جمعه , می 17 2024

فیلم هندی سرباز از شبکه یک پخش خواهد شد

[ad_1]

فیلم هندی سرباز با گویندگی 36 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شده است.

این فیلم در ژانر اکشن و درام تولید شده و می‌خواهد در سال 1403 از شبکه یک سیما پخش شود. مدیر دوبله این فیلم «ناهید امیریان» و صدابردار «حسین حسنی فر» است. در این فیلم صداپیشه‌هایی از جمله «رضا آفتابی»، «مهرخ افضلی»، «رضا الماسی» و دیگران حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم هندی سرباز از شبکه یک پخش خواهد شد

داستان فیلم درباره «ویکرام رادور»، افسر ارشد نیروی نظامی هند است. او با یک عضو مافیا مواجه و به مرگ محکوم می‌شود، اما زنده می‌ماند و سی سال بعد با کمک پسرش، مافیای قدرتمند را از بین می‌برد. این فیلم با کیفیت ساخت بالا و استفاده از جلوه‌های ویژه، به دلیل محتوایی که به دستگیری و کمک به مظلومان و مردم بی‌گناهی می‌پردازد و مورد ظلم اختلاس‌گران و مافیاهای قدرت قرار می‌گیرد، بسیار ارزشمند است.

فیلم هندی سرباز

این فیلم رکوردهای فروش در سینمای هند را شکسته و پرفروش‌ترین فیلم هندی سال 2023 و یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ سینمای هند شده و در جشنواره‌ها و جوایز مختلف حدود 40 جایزه را به دست آورده است. شبکه یک سیما مسئولیت پخش این فیلم را بر عهده داشته و پس از تایید و روندهای ترجمه و ویرایش و دوبلاژ، این عنوان را به مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش فیلم هندی سرباز از شبکه یک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 13 =