چهارشنبه , می 15 2024

بازی موبایل How To Train Your Dragon در حال ساخت است

[ad_1]

خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران انیمیشن محبوب How To Train Your Dragon منتشر شد. استودیو Tomorrowland با همکاری شرکت‌های یونیورسال پیکچرز و دریمورکس انیمیشن در حال کار روی یک بازی موبایل اقتباسی است. بازی موبایل «مربی اژدها» در ژانر شبیه‌ساز قرار دارد و تحت عنوان رسمی How to Train Your Dragon: The Journey در حال توسعه است.

بازی اندروید مربی اژدها توسط استودیو چینی ساخته می‌شود و به‌نوعی اولین بازی اقتباسی موبایل از این انیمیشن معروف است. اگر علاقه‌مند به کاوش در عصر وایکینگ‌ها هستید و می‌خواهید با موجودات افسانه‌ای سر و کار داشته باشید، بازی جدید مخصوص شما ساخته شده است. روند بازی طوری طراحی شده که بتوانید اژدهایان مختلفی را جذب کنید و سپس از آنها نگه‌داری کنید و به آنها تمرین دهید. شما به‌عنوان مربی اژدها یک تیم ویژه تدارک می‌بینید و سپس ماجراجویی را در آسمان‌ها آغاز می‌کنید.

هدف اصلی بازی، تبدیل شما به استاد پرورش اژدها است. شما باید از جزیره Berk محافظت کنید و به پرورش اژدها بپردازید. توسعه‌دهنده گفته است که هدف آنها، تهیه یک اقتباس ویژه از دنیای انیمیشن اصلی است. البته گیم پلی بازی به سبک عناوین موبایل ساخته شده است و ممکن است با آنچه انتظار دارید تطابق نداشته باشد. سازنده تمام تلاش خود را برای طراحی صحیح اژدهایان و جزیره‌های مختلف انجام داده و می‌خواهد یک تجربه نزدیک به انیمیشن اصلی را ارائه کند.

بازی موبایل How To Train Your Dragonبازی موبایل مربی اژدها

یکی از قابلیت‌های جالب بازی How to Train Your Dragon: The Journey، امکان تولیدمثل و پرورش نژادهای مختلف اژدها است. می‌توانید نژادها را با هم ترکیب کنید و به‌نوعی یک قبیله اژدها مخصوص با قدرت‌های باورنکردنی بسازید. مسابقات مختلفی نیز در انتظار شماست و باید تیم اژدها خود را به چالش بکشید. این بازی در حال ساخت است و تیم سازنده به‌زودی نسخه آزمایشی را منتشر خواهد کرد تا بازخوردهای سازنده‌ای دریافت کند. نظرات بازی‌کنان در روند ساخت بازی اهمیت دارد و هدف اصلی، جلب نظر طرفداران پر و پا قرص انیمیشن مربی اژدها است.

بازی موبایل How To Train Your Dragon برای هر دو سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شود. قرار است به زودی اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار و ویژگی‌های کامل اعلام شود. همکاری رسمی با استودیو سازنده انیمیشن قدم مهمی برای این بازی است و اجازه می‌دهد تا محتوای مورد انتظار طرفداران تولید شود. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه یک ماجراجویی با شخصیت‌های محبوب مربی اژدها هستید و به پرورش این موجودات افسانه‌ای علاقه دارید، بازی جدید را از دست ندهید.

منبع: GamingonPhone

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =