شنبه , می 11 2024

تریلر رسمی فیلم Dalíland منتشر شد !

فیلم Dalíland یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که به تازگی و در بامداد امروز، تریلر رسمی فیلم Dalíland به انتشار رسید.

در بامداد روز گذشته، تریلر فیلم Dalíland که از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 می‌باشد، تحت عنوان تریلر رسمی Dalíland منتشر شد. جدیدترین تریلر Dalíland تاریخ انتشار این فیلم را نیز اعلام کرد.

تریلر رسمی فیلم Dalíland منتشر شد !

دالیلند، یک فیلم آمریکایی محصول 2022 می‌باشد که در مورد ازدواج طوفانی نقاش سالوادور دالی و همسر و موزه‌اش گالا در سال‌های پایانی زندگی‌شان در دهه 1970 به کارگردانی مری هارون بر اساس فیلمنامه‌ای از جان سی والش است. این فیلم، زندگی یک هنرمند سورئال به اسم سالوادور دالی را روایت می‌کند.

بن کینگزلی ، باربارا سوکووا، ازرا میلر، کریستوفر برینی، الکساندر بایر ، آویتال لووا، آندریا پژیک ، سوکی واترهاوس و مارک مک کنا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲ داشت و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

این فیلم در نوزدهم خرداد ماه همین امسال منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Dalíland را ببینید:

تریلر رسمی Dalíland

در ماه می 2018، بن کینگزلی، لسلی منویل، تیم راث، فرانک دیلن و ازرا میلر به بازیگران این فیلم پیوستند و مری هارون از روی فیلمنامه‌ای از خودش و جان سی والش تحویل گرفته بود، این فیلم را کارگردانی کرد.

این فیلم عمدتاً در لیورپول فیلمبرداری شد که برای دو برابر کردن شهر نیویورک به‌کار می‌رفت. دانیالد، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲ داشت. در نوامبر ۲۰۲۲، Magnolia Pictures حقوق پخش فیلم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =