پنج‌شنبه , می 16 2024

بازی Remnant 2؛ باقی مانده 2 را بهتر بشناسید

[ad_1]

بازی Remnant 2 اثری در دست توسعه در سبک بازی های اکشن تیراندازی و ماجراجویی بوده که قرار است ساخت بازی توسط استودیو Gunfire Games انجام گیرد و شرکت نیمه آشنای Gearbox Publishing وظیفه انتشار آن برای پلتفرم های مختلف را برعهده خواهد داشت که بی شک بازی خوبی در دست ساخت قرار دارد.

باقی مانده 2 یا ریمنانت 2 و یا هرچیزی که نامش را میگذارید قرار است شما را با نسل جدیدی از سری بازی های اکشن مواجه کند که در آن خشونت بالایی در انتظار گیمر خواهد بود. خشونتی که میتواند دلیلی برای ترس و استرس بیش از حد گیمر در طول مراحل بازی باشد و این موضوع اصلی ترین دلیلی بوده که شرکت Gearbox Publishing به دنبالش بوده است. حال با پایان معرفی بازی Remnant 2 قصد مواجه کند را برعهده خواهیم داشت که پیشنهاد می شود باما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Remnant 2

بازی Remnant 2

بی شک سبک بازی Remnant 2 میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در طول مراحل بازی باشد که در این زمینه توسعه دهنده بازی یعنی Gunfire Games درصدد ایمن سازی بخش های بسیاری از بازی بوده که در تجربه کاری خود قصد دارد یکسری بخش های جهش یافته از همان سبک تیراندازی قدیم را در اختیار گیمر قرار دهد. بی شک این موضوع میتواند بازتاب های بسیاری را برای بازی به همراه داشته باشد که در راستای هرچه بهتر شدن بازی مفید خواهند بود. پیشنهادات و نقد بازی Remnant 2 را از ما دریغ نکنید و در بخش نظرات باما همراه باشید.

بررسی بازی Remnant 2

بررسی بازی Remnant 2

برای اینکه به شکل بهتری بتوانید با این بازی ایده آل آشنا شوید باید بدانید که این نسخه از بازی نسبت به نسخه اول از مزایای بیشتر و بهتری برخوردار بوده که این موضوع میتواند شما را در برابر چالش های بیشتر و بهتری قرار دهد. حال با مشخص شدن این موضوع میل گیمرها به دانلود Remnant 2 بیشتر خواهد شد ولی هنوز بخش های مبهم بسیاری وجود داشته که گیمرهای حرفه ای به دنبال آن هستند و ما نیز پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله همراه پلازا باشید.

گیم پلی بازی Remnant 2 حول مبارزات شدیدی جریان داشته که براساس آن باید از تمام قوای خود جهت مبارزه و نابودسازی موجودات انسان نما استفاده کنید. این نیروهای قدرتمند و جهش یافته که برخی شان شبیه به انسان و برخی شبیه به موجودات جدید هستند با ضربات سبک و ساده از بین نخواهند رفت و به همین دلیل بازی برای شما سلاح های قدرتمند بسیاری را درنظر گرفته است که با دستیابی به آنها میتوانید غوغای جدیدی را در سرزمین های ناشناخته برپا کنید. بازی شخصیت های مختلفی را پیش روی شما قرار میدهد که برای فشار علیه آنها و یا نابودسازی شان باید تمرکز بالایی را در اختیار داشته باشید.

همچنین بخوانید :

با مشخص شدن داستان بازی Remnant 2 میتوان گفت که قرار است حضور شما در سرزمین های بازی در کنار دیگر گیمرها صورت گیرد. برای این موضوع یک حالت Co-op برای شما درنظر گرفته شده است که در آن قادر به رقابت با گیمرهای بسیاری خواهید بود. چالش های آنلاین بازی میتواند گیم پلی بسیار خوبی را در پیش روی شما قرار دهد که بابت آن قادر به سرگرمی برای مدت زمان طولانی خواهید بود. در ادامه توضیحات باما همراه باشید که قصد داریم دیگر اطلاعات مهم بازی Remnant 2 را برایتان شرح دهیم.

ژانر بازی Remnant 2 در حالت اولیه روی گزینه های اکشن سوم شخص و تیراندازی قرار داشته ولی اگر بخواهیم به صورت حرفه ای آن را بررسی کنیم میتوان به موارد دیگری نظیر اکشن به دلیل وجود حالت کو آپ و ماجراجویی به دلیل کاوشگری های بسیار اشاره داشت. بی تردید این موارد سبب خواهد شد تا با یک گیم پلی طولانی مدت سروکار داشته باشید که وسعت بالای آن میتواند جذابیت های بسیاری را در پیش روی شما قرار دهد.

پلتفرم های بازی Remnant 2

طراحی بازی به شکل عجیبی گرافیکی بوده که این مبحث از سوی توسعه دهنده به شکل ویژه در حال پیگیری است. تمام اجزای بازی با موتور گرافیکی اختصاصی توسعه یافته و این مورد میتواند شما را با یکی از گرافیکی ترین بازی های سال مواجه کند. صداگذاری بازی نیز با افکت های صوتی خوبی همراه بوده که میتوانید تجربه جدیدی از یک گیم پلی جذاب را بدست آورید. باس فایت های بازی به شکل عجیبی طراحی شده اند که این موضوع میتواند ترس و استرس را از همان ابتدای بازی در دل شما بیندازد و شما را مجاب به مبارزه در سرزمینی کند که تمام هیولاهای آن را نیروهای تسخیر شده شیطان احاطه کرده اند.

همچنین بخوانید :

تاریخ انتشار بازی Remnant 2

در خصوص زمان انتشار بازی هنوز اطلاعات درست درمانی در سایت سازنده و حتی استیم به ثبت نرسیده است و به همین دلیل مانیز به آن اشاره ای نخواهیم داشت. براساس افشاگری اشخاصی که به صورت ناشناخته اطلاعاتی را از بازی منتشر کرده اند میتوان سال 2023 را سال مناسبی برای انتشار بازی دانست که در این میان اطلاعات جدیدی اگر بدستمان رسید سریعا آنرا در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه با دیگر اطلاعات مهم بازی مواجه خواهید شد.

پلتفرم های بازی Remnant 2

پلتفرم های بازی Remnant 2

بازی باقی مانده 2 قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه شود که این موضوع بازگو کننده آن است که این بازی را گیمرهای بسیاری میتوانند تجربه کنند. حضور کنسول پلی استیشن 5 دلیل دیگری بر باکیفیت بودن بازی خواهد بود.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 1 =