شنبه , آوریل 27 2024

معرفی انیمیشن های ۲۰۲۴ – ستاره

سال ۲۰۲۴ نویدبخش انیمیشن‌های خارق‌العاده و به‌یادماندنی است. این انیمیشن‌ها که حتماً از بهترین‌های سال‌های اخیر محسوب خواهند شد، مخاطبان را در هر سنی مجذوب خود خواهند کرد. در این مطلب، فهرستی از بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۴ به همراه تاریخ انتشار آن‌ها ارائه شده است.

اگر به دنیای انیمیشن‌ها علاقه دارید، این مطلب را دنبال کنید تا از جدیدترین انیمیشن‌های امسال مطلع شوید و هیچ کدام از آن‌ها را از دست ندهید. توجه داشته باشید که تاریخ اکران برخی از این انیمیشن‌ها هنوز به طور قطعی مشخص نیست و ممکن است تغییر کند. با این وجود، این مطلب می‌تواند راهنمایی کلی برای انیمیشن‌های اکران شده در امسال باشد. در ادامه، تعدادی از این انیمیشن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

من نفرت‌انگیز ۴

گروه نابغه نقشه‌های شیطانی و مینیون‌های دوست‌داشتنی در چهارمین قسمت از من نفرت‌انگیز بازگشته‌اند تا شما را به یک ماجراجویی دیگر ببرند. استیو کارل، کریستن ویگ، میراندا کاسگروو و استیو کوگان بار دیگر صداپیشگی شخصیت‌های اصلی این انیمیشن را بر عهده دارند. پاتریک دلاژ و کریس رنو نیز کارگردانی این قسمت را به طور مشترک انجام خواهند داد. این انیمیشن در جولای ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دورایمون؛ سمفونی زمین نوبیتا

دورایمون، گربه‌ربات دوست‌داشتنی، در چهل‌ودومین فیلم محبوب خود، به سفری موسیقیایی به دور دنیا می‌رود. در این ماجراجویی هیجان‌انگیز، دورایمون و دوستانش با دوستان جدیدی ملاقات می‌کنند و از طریق قدرت موسیقی با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار می‌کنند. هدف این سفر، نجات جهان از یک فاجعه بزرگ است. کازواکی ایمای کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و پیام مهمی را به مخاطبان خود می‌رساند: «موسیقی در زندگی روزمره وجود دارد. اما اگر موسیقی از روی زمین ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟» این انیمیشن در مارس ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

جدانشدنی‌ها

فیلم‌نامه این انیمیشن توسط باب بارلن و کال برانکر بر اساس ایده اصلی جوئل کوهن و الک سوکولو، نویسندگان انیمیشن محبوب «داستان اسباب‌بازی»، نوشته شده است. جرمی دگروسان کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. داستان این انیمیشن حول محور یک عروسک فراری و یک حیوان عروسکی رها شده می‌چرخد که در تلاش برای یافتن راهی برای بازگشت به خانه، با چالش‌ها و ماجراجویی‌های مختلفی در پارک مرکزی روبرو می‌شوند. این انیمیشن یک داستان آموزنده و سرگرم‌کننده برای تمام سنین است که ارزش‌هایی مانند دوستی، شجاعت و امید را به تصویر می‌کشد.

درون و بیرون ۲

انیمیشن “درون و بیرون ۲”، بیست ‌و هشتمین اثر استودیو پیکسار و دنباله‌ای بر انیمیشن تحسین‌شده و برنده اسکار ۲۰۱۵ با همین نام، ماجراجویی‌های رایلی، دختر جوان داستان، را در دوران بلوغ و با ظهور احساسات جدیدی در دنیای او دنبال می‌کند. این انیمیشن که در ژوئن ۲۰۲۴ اکران خواهد شد، توسط کلسی مان در اولین تجربه کارگردانی انیمیشن بلند خود، کارگردانی شده و مگ لوفاو نگارش فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. امی پولر، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک، تونی هیل، لیزا لاپیرا و مایا هاوک (در نقش اضطراب) صداپیشگان این انیمیشن هستند.

درون و بیرون 2 | inside out 2

پاندای کنگ‌فو کار ۴

مایک میشل و استفانی استاین در انیمیشن “پاندای کونگ‌فوکار ۴” پو (با صداپیشگی جک بلک) را به سفری پرهیجان می‌برند. در این ماجراجویی، پو با دشمنی سرسخت و نیرومند به نام آفتاب‌پرست روبرو می‌شود و در عین حال باید به دنبال جانشینی برای خود به عنوان جنگجوی اژدها باشد. آنجلینا جولی، لوسی لیو، داستین هافمن و ست روگن صداپیشگی دیگر شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند. این انیمیشن در مارس ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

پاندای کنگ‌فو کار ۴

موفاسا؛ شیرشاه

انیمیشن “شیر شاه: داستان سیمبا” داستانی حماسی و موزیکال را در دنیای حیوانات به تصویر می‌کشد. این انیمیشن که توسط بری جنکینز، برنده جایزه اسکار، کارگردانی شده، به دنبال پادشاهی سیمبا (با صداپیشگی آرون پیر) در سرزمین پراید است. سیمبا در تلاش است تا به فرزند خود، کایرا (با صداپیشگی کیارا سیمت)، درباره پدر فقیدش موفاسا و درس‌هایی که از او آموخته، بگوید. سث روگن، بیلی ایکنر، کلوین هریسون جونیور و جان کانی از دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند. موسیقی متن این انیمیشن نیز توسط هانس زیمر، فارل ویلیامز و نیکلاس بریتل ساخته شده و به زیبایی داستان را روایت می‌کند. این انیمیشن در دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس

در یک اتفاق عجیب، بیکینی باتم از اعماق اقیانوس به سطح زمین می‌آید! این اتفاق، باب اسفنجی و سندی چیکس را راهی سفری هیجان‌انگیز به زادگاه سندی در تگزاس می‌کند. در این سفر، باب اسفنجی با خانواده سندی آشنا می‌شود و ماجراهای طنز و سرگرم‌کننده‌ای رقم می‌خورد. چهارمین فیلم سینمایی از مجموعه محبوب «باب اسفنجی شلوار مکعبی» با کارگردانی لیزا جانسون و بر اساس فیلمنامه‌ای از کاز و تام استرن، به روی پرده سینماها می‌رود. کارولین لارنس، تام کنی، واندا سایکس، لورتا دیوین، جانی ناکسویل و کریگ رابینسون صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

سونیک خارپشت

بازنویسی: سومین قسمت از ماجراجویی‌های سونیک، خارپشت آبی دوست‌داشتنی، در راه است! این بار، سونیک (با صداپیشگی بن شوارتز) به همراه خانواده دونات راهی سفری هیجان‌انگیز به مصر می‌شود. در این سفر، سونیک با خارپشت صورتی مرموزی آشنا می‌شود که ادعا می‌کند می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند. اما این تنها چالش سونیک نیست، زیرا دکتر رباتنیک، دشمن همیشگی او، از ناکجاآباد سر و کله‌اش پیدا می‌شود. جف فاولر کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد و شاهد حضور صداپیشگانی مانند بن شوارتز، جیم کری، تیکا سومپتر، ادریس البا و کالین اودونوهی در آن خواهیم بود. این انیمیشن در دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

شاگرد ببر

پسری جوان از نسل چینی-آمریکایی، راز بزرگی را کشف می‌کند. او وارث قدرتی جادویی و عضو سلسله‌ای باستانی از محافظان به نام “نگهبانان” است. حال، سرنوشت او را به سفری پرمخاطره رهنمون می‌شود تا با گردهم آوردن جنگجویان افسانه‌ای “حیوانات زودیاک”، با تاریکی و شیطان مبارزه کند. این انیمیشن اقتباسی از سه‌گانه محبوب لارنس یپ به کارگردانی رامان هوی است و صداپیشگانی برجسته مانند لی لوییس، میشل یو، ساندرا اوه، هنری گلدینگ، لوسی لیو و بوون یانگ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع setare.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شش =