پنج‌شنبه , می 9 2024

معرفی انیمیشن سریالی X-Men ’97

انیمیشن X-Men ’97 یک انیمیشن سریالی با محوریت گروه ابرقهرمانی مردان ایکس، از دنیای مارول، است. این انیمیشن، به عنوان دنباله‌ای بر انیمیشن مردان ایکس (97-1992)، به زودی از پلتفرم Disney+ منتشر خواهد شد.

یک خبر خوب برای طرفداران دنیای مارول داریم. انیمیشن X-Men ’97 در راه است! انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷ ، براساس تیم ابرقهرمانی X-Men در دنیای مارول برای پخش از شبکه دیزنی پلاس آماده می‌شود. این انیمیشن سریالی درواقع دنباله‌ای بر انیمیشن X-Men: The Animated Series است که بین سال‌های 1992 تا 1997 پخش می‌شد. سریال انیمیشنی X-Men ’97 کاری از استودیو مارول است که در آن بائو دیمایو (Beau DeMayo) به عنوان سرپرست نویسندگان و جیک کاستورنا (Jake Castorena) به عنوان کارگردان ارشد حضور دارند. ژانر سریال انیمیشنی X-Men ’97 اکشن-ماجراجویی، علمی تخیلی و ابرقهرمانی است. در حال حاضر ساخت دو فصل این انیمیشن تایید شده است.

این مقاله از مجموعه مقالات پلازا به بررسی انیمیشن X-Men ’97 اختصاص یافته است. اگر از طرفداران مارول یا انیمیشن‌های سریالی هستید، با ما همراه شوید تا زمان پخش آن را بدانیم، داستان انیمیشن را بخوانیم و با گویندگان آن آشنا شویم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین انیمیشن‌های مارول را نیز از دست ندهید.

فهرست مطالب

زمان پخش انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷

طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده، پخش انیمیشن X-Men ’97 از 20 مارس 2024 (1 فروردین 1403) آغاز خواهد شد و چهارشنبه هر هفته می‌توانیم به تماشای این انیمیشن جذاب بنشینیم. تعداد قسمت های انیمیشن X-Men ’97 نیز 10 قسمت برای فصل اول اعلام شده است. ساخت فصل دوم سریال نیز آغاز شده ولی تعداد قسمت‌های آن هنوز مشخص نیست.

بررسی انیمیشن X-Men '97 / معرفی انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷

خلاصه انیمیشن X-Men ’97

داستان سریال انیمیشنی X-Men ’97 در ادامه اتفاقات سریال X-Men: The Animated Series روایت می‌شود. گروه ابرقهرمانی مردان ایکس با از دست دادن رهبرشان، پروفسور ایکس، با چالش‌های جدی و خطرناکی روبرو میش‌وند. آنها باید همه تلاش خود را بکنند تا در فقدان پروفسور، از پس این مشکلات برآمده و مسیر درست را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن مردان ایکس ۹۷

چند تن از بازیگران نسخه اصلی سریال بازگشته‌اند تا نقش‌های خود را تکرار و یا صداپیشگی شخصیت جدیدی را امتحان کنند. در ادامه مروری بر بیوگرافی چند شخصیت اصلی داریم و سپس با دیگر صداپیشگان انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷ آشنا می‌شویم. پیشنهاد می‌کنیم از خواندن مقاله بهترین انیمیشن‌های ابرقهرمانی نیز غافل نشوید.

ری چیس صداپیشه اسکات سامرز/ سایکلوپس

بازیگران انیمیشن مردان ایکس ۹۷ / هنرپیشه های انیمیشن X-Men '97

ری چیس (Ray Chase)، با نام اصلی ری چایفتز (Ray Chaifetz) یک گوینده آمریکایی است. او گویندگی را در انیمه، انیمیشن، بازی ویدئویی و کتاب‌های صوتی تجربه کرده است. ری فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2009 آغاز کرد. وی امروزه برای صداپیشگی نقش یو اتوساکا در انیمه سریالی Charlotte (2015)، نقش روی در فرنچایز Fire Emblem، برونو بوچیاراتی در انیمه سریالی  JoJo’s Bizarre Adventure: Golden Wind شناخته می‌شود.

جنیفر هیل صداپیشه جین گری

نقد انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷ / داستان سریال انیمیشنی X-Men '97

جنیفر هیل (Jennifer Hale)، که با نام کارن لرنینیگ (Carren Learning) نیز شناخته می‌شود،  صداپیشه آمریکایی، متولد کانادا است. او فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان گوینده را از سال 1988، در سن نوجوانی آغاز کرده است. وی امروزه برای گویندگی در بسیاری از بازی‌های ویدئویی نظیر بازی Mass Effect، بازی BioShock Infinite و بازی Star Wars: Knights of the Old Republic شناخته می‌شود. صدای او را در انیمیشن‌هایی چون Avatar: The Last Airbender، بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های Scooby-Doo در نقش تورن و همچنین برخی شخصیت‌های دیزنی نظیر سیندرلا و پرنسس آرورا شنیده‌ایم.

همچنین بخوانید :

لنور زان صداپیشه آنا-ماری راون/ روگ

زمان پخش انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷ / خلاصه انیمیشن X-Men '97

لنور زان (Lenore Zann) بازیگر، صداپیشه و سیاستمدار کانادایی، متولد 22 نوامبر 1959 (30 ابان 1338) در سیدنی استرالیا است. هنگامی که لنور 9 ساله بود، خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کردند. او چندین دوره به عنوان نماینده حزب آزادی‌خواه در پارلمان کانادا حضور داشته است. وی از سال 2009 تا 2019 یکی از اعضای حزب دموکرات نوا اسکوشیا بود. او به عنوان بازیگر و گوینده در آثار سینمایی، تلویزونی، تئاتر، نمایش‌های تلویزیونی و رادیو حضور داشته است. لنور بیش از هرچیز با صداپیشگی روگ در سریال انیمیشنی مردان ایکس شناخته می‌شود.

جورج بوزا صداپیشه هنری مک‌کوی/ بیست

ژانر سریال انیمیشنی X-Men '97 / نمرات انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷

جورج بوزا (George Buza) متولد شهر کلیولند، در استان اوهایو آمریکا است. او در جوانی به کانادا مهاجرت کرده و در سال 1998 شهروندی کانادا را دریافت کرد. وی فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر و گوینده را از سال 1975 آغاز کرد. از آخرین کارهای سینمایی او می‌توانیم فیلم A Little Bit Zombie (2012)، فیلم A Christmas Horror Story (2015)، و فیلم Mean Dreams (2016) را نام ببریم. جورج در سال 1992 برای بازی در سریال Maniac Masion و در سال 2001 برای حضور در سریال The Red Green Show نامزد دریافت Gemini Awards شد.

در فهرست زیر با نام و نقش برخی دیگر از هنرپیشه های انیمیشن X-Men ’97 آشنا می‌شویم:

  • هالی چو (Holly Chou) صداپیشه جوبیلیشن لی/ جوبیلی
  • کریستوفر برایتون (Christopher Britton) صداپیشه ناتانیل اسکس/ مستر سینستر
  • آلیسون سیلی-اسمیت (Alison Sealy-Smith) صداپیشه اورو مونرو/ استورم
  • کال داد (Cal Dodd) صداپیشه جیمز لوگان هولت/ ولورین
  • ای. جی. لوکاشیو ( J. LoCascio) صداپیشه رمی لبائو/ گامبیت
  • متیو واترسون (Matthew Waterson) صداپیشه اریک لنشر/ مگنیتو
  • راس مارکاند (Ross Marquand) صداپیشه پروفسور چارلز خاویر
  • گیل بیرمنگام (Gil Birmingham) صداپیشه دنیل لون ایگل/ فارگو

نقد انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷

در ابتدا اعلام شده بود که انیمیشن X-Men ’97 اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد. ولی به خاطر بروز برخی مشکلات، پخش این انیمیشن به مارس 2024 موکول شد. با توجه به اینکه هنوز حدود یک ماه تا انتشار این انیمیشن مانده، در حال حاضر بخش نقد انیمیشن خالی می‌ماند.

سریال انیمیشنی X-Men '97 / تعداد قسمت های انیمیشن X-Men '97

همانطور که اشاره شد این انیمیشن سریالی ادامه‌ای بر سریال مردان ایکس است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. انیمیشن سریالی مردان ایکس (1992-1997) نمره 8.4 از 10 را در وبسایت IMDb دارد که نشان از استقبال گرم بینندگان است. امیدواریم نمرات انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷ نیز بهتر و یا در سطح انیمیشن پیشین خود باشد.

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با معرفی انیمیشن سریالی مردان ایکس ۹۷ با شما همراه شدیم. داستان آن را خوانیدم، با گویندگان انیمیشن آشنا شدیم و زمان پخش آن را دانستیم. نظر شما درباره این انیمیشن سریالی چیست؟ آیا از طرفداران این ژانر و دنیای مارول هستید؟ به نظر شما این انیمیشن می‎تواند بهتر از سریال انیمیشنی مردان ایکس ظاهر شود؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر اطلاعاتی درباره یان انیمیشن دارید، از طریق بخش نظرات به ما بگویید تا در بروز رسانی‌های آینده آن را در متن مقاله بگنجانیم.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =