یکشنبه , می 19 2024

معرفی سریال ترکی پرچم سرخ ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش سریال

[ad_1]

سریال ترکی پرچم سرخ یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی کشور ترکیه محسوب می‌شود که هم‌ اکنون در حال پخش است. در این مقاله پلازا قصد داریم تا به معرفی کامل سریال Al Sancak بپردازیم.

سالانه در ترکیه سریال‌های متنوعی پخش می‌شود که می‌توان آنها را از طریق شبکه‌های این کشور مشاهده کرد. این آثار در ژانرهای مختلف تهیه می‌شوند و مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرند. بسته به میزان پرتماشاگر شدن یک سریال، قسمت‌های آن نیز ممکن است کوتاه یا بلندتر شوند.

سریال پرچم سرخ (Al Sancak) به کارگردانی جان امره (Can Emre) و گونای گونایدین (Günay Günaydın) ساخته شده است. تیم نویسندگان این سریال نیز متشکل از آتیلا انگین (Atilla Engin)، مهمت آری (Mehmet Arı) و سلمان کیلیچ‌اصلان (Selman Kılıçaslan) هستند. در این مقاله پلازا قصد معرفی سریال ترکی پرچم سرخ را داریم.

فهرست مطالب

زمان پخش سریال Al Sancak

ژانر سریال ترکی پرچم سرخ اکشن، نظامی و درام است. این اثر نخستین بار در تاریخ 19 ژانویه 2023 (29 دی 1401) از شبکه TRT 1 بر روی آنتن رفت. تعداد قسمت های سریال Al Sancak تا کنون 9 قسمت بوده‌ و سریال هر پنجشنبه ساعت 20:30 به روی آنتن می‌رود.

همچنین بخوانید :

داستان سریال پرچم سرخ

داستان سریال پرچم سرخ

خلاصه سریال ترکی پرچم سرخ درباره کاپیتان علی بنازلی از ارتش ترکیه است که تیم ده نفره خود متشکل از سربازانی شجاع را برای مواجهه با خطری بزرگ آماده می‌‌کند. سرویس‌های جاسوسی خبر وجود دشمنان فراوان را در خاک ترکیه داده‌اند. حال این گروه و کاپیتان علی باید تمام تلاش خود را برای محافظت از سرزمین مادری انجام دهند.

بازیگران سریال پرچم سرخ

این بخش را به معرفی هنرپیشه‌های این سریال اختصاص می‌دهیم و ضمن بیان بیوگرافی بازیگران اصلی سایر هنرپیشه‌ها را نیز معرفی می‌کنیم.

اوگور گونش در نقش کاپیتان علی بنازلی

بازیگران سریال پرچم سرخ

  • سن: 35 سال
  • محل تولد: آنکارا، ترکیه

اوگور گونش (Uğur Güneş) بازیگر اهل ترکیه در 10 نوامبر 1987 (19 آبان 1366) به دنیا آمد. او پس از فارغ التحصیلی به سراغ بازیگری رفت و اولین سریال او Yeniden Başla (2011) بود. این هنرمند سپس در آثاری همچون قیام ارطغرل (Diriliş Ertuğrul)، روزی روزگاری در چوکورا (Bir Zamanlar Çukurova) و سرزمین‌های بی‌قانون (Kanunsuz Topraklar) حضور پیدا کرد. اوگور گونش 5 فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد و نقش اصلی سریال ترکی پرچم سرخ را ایفا می‌کند.

همچنین بخوانید :

گولسوم علی در نقش نادیا ایوانف

هنرپیشه های سریال ترکی پرچم سرخ

  • سن: 28 سال
  • محل تولد: روسه، بلغارستان

گولسوم علی (Gülsim Ali) بازیگر و مدل اهل ترکیه در 18 فوریه 1995 (29 بهمن 1373) به دنیا آمد. او اگرچه در بلغارستان متولد شد اما اصالتی ترکیه ای دارد و می‌تواند به زبان‌های ترکی، بلغاری و انگلیسی به راحتی صحبت ‌کند. سریال Son Yaz – Balkanlar 1912 (2012) اولین تجربه بازیگری گلولسوم علی بود. او همچنین در سریال‌های قیام ارطغرل و کوه دل (Gönül Dağı) ایفای نقش داشته است. گولسوم علی یک تجربه سینمایی نیز دارد و جز بازیگران اصلی سریال Al Sancak محسوب می‌شود.

ادریس نبی تاشکان در نقش آراس گونری

دانلود سریال Al Sancak

  • سن: 25 سال
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

ادریس نبی تاشکان (İdris Nebi Taşkan) بازیگر و بازیکن بسکتبال اهل ترکیه است که در 18 اوت 1997 (27 مرداد 1376) متولد شد. او از سال 2014 و سریال حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl) فعالیت بازیگری خود را شروع کرد و سپس با نقش‌آفرینی در آثاری همچون پویراز کارایل (Poyraz Karayel)، فضیلت خانوم و دخترانش (Fazilet Hanım ve Kızları)، استانبول ظالم (Zalim İstanbul) و محرمانه (Gizli Saklı) معروف شد. این بازیگر دو فیلم سینمایی در کارنامه خود دارد. ادریس نبی تاشکان از بازیگران کلیدی سریال ترکی پرچم سرخ است.

احمد یلینمز در نقش جلبی

بررسی سریال ترکی Al Sancak

  • سن: 56 سال
  • محل تولد: اردو، ترکیه

احمد یلینمز (Ahmet Yenilmez) بازیگر، نویسنده و شاعر ترکی متولد 20 دسامبر 1966 (29 آذر 1345) است. این بازیگر از سال 1988 تا کنون به فعالیت بازیگری می‌پردازد و از تئاتر شروع کرد. از آثار معروف یلینمز باید به دره گرگ‌ها کمین (Kurtlar Vadisi Ambush) و سریال موسس عثمان (Kuruluş Osman) اشاره کنیم. این بازیگر یکی از نقش‌های کلیدی سریال را ایفا می‌کند.

همچنین بخوانید :

سایر هنرپیشه های سریال ترکی پرچم سرخ عبارتند از:

  • گوزده تورکر (Gözde Türker) در نقش آسلی یوزباشی
  • احمد اولگون سونر (Ahmet Olgun Sünear) در نقش سلجوق تورکر
  • امره دینلر (Emre Dinler) در نقش چنگیز اوسلو
  • اسلم اکار (Eslem Akar) در نقش صدف بنزلی
  • و…

نقد سریال پرچم سرخ ترکی

نقد سریال پرچم سرخ ترکی

عملکرد این سریال چندان رضایت بخش نبوده است. این اثر با 126 رای در آی‌ام‌دی‌بی توانست نمره 5.1 از 10 را کسب کند و 96% کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. اگرچه این اثر عملکردی متوسط داشته اما مخاطبان خود را نیز دارد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

با معرفی و بررسی سریال ترکی Al Sancak همراه شما بودیم و این اثر را به طور کامل به شما معرفی کردیم. سریال‌های جدید ترکیه در سال 2023 با یکدیگر رقابت و مخاطبان را مجذوب خود می‌کنند. شما نیز با دانلود سریال Al Sancak و تماشای آن می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =