جمعه , می 17 2024

معرفی انیمه خون زئوس – Blood of Zeus 【معرفی شخصیت ها، نقد و داستان】

[ad_1]

سریال “خون زئوس” (به انگلیسی: Blood of Zeus) یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی بزرگسالان است که در ژانر خیال‌پردازی، ماجراجویی و مهیج قرار دارد که توسط استودیو پویانمایی پاورهاوس تولید شده است. این سریال توسط چارلی پارلاپانیدس و ولاس پارلاپانیدس ساخته شده و توسط شان نیگوگوسیان کارگردانی شده است.

“خون زئوس” که قبلاً با نام “خدایان و قهرمانان” شناخته می‌شد، مجموعه‌ای آمریکایی است که برای نتفلیکس تولید شده است. این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس به روی آنتن رفت و با استقبال خوبی از سمت بینندگان مواجه شد. در مقاله معرفی و بررسی انیمه خون زئوس همراه تایم سیتی باشید.

خلاصه داستان انیمه خون زئوس

در این سریال، هرون، پسر نیمه خدای زئوس در یک جهان اساطیری یونان، در تلاش است تا آسمان و زمین را نجات دهد.

داستان سریال در دنیای اساطیر یونان رخ می‌دهد. وقتی غول‌ها و هیولاها آغاز به ترساندن یونان می‌کنند، هرون، فرزند نیمه انسان و نیمه خدای زئوس، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا اهداف اصلی غول‌ها را کشف کند. در این راه، او با قهرمانان دیگر و خدایان آشنا می‌شود و توطئه‌ای را برای نابودی المپوس، سکونتگاه خدایان، کشف می‌کند.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس

در این بخش به معرفی شخصیت‌ها و خدایان اساطیری انیمه پرطرفدار خون زئوس می‌پردازیم. تاکنون به سرگذشت هریک از این کارکترها فکر کرده‌اید؟ یا درباره توانایی‌های آنان کنجکاو شده‌اید؟ در ادامه همراه ما باشید تا آشنایی بیشتر و بهتری نسبت به آنان پیدا کنید.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس ؛ هرون - Heron

هرون – Heron

این سریال داستان یک شهروند معمولی به نام هرون را دنبال می‌کند که با مادرش الکترا در یک شهر نامعلومی خارج از یونان زندگی می‌کند. جوان و مادرش مورد ترس و نفرت بسیاری از روستاییان دچار قرار گرفته‌اند که باور دارند که آنها تنها بدبختی را برای آنها به همراه آورده‌اند.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس ؛ زئوس - Zeus

زئوس – Zeus

تنها شخص در آن شهر کوچک که با هرون و مادرش رفتاری مهربانانه نشان می‌دهد، مردی پیر به نام الیاس است. این پیرمرد در واقع کسی نیست جز زئوس، حاکم المپوس که در لباس مخفی زندگی می‌کند. این خدایی که با نام‌های مختلف شناخته می‌شود، همواره در کنار هرون و مادرش است؛ زیرا او پدر هرون است.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس ؛ هرا - Hera

هرا – Hera

زئوس تاکنون هرون و مادرش را از هرا، همسرش، پنهان کرده بود. خدای گردباد در طول سال‌ها به همسر زیبا و بسیار قدرتمندش وفادار نبوده و المپوس با نتایج خیانت‌هایش پر شده است. هرا پس از کشف اینکه هر دو مادر و کودک زنده هستند، تصمیم می‌گیرد بعد از آگاهی از هفت فرزند نامشروع، زئوس را نابود کند، حتی اگر به معنای نابودی المپوس باشد.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس ؛ سرافیم - Seraphim

سرافیم – Seraphim

سرافیم، موجودی نیمه شیطانی ترسناک است که قرار است هرا را برای انتقامی که نقشه آن را می‌کشد، همراهی کند. در داستان شاهد این هستید که سرافیم یک نیزه طلایی را با خود حمل می‌کند.

به ازای کمک به هرا برای شکست همسر خیانتکارش، هرا به این شیطان قول می‌دهد که قطعه‌ای که برای تکمیل مأموریت انتقام خود نیاز دارد را به او بدهد. سرافیم به عنوان مهمترین دشمن هرون وارد عمل می‌شود.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس ؛ هرمس - Hermes

هرمس – Hermes

نقش هرمس در سریال “خون زئوس” بسیار مهم است و به ریشه‌های خود در اساطیر یونانی وفادار است. در واقع، هرمس به عنوان یکی از خدایان المپی، همانند هرون، پسر نامشروع زئوس، به عنوان خدای پیام آور شناخته می‌شود و به خاطر صندل‌های بالدارش شهرت دارد. او همانطور که در اسطوره‌های یونانی، روح‌های مردگان را به دنیای زیرین هدایت می‌کند، در این انیمیشن نیز همراه مادر هرون، الکترا، به زندگی پس از مرگ همنشینی می‌کند.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس ؛ اپولو - Apollo

آپولو – Apollo

آپولو یکی از شخصیت‌های برجسته در انیمیشن “خون زئوس” است که برای اولین بار در قسمت دوم “Blood of Zeus” ظاهر می‌شود. او همچنین، مانند هرون و هرمس، پسر زئوس است که خارج از ازدواج به دنیا آمده است. آپولو همچنین یکی از اعضای پانتئون، خانواده خدایان المپی، محسوب می‌شود و در المپوس، محل زندگی خدایان، ساکن است.

بیوگرافی کارکترها و شخصیت های انیمه خون زئوس ؛ آلکسیا  -Alexia

آلکسیا  -Alexia

اگرچه الکسیا در اسطوره‌های یونانی وجود ندارد، اما در انیمیشن “خون زئوس” او به عنوان یکی از زنان جنگجوی قوی و عضوی از قبیله آمازون‌ها ظاهر می‌شود. الکسیا به دلیل مهارت‌هایش در زمینه پزشکی شهرت دارد. با این حال، در انتها الکسیا به سرافیم خیانت می‌کند و نقش اساسی در نجات المپ و قلمرو انسانی ایفا می‌کند.

الکترا – Electra

  • کیرون حکیم – Chiron the Wise
  • پادشاه آکریسیوس – King Acrisius
  • آریانا – Ariana
  • خواهر آریانا – Ariana’s Sister
  • مادر آلکسیا – Alexia’s Mother
  • اویوس – Evios
  • دمون – Demon
  • کوفی – Kofi

صداگذاران انیمه خون زئوس

  • درک فیلیپس در نقش هرون
  • جیسون اومارا در نقش زئوس
  • کلودیا کریستین در نقش هرا
  • الیاس توفکسیس در نقش سرافیم
  • مامی گامر در نقش الکترا
  • کریس دیامانتوپولوس در نقش اوویس
  • جسیکا هنویک در نقش الکسیا
  • ملینا کاناکاردس در نقش آریانا
  • متیو مرسر در نقش هرمس
  • آدتوکومبوه مکورمک در نقش کوفی
  • آدام کرواسدل در نقش آپولون

نقد انیمه خون زئوس

مانند سریال کسلوانیا، این سریال نیز با استفاده از خشونت و خونریزی بیش از حد، صحنه‌های وحشتناکی را به رخ می‌کشاند.  این لحظات اصلی‌ترین بخش‌های سریال را در صحنه‌های اکشن تشکیل می‌دهند که به طور معمول نقطه قوت هر نمایش از استودیوی پاورهاوس هستند.

انیمه خون زئوس چند قسمت است؟

این سریال دارای یک فصل و هشت قسمت است. شبکه اصلی پخش این سریال نتفلیکس است. سریال “خون زئوس” در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ برای اولین بار منتشر شد و در حال پخش است. تا کنون 8 قسمت از آن تولید شده است.

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =