چهارشنبه , می 8 2024

دکتر دره ستاره هالیوود خود را دریافت کرد

دکتر دره اسطوره‌ موسیقی رپ، یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. این تقدیر، یک لحظه بزرگ و باشکوه در مسیر گذشته‌ی او است.

در یک مراسم پرشور و درخشان در روز سه‌شنبه، از ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به افتخار «دکتر دره» برای حرفه‌اش به عنوان مجری، تهیه‌کننده، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت «Aftermath Entertainment» و «Beats Electronics» و همچنین یکی از بنیانگذاران و رئیس Death» «Row Records، رونمایی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


داکتر دره ستاره هالیوود خود را دریافت کرد

رپرهای مشهوری مانند «امینم» و «50 سنت» نیز در این مراسم به او ملحق شدند. در جریان سخنرانی خود، «دره» شوخی کرد و گفت که «اسنوپ داگ»، «50 سنت» و «آیس کیوب» همگی قبل از او به دلایلی توهین‌آمیز ستاره‌های پیاده‌روی مشاهیر را دریافت کرده بودند.

داکتر دره

او با جدیت و مهریانی اظهار کرد:

باور کنید، من عاشق این ایده هستم که در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود جاودانگی یابم. این یک احترام فوق‌العاده به هنر من است. هرگز در زمانی که در کامپتون بزرگ شدم، تصور نمی‌کردم روزی در اینجا، در بین قهرمانان دوران کودکی‌ام، حضور پیدا کنم. همانطور که ما قبلاً بارها شنیده‌ایم، روی اشتیاق خود تمرکز کنید. واقعاً همین اتفاق در حال برقراری است. اشتیاقم در هیپ هاپ، من را به سمت یک حرفه باورنکردنی سوق داده است. خوشبختانه، من به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که با انجام کاری که عاشقش هستم، درآمدزایی کنم.

او به خود افتخار می‌کند که شفافیت و صدای هیپ هاپ را به بالا می‌برد.

«دره» در ادامه افزود:

اینکه موفق به ایجاد این موضوع شده‌ام، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای من است: شفافیت در هیپ هاپ.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داکتر دره ستاره هالیوود خود را دریافت کرد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: dailynews


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =