به عضوی مهم از ارتش سایه‌های قهرمان داستان ما تبدیل می‌شود.

همچنین با ظهور اولین سایه جین‌وو، ایگریس، بی‌صبرانه منتظر فصل آینده هستیم تا تجربه‌ای به‌مراتب بهتر برای طرفداران رقم بزند. شما چه انتظاراتی از فصل دوم انیمه «تک‌روی» (Solo Leveling) دارید؟


منبع vido.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =