چهارشنبه , می 8 2024

تغییر تاریخ اکران The Super Mario Bros. Movie

به نظر می‌رسد که طرفداران پروژه سینمایی The Super Mario Bros. Movie می‌توانند زودتر از آنچه که می‌پنداشتند، به تماشای آن بپردازند.

سرانجام پس از سال‌ها انتظار بالاخره می‌توانیم به لطف اکران انیمیشن The Super Mario Bros. Movie (فیلم برادران سوپر ماریو) شاهد حضور شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی نینتندو بر پرده سینما باشیم. اثری که طبق تریلرهای منتشر شده، می‌توانید به عنوان یکی از شگفتی‌سازهای گیشه بدل گردد.

در این انیمیشن به رسم همیشه شاهد تلاش‌های ماریو برای پیدا کردن شاهزاده‌اش هستیم. اتفاق در ظاهر ساده‌ای که به ماجراجویی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی منتهی خواهد شد.

با وجود این که The Super Mario Bros. Movie برای اکران در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین 1402) در نظر گرفته شده بود اما طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، محصول مشترک کمپانی یونیورسال و استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن زودتر از برنامه از پیش تعیین شده و در تاریخ 5 آوریل (16 فروردین 1402) در اختیار سینماگران و علاقه‌مندان به این فرنچایز قرار خواهد گرفت.

این اثر که توسط آرون هوروث و مایکل ژلنیک کارگردانی شده است، از صداپیشگانی همچون کریس پرت، آنیا تیلور-جوی و چارلی دی بهره می‌برد.

منبع: کولایدر

meysambاز پیروان bloodyblade.Red

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =