جمعه , می 10 2024

هر آنچه درباره انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 می دانیم!

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 یک اثر رو به اکران آمریکایی است که در فصل تابستان منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار انیمیشن لاکپشت های نینجا ۲۰۲۳ همراه ما بمانید.

انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان یکی از آثار مورد انتظار در سال 2023 است. جف رو (Jeff Rowe)، کارگردان و نویسنده آمریکایی، با این انیمیشن برای اولین بار کارگردانی یک اثر سینمایی را تجربه می‌کند. فیلمنامه کارتون ظهور لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان را نیز برندن اوبرایان (Brendan O’Brien) بر اساس شخصیت‌هایی که توسط کوین ایستمن (Kevin Eastman) و پیرت لیرد (Peter Laird) خلق شده‌ بودند، نوشته است. انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 در واقع ریبوت مجموعه فیلم‌های لاک‌پشت‌های نینجا محسوب می‌شود و اولین اثر سینمایی این فرنچایز پس از فیلم انیمیشنی محصول سال 2007 است.

ژانر انیمیشن لاکپشت های نینجا ۲۰۲۳ ابرقهرمانی است و در آن با این لاک‌پشت‌های نینجای بازیگوش همراه می‌شویم که تجربه‌های جدیدی در دنیای انسان‌ها کسب می‌کنند. در ادامه این مقاله از پلازا اطلاعات بیشتری در مورد داستان، صداپیشگان و البته زمان پخش انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان در اختیار شما قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب:

تاریخ انتشار انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023

انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان

اجازه بدهید مقاله معرفی انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان را با اطلاعات مربوط به اکران آن آغاز کنیم. کارتون Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 قرار است در 4 آگوست 2023 (13 مرداد 1402) در سینماهای آمریکا اکران شوند. وظیفه پخش این انیمیشن نیز برعهده کمپانی پارامونت پیکچرز است. پیش از این قرار بود که لاک‌پشت‌های نینجا در 11 آگوست (20 مرداد) منتشر شود.

همچنین بخوانید :

داستان کارتون ظهور لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان

کارتون ظهور لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان

در خلاصه انیمیشن لاکپشت های نینجا ۲۰۲۳ می‌خوانیم که این لاک‌پشت‌های نوجوان پس از سال‌ها دور بودن از دنیای انسان‌ها، با کارهای قهرمانانه‌شان، دل مردم نیویورک را می‌برند. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که این چهار برادر تصمیم می‌گیرند مانند نوجوان‌های معمولی به مدرسه بروند. دوست جدید آن‌ها، آپریل اونیل نیز در یک مأموریت مرموز و جدید به آن‌ها کمک می‌کند. اما طولی نمی‌کشد که دنیایی از دردسرهای جدید به سوی آن‌ها روانه می‌شود…

تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 به تازگی منتشر شده است و عملکرد خوبی نیز در جلب نظر بینندگان داشته. حالا باید تا انتشار کارتون ظهور لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان منتظر بمانیم و ببینیم آیا این انیمیشن به اندازه تریلرش که گاهی ما را یاد انیمیشن‌های مرد عنکبوتی می‌اندازد، می‌تواند نظر طرفداران فرنچایز را به خود جلب کند و آیا نمرات انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 قابل قبول خواهند بود یا خیر.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023

در سال 2020 خبر ساخت کارتون ظهور لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان اعلام شد. در طراحی و پویانمایی این اثر از اسکچ‌های جف رو که در دوران مدرسه کشیده بود، الهام گرفته شده است. جالب است بدانید که در انیمیشن لاکپشت های نینجا ۲۰۲۳ برای اولین بار در تاریخ این فرنچایز، شاهد حضور صداپیشگان نوجوان در نقش لاک‌پشت‌ها هستیم. اسامی این صداپیشگان نیز در 4 مارس 2023 (13 اسفند 1401) و در مراسم انتخاب کودکان (Kids’ Choice Awards) توسط سث روگن (Seth Rogen) تهیه‌کننده این فیلم، اعلام شد. در ادامه می‌توانید بیوگرافی این صداپیشگان نوجوان را مطالعه کنید.

نیکلاس کانتو در نقش لئوناردو

انیمیشن لاکپشت های نینجا ۲۰۲۳

نیکلاس کانتو (Nicolas Cantu) صداپیشه، بازیگر، یوتیوبر و استندآپ کمدین جوان آمریکایی است که در 8 سپتامبر 2003 برابر با 17 شهریور 1382 به دنیا آمد. او بیشتر برای صداپیشگی در انیمیشن The Amazing World of Gumball محصول 2011 شناخته می‌شود. برخی از دیگر آثار او عبارتند از سریال انیمیشنی Sofia the First در سال‌های 2016 الی 2018 و اسپین آف سریال مردگان متحرک در سال 2020 به نام The Walking Dead: World Beyond.

همچنین بخوانید :

شامون براون جونیور در نقش مایکل آنجلو

بررسی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023

شامون براون جونیور (Shamon Brown Jr) بازیگر آمریکایی متولد 17 جولای 2004 برابر با 27 تیر 1383 است. او پیش از صداپیشگی در انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 در سریال The Chi محصول سال‌های 2018 الی 2022 و همچنین فیلم تلویزیونی Lena Waithe Project نیز حضور داشته است.

میکا ابی در نقش دوناتلو

معرفی انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان

همچنین بخوانید :

میکا ابی (Micah Abbey) بازیگر آمریکایی نوجوان متولد 8 نوامبر 2007 برابر با 17 آبان 1386 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال‌های تلوزیونی شناخته می شود. یکی از مهمترین آثار او نیز سریال Cousins for Life محصول 2018 است. میکا بازیگری را از سال 2017 آغاز کرده است.

بریدی نون در نقش رافائل

نقد انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان

بریدی نون (Brady Noon) بازیگر آمریکایی متولد 30 دسامبر 2005 برابر با 9 دی 1384 است. او تا کنون در آثار مختلفی چون سریال Boardwalk Empire در سال‌های 2010 الی 2013 و سریال The Mighty Ducks: Game Changers) محصول 2021 حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 عبارتند از:

  • جکی چان (Jackie Chan) در نقش اسپلینتر
  • ایو ادبیری (Ayo Edebiri) در نقش آپریل اونیل
  • سث روگن (Seth Rogen) در نقش بیباپ
  • جان سینا (John Cena) در نقش راکستدی
  • هانیبال برس (Hannibal Buress) در نقش چنگیز فراگ
  • رز بایرن (Rose Byrne) در نقش لدرهد
  • آیس کیوب (Ice Cube) در نقش سوپرفلای
  • پست مالون (Post Malone)‌ در نقش ری فیلت
  • پال راد (Paul Rudd) در نقش موندو گکو
  • مایا رودالف (Maya Rudolph) در نقش سینتیا اوتروم
  • ناتاسیا دمتریو (Natasia Demetriou) در نقش وینگنات
  • جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در نقش باکستر استوکمن

کلام آخر

نمرات انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023

ممنون از اینکه با بررسی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles 2023 همراه ما بودید. این انیمیشن ابرقهرمانی بخشی از فرنچایز لاک‌پشت‌های نینجا است که در تابستان 1402 در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. پس از اکران این اثر با بررسی و نقد انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان همراه شما خواهیم بود. نظر شما درباره این فرنچایز و انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا 2023 چیست؟ آیا برای دانلود انیمیشن ظهور لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان هیجان‌زده هستید؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =