سه‌شنبه , می 7 2024

A Tale of Two Sons با وضوح 454 پیکسل اجرا می‌شود

ریمیک بازی Brothers: A Tale of Two Sons عملکرد قابل قبولی روی کنسول‌های خانگی به ویژه Xbox Series S نشان نداده است. دیجیتال فاندری در ویدیو جدید به بررسی ریمیک برادرها: داستان دو پسر پرداخته و دریافته که این بازی با وضوح 454 پیکسل روی کنسول سری اس اجرا می‌شود. این بازی از دو حالت گرافیکی پشتیبانی می‌کند و در حالت Quality روی 30 فریم در ثانیه قفل شده است، اما باز هم قادر به ارائه تجربه قابل قبول نیست.

بر اساس یافته‌های این کانال یوتیوب، رزولوشن پویای این بازی در تمامی کنسول‌ها کمتر از حد انتظار است. بازی دارای رزولوشن پویا در حالت Quality بوده و نسخه منتشر شده برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بسیار از توان 4K این کنسول پایین‌تر بوده و در بازه حداکثر 1620p و حداقل 1260p قرار می‌گیرد. شرایط برای ایکس باکس سری اس متفاوت بوده و کیفیت پایین‌تر است، به نحوی که وضوح بازی در این کنسول بین 454 تا 720 پیکسل است. این در حالی است که با یک اثر گرافیکی روبه‌رو نیستیم و به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده به هیچ عنوان از پس بازسازی این اثر محبوب برنیامده است.

مشکلات ریمیک Brothers: A Tale of Two Sonsمشکلات ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons

این بازی دارای حالت Performance هم هست که سعی می‌کند در ازای کاهش رزولوشن، فریم ریت را افزایش دهد. بازی در این حالت با 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. نکته عجیب آن است که هر دو کنسول PS5 و Xbox Series X قادر به ارائه 60‌ فریم ثابت نیستند. این در حالی است که بازی را به زحمت با وضوح 1080p اجرا می‌کنند. بازی‌های گرافیکی مانند God of War Ragnarok‌ به راحتی با وضوح 4K روی این کنسول اجرا شده‌اند.

در این ویدیو منتشر شده از Digital Foundry، مورگان اعلام کرد که دو کنسول ذکر شده در صحنه‌های ابتدایی بازی، هیچ‌کدام به 60 فریم نزدیک نمی‌شوند اما داستان در ایکس باکس سری ایکس متفاوت بوده و بازی در هر نقطه فریم ریت متفاوتی دارد. کنسول سری اس بازه 454p تا 720p را حفظ می‌کند که البته بسیاری اوقات چنگی به دل نمی‌زند. در نهایت مورگان توصیه می‌کند حالت Quality را برای رزولوشن‌ بالاتر استفاده کنند.  بازی ریتم کندی دارد و 30 فریم در ثانیه تفاوت زیادی را در گیم‌پلی ریمیک Brothers: A Tale of Two Sons ایجاد نمی‌کند.

ریمیک بازی برادرها نه‌تنها از لحاظ فنی بلکه از لحاظ محتوایی نیز بسیار ضعیف عمل کرده است. توسعه‌دهنده‌ها سبک طراحی بازی را از بین برده‌اند و حس و حال آن را تغییر داده‌اند. بسیاری پیشنهاد می‌کنند که به‌جای ریمیک، نسخه اصلی تجربه شود.

منبع:‌ Videogameschronicle


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =