شنبه , آوریل 27 2024

شکایت یک زن جدید از ژرار دوپاردیو

یک طراح صحنه شکایتی قانونی علیه ژرار دپاردیو  ارائه کرده و مدعی شده است در فیلمی در سال ۲۰۲۱ او را مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار داده است.

رسانه های فرانسوی گزارش دادند که این دومین اتهام سوء رفتار جنسی علیه دوپاردیو ۷۵ ساله در جریان فیلمبرداری فیلم «دریچه های سبز» در سال ۲۰۲۲ است که «آنوک گرینبرگ» و «فانی آردان» نیز در آن بازی می کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا، «کارین دوریو دیبولت» وکیل این طراح صحنه که نام آن آملی، ۵۳ ساله اعلام شده به خبرگزاری فرانسه گفت که شکایتی قانونی به دفتر دادستانی ارائه کرده است.

روزنامه تحقیقی مدیاپارت فرانسه نیز گزارش کرده زن دیگری به نام سارا، ۳۳ ساله، دستیار کارگردان در همین فیلم نیز دوپاردیو را متهم کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

«ژرار دوپاردیو» ۷۵ ساله بازیگر فیلم‌هایی چون «سیرانو دو برژراک»، «مردی با نقاب آهنین» و بیش از ۲۰۰ فیلم و سریال تلویزیونی دیگر، در سال ۲۰۲۰ به اتهام تجاوز جنسی مرتبط با شکایت مطرح شده ازسوی «شارلوت آرنولد» در سال ۲۰۱۸ متهم شد و یک سال بعد ده‌ها فرد دیگر به عنوان بخشی از یک مقاله تحقیقاتی در روزنامه مدیا پارت در آوریل ۲۰۲۳ علیه این بازیگر فرانسوی صحبت کردند و در نهایت به شهرت دوپاردیو ضربه خورد. در ماه دسامبر گذشته نیز «هلن داراس» هنرپیشه فرانسوی نیز شکایتی را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دوپاردیو در سال ۲۰۰۷ هنگام فیلمبرداری فیلم «دیسکو» به او تجاوز جنسی کرده است.

پخش یک مستند در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳ از تلویزیون فرانسه که تاریخچه دوپاردیو در مورد اتهامات سوء استفاده جنسی را شرح می‌داد، شروعی دوباره برای افزایش حواشی پیرامون این بازیگر بود.

در نامه‌ای سرگشاده که ماه گذشته در روزنامه فرانسوی با گرایش محافظه کار فیگارو منتشر شد، ۵۶ ستاره سینمای فرانسه از جمله «کارلا برونی» و «شارلوت رمپلینگ» از دوپاردیو در برابر اتهامات ، دفاع کردند.

اتهامات مکرر خشونت جنسی علیه دوپاردیو به خط مقدم جنگ فرهنگی در فرانسه تبدیل شده و گروه‌های فمینیستی را در برابر مدافعان این بازیگر از جمله امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار داده است.

رئیس‌جمهور اواخر سال گذشته میلادی دوپاردیو را بازیگر بزرگی خوانده بود که مایه افتخار فرانسه است.


منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =