چهارشنبه , می 1 2024

بازی موبایل How To Train Your Dragon در حال ساخت است

خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران انیمیشن محبوب How To Train Your Dragon منتشر شد. استودیو Tomorrowland با همکاری شرکت‌های یونیورسال پیکچرز و دریمورکس انیمیشن در حال کار روی یک بازی موبایل اقتباسی است. بازی موبایل «مربی اژدها» در ژانر شبیه‌ساز قرار دارد و تحت عنوان رسمی How to Train Your Dragon: The Journey در حال توسعه است.

بازی اندروید مربی اژدها توسط استودیو چینی ساخته می‌شود و به‌نوعی اولین بازی اقتباسی موبایل از این انیمیشن معروف است. اگر علاقه‌مند به کاوش در عصر وایکینگ‌ها هستید و می‌خواهید با موجودات افسانه‌ای سر و کار داشته باشید، بازی جدید مخصوص شما ساخته شده است. روند بازی طوری طراحی شده که بتوانید اژدهایان مختلفی را جذب کنید و سپس از آنها نگه‌داری کنید و به آنها تمرین دهید. شما به‌عنوان مربی اژدها یک تیم ویژه تدارک می‌بینید و سپس ماجراجویی را در آسمان‌ها آغاز می‌کنید.

هدف اصلی بازی، تبدیل شما به استاد پرورش اژدها است. شما باید از جزیره Berk محافظت کنید و به پرورش اژدها بپردازید. توسعه‌دهنده گفته است که هدف آنها، تهیه یک اقتباس ویژه از دنیای انیمیشن اصلی است. البته گیم پلی بازی به سبک عناوین موبایل ساخته شده است و ممکن است با آنچه انتظار دارید تطابق نداشته باشد. سازنده تمام تلاش خود را برای طراحی صحیح اژدهایان و جزیره‌های مختلف انجام داده و می‌خواهد یک تجربه نزدیک به انیمیشن اصلی را ارائه کند.

بازی موبایل How To Train Your Dragonبازی موبایل مربی اژدها

یکی از قابلیت‌های جالب بازی How to Train Your Dragon: The Journey، امکان تولیدمثل و پرورش نژادهای مختلف اژدها است. می‌توانید نژادها را با هم ترکیب کنید و به‌نوعی یک قبیله اژدها مخصوص با قدرت‌های باورنکردنی بسازید. مسابقات مختلفی نیز در انتظار شماست و باید تیم اژدها خود را به چالش بکشید. این بازی در حال ساخت است و تیم سازنده به‌زودی نسخه آزمایشی را منتشر خواهد کرد تا بازخوردهای سازنده‌ای دریافت کند. نظرات بازی‌کنان در روند ساخت بازی اهمیت دارد و هدف اصلی، جلب نظر طرفداران پر و پا قرص انیمیشن مربی اژدها است.

بازی موبایل How To Train Your Dragon برای هر دو سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شود. قرار است به زودی اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار و ویژگی‌های کامل اعلام شود. همکاری رسمی با استودیو سازنده انیمیشن قدم مهمی برای این بازی است و اجازه می‌دهد تا محتوای مورد انتظار طرفداران تولید شود. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه یک ماجراجویی با شخصیت‌های محبوب مربی اژدها هستید و به پرورش این موجودات افسانه‌ای علاقه دارید، بازی جدید را از دست ندهید.

منبع: GamingonPhone


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =