شنبه , می 4 2024

اضافه شدن چهار بازیگر جدید به فصل سوم سریال “ریچر”

فصل سوم سریال محبوب “ریچر”، که از پلتفرم آمازون پرایم ویدیو پخش می‌شود، شاهد اضافه شدن چهار بازیگر جدید به ترکیب خود خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، برایان تی، جانی برچتولد، روبرتو مونتسینوس و دانیل دیوید استوارت به این فصل از سریال اضافه شده‌اند تا داستان‌های جدیدی را در دنیای “ریچر” به تصویر بکشند.

برایان تی در نقش لیفتنانت کلنل کوئین ظاهر خواهد شد که شخصیتی بدنی قوی و ترسناک دارد و در گذشته توسط ریچر تحقیق شده است. جانی برچتولد، نقش ریچارد بک، دانشجوی دانشگاهی که مادر خود را در سنین پایین از دست داده و پسر تاجری به نام زاکاری بک (با بازی انتونی مایکل هال) را ایفا می‌کند.

روبرتو مونتسینوس در نقش مامور DEA، گوئیلرمو ویلانوئوا ظاهر خواهد شد که در آستانه بازنشستگی قرار دارد و نقش یک مربی و شخصیت پدری برای مامور سوزان دافی را ایفا می‌کند. دانیل دیوید استوارت، نقش استیون الیوت، مامور تازه کار DEA که تازه به این شغل پیوسته است، را بازی می‌کند.

این فصل بر اساس هفتمین کتاب از سری رمان‌های “جک ریچر” نوشته لی چایلد به نام “متقاعدکننده” ساخته شده و در آن ریچر به صورت مخفیانه عمل می‌کند تا یک اطلاعاتی را که توسط دشمن سابقش نگه داشته شده، نجات دهد. ماریا استن نیز به همراه هال و سونیا کسیدی برای فصل سوم باز خواهند گشت. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فصل سوم “ریچر” اعلام نشده است.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =