جمعه , می 17 2024

از بازی های جدید گیم پس رونمایی شد [+جزئیات]

[ad_1]

گیم پس یکی از سرویس‌های پرطرفدار شرکت مایکروسافت برای ایکس باکس و پی‌سی است که کاربران زیادی دارد و اخیراً از بازی های جدید گیم پس رونمایی شد.

جدیدترین بازی های گیم پس به صورت رسمی معرفی شدند. بازی های جدید سرویس گیم پس به زودی راهی این سرویس پرطرفدار خواهند شد. در ادامه بازی جدید در گیم پس را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی های جدید گیم پس

بازی Iron Brigade در ۱۷ فروردین و Ghostwire: Tokyo در ۲۳ فروردین در دسترس شما قرار خواهد گرفت. بازی NHL 23 نیز یک روز بعد و در ۲۴ فروردین به سرویس EA Play و گیم پس التیمیت اضافه خواهد شد.

بازی های جدید گیم پس
بازی های جدید سرویس گیم پس

بازی جدید در گیم پس

بازی‌های Life is Strange: True Colors (کلاود، پی‌سی و کنسول)، Moonglow Bay (کلاود، پی‌سی و کنسول)، Panzer Corps II (پی‌سی)، Rainbow Six، Extraction (کلاود، پی‌سی و کنسول)، The Dungeon of Naheulbeuk (کلاود، پی‌سی و کنسول)، The Long Dark (کلاود، پی‌سی و کنسول)، The Riftbreaker (کلاود، پی‌سی و کنسول) نیز همگی در تاریخ ۲۶ فروردین از طریق گیم پس روی پلتفرم‌های گفته شده در دسترس قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =