شنبه , می 18 2024

مشکلات فنی بازی Remnant 2 رفع خواهند شد

[ad_1]

با اعلام تیم توسعه دهنده و در راس آن، Ben Gabbard کارگردان توسعه‌ی بازی تمامی مشکلات مربوط به عملکرد، باگ‌ها و اشکالات و همچنین موانع فنی پیشرفت در بازی را در آینده حل خواهند کرد.

اخیرا بازی Remnant 2 از استودیو Gunfire Games عرضه شد و توانست تا رده‌ی دوم پرفروش‌ترین بازی‌های استیم در این هفته قرار بگیرد؛ اما جدا از عملکرد خوب بازی، بازیکنان از شرایط فنی و مشکلات مربوط به پرفورمنس بازی ناراضی هستند. چندین موضوع مانند پازل Waterharp، مسدود کننده‌های پیشرفت در بخش Labyrinth و سایر مناطق بازی از جمله موارد گزارش شده توسط بازیکنان هستند.

Ben Gabbard کارگردان توسعه‌ی بازی در پستی اعلام کرده است که خود و تیم توسعه دهنده از ایرادات بازی به طور کامل آگاه هستند و در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنند. این تیم، سپاسگزار استقبال بازیکنان است و نمی‌خواهد این جامعه‌ی هواداری را از دست بدهد.

بازی Remnant 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری و کامپیوترهای شخصی در دسترس است؛ این بازی از هر لحاظ، بازی اول را توسعه داده و قرار است تا تجربه‌ای طولانی‌مدت و منحصر به فرد برای هر بازیکن باشد.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =