سه‌شنبه , آوریل 30 2024

ساخت فصل چهارم Godfather Of Harlem تایید شد

شبکه «اپیکس» فصل چهارم Godfather Of Harlem را در قالب 10 قسمت تولید خواهد کرد. ساخت این فصل از سال 2024 در نیویورک آغاز خواهد شد.

فصل چهارم پدرخوانده هارلم با بازی «Forest Whitaker» و ساخته مشترک «کریس برانکاتو» و «پل اکستاین»، سال آینده در نیویورک آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تایید شدن ساخت فصل چهارم Godfather Of Harlem

به نقل از گزارش‌های رسمی، فصل چهارم از مجموعه پدرخوانده هارلم با بازی «فارست ویتاکر»، با ادامه جنگ خونین «بامپی جانسون» برای کنترل هارلم در برابر خانواده‌های مافیای نیویورک آغاز خواهد شد. او همچنین با ظهور یک رقیب بالقوه در شخصیت «فرانک لوکاس»، یک خلافکار سیاه‌پوست تازه وارد، روبرو می‌شود. پس از مرگ تلخ «مالکوم ایکس»، «بامپی» باید با مشارکت دخترش «الیز» (آنتوانت کرو میراث) با بلک پنترها دست و پنجه نرم کند.

godfather of harlem

«مایکل رایت»، رئیس MGM+ می‌گوید:

«بازی الهام‌بخش فارست ویتاکر در نقش باپی جانسون، یک ضدقهرمان تلویزیونی نمادین و کهن الگویی را به چشم‌انداز تلویزیونی ممتاز معرفی کرده است. بازیگران و تیم خلاق در هر فصل فراتر از انتظارات هستند، چه از نظر خلاقانه و چه از نظر سینمایی. ما نمی توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که فصل چهارم را با این گروه فوق العاده با استعداد شروع کنیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل چهارم Godfather Of Harlem چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =