چهارشنبه , می 8 2024

نیکلاس کیج: الهام بخش ساخت «Dream Scenario» میم هایی بود که برایم ساختند!

فیلم «سناریوی رؤیایی» (Dream Scenario) به کارگردانی «کریستفر بورگلی» و بازی «نیکلاس کیج» برنده اسکار شنبه این هفته در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد. داستان فیلم در مورد پروفسوری است که پس از ظاهر شدن در خواب همه به یک سلبریتی تبدیل می‌شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کیج در این مراسم حضور داشت و روی صحنه گفت «سناریوی رؤیایی» یکی از معدود پروژه‌های کارنامه‌اش است که پس از خواندن فیلمنامه‌ای «بی‌نقص» تصمیم به بازی گرفته است. «بزرگ کردن آریزونا» (Raising Arizona)، «بوسه خون‌آشام» (Vampire’s Kiss) و «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas) دیگر فیلم‌های‌اند که از نگاه او چنین فیلمنامه‌هایی دارند.

کیج درباره نقش خود در «سناریوی رؤیایی» می‌گوید: «احساس کردم که تجربه زیسته‌اش را دارم. شاید من اولین بازیگری باشم که یک روز صبح بیدار شده و دیده است که یک نفر مونتاژی از لحظات فروپاشی روانی و وحشت‌زدگی، و گلچینی از فیلم‌های مختلف او را در اینترنت منتشر کرده. فکر می‌کنم عنوانش «نیکلاس کیج به خودش می‌—د» بود. بعد یک شبه در همه دنیا پخش شد و من نگاهش می‌کردم [و می‌گفتم]: «چه اتفاقی برای من افتاده؟»»

نیکلاس کیج

کیج می‌گوید: «به شدت گسترش پیدا کرد… برای اینکه مانع شوم هیچ کاری از دستم برنمی‌آمد. نمی‌توانستم به شکل قانونی متوقفش کنم؛ به هیچ شکلی نمی‌توانستم.»

او اضافه می‌کند: «[ویدیو] به میم تبدیل شد، با فتوشاپ‌سازی‌ها و تی‌-شرت‌ها و من گفتم: «باید این را در جایی به کار بگیرم، و بعد فیلمنامه «سناریوی رؤیایی» را خواندم و فکر کردم: «بله، حالا می‌توانم این سرنخ را به ذره‌ای طلا تبدیل کنم!»»

«سناریوی رؤیایی» ۱۰ نوامبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد. جشنواره فیلم تورنتو تا ۱۷ سپتامبر ادامه دارد.


منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =