دوشنبه , می 20 2024

نقدها و نمرات سریال Monarch: Legacy Of Monsters

[ad_1]

منتقدان نظرات خودشان را برای سریال Monarch: Legacy Of Monsters منتشر کردند و نمرات خوبی به این اثر دادند.

تبلیغات

سریال «مونارک: میراث هیولاها» جدیدترین اثر ساخته شده از این فرنچایز هیولایی به شمار می‌رود که محصولی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود و قرار است داستانی درباره سازمان مرموز مونارک را برای طرفداران به نمایش بگذارد.

منتقدان بر این باور هستند که سریال «مونارک» به لطف نقش‌آفرینی پدر و پسر کرت و وایات راسل جذابیت خاصی درون خودش دارد و با به نمایش درآوردن داستانی انسانی در دنیایی هیولایی توانسته اثری تازه و جذاب در این فرنچایز باشد و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

تاکنون ۶۲ نقد برای سریال «مونارک: میراث هیولاها» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۸۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۹ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۳ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه می‌توانید نقدها و نمرات برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را شاهد باشید.

نظر منتقدان درباره سریال Monarch: Legacy Of Monsters

  • راتن تومیتوز | ۶۲ نقد – امتیاز ۸۵ درصد
  • متاکریتیک | ۲۳ نقد – امتیاز ۶۹ از صد
سریال Monarch Legacy of Monsters
سریال Monarch Legacy of Monsters

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: انجی هان»

سریال «مونارک: میراث هیولاها» توانسته نقطه میان بسیار خوبی را بین سرعت داشتن و روند آرام را در پیش بگیرد و تا حدی خودش را جدی می‌گیرد تا جدیت را نشان بدهد اما آنقدر جدی نمی‌شود که سرگرم‌کننده بودن را فراموش کند.

«۸۰/۱۰۰ Variety | منتقد: آرامید تینوبو»

حتی اگر لزوما از جمله طرفداران سرسخت گودزیلا و شیدایی او نباشید، باز هم از ماجراجویی پر از پیچ و خم این اثر تازه در این فرنچایز هیولایی لذت خواهید برد.

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

برخی از مشکلات در داخل داستان سریال «گودزیلا: میراث هیولاها» در نقاط مختلف آن به چشم می‌خورند اما سریال اجازه نمی‌دهد تا این موارد بیش از حد باشند. اینکه میراث این سریال چه خواهد بود، همچنان نامشخص است اما ارزش کاوش در کنار این کاراکترها را دارد.

«۷۰/۱۰۰ New York Magazine | منتقد: رکسانا حدادی»

از همان لحظه‌ای که سریال «گودزیلا: میراث هیولاها» شروع می‌شود، ما را به درون دنیایی می‌کشاند که در ابتدا بسیار شبیه به دنیای خود ما به نظر می‌رسد تا اینکه دیگر شبیه دنیای ما نیست.

«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جان نوجنت»

سریال «مونارک: میراث هیولاها» شاید نقطه اوج این فرنچایز هیولایی نباشد اما از نقطه پایین آن نیز فاصله بسیار زیادی دارد و توانسته جهان‌سازی طولانی و راضی‌کننده‌ای انجام بدهد و این در حالی است که این سریال همراه با نقش‌آفرینی درخشانی از وایات و کرت راسل است.

«۵۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

تبلیغات

تمام جنبه‌های انسانی سریال «مونارک: میراث هیولاها» توسعه نیافته‌اند و عدم توانایی نویسندگان برای پیدا کردن طرح داستانی کافی سبب شده تا هر قسمت از سریال پر از دیالوگ‌های طولانی شود که بیننده اصلا به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد. با این حال، کرت راسل و پسرش در زمینه نقش‌آفرینی بسیار جذاب و خوب عمل کردند.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =