جمعه , می 17 2024

شایعه: ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 در شوکیس آینده‌ی پلی‌استیشن معرفی می‌شود

[ad_1]

گفته می‌شود کمپانی سونی قراردادهایی جهت عرضه‌ی انحصاری بازی‌های Silent Hill ،Metal Gear Solid و Castlevania با شرکت کونامی انعقاد کرده است و اکنون ریمیک Metal Gear Solid 3 نیز از عناوین ذکرشده‌ی همین قرارداد است که احتمالا در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

برای مدت قابل توجهی است که شایعات بسیاری حول سری متال گیر شکل گرفته است که اغلب آن‌ها رد می‌شوند و توضیحی درباره‌ی بقیه داده نمی‌شود؛ اکنون یکی از عجیب‌ترین شایعات، معرفی ریمیک یکی از بازی‌های سری Metal Gear برای عرضه انحصاری روی پلی‌استیشن ۵ است که برای تایید صحت آن مدت زیادی را نباید تا شوکیس آینده‌ی پلی‌استیشن منتظر بمانیم.

همچنین نیک بیکر از بنیانگذاران XboxEra در پادکست اخیر این مجموعه از احتمال معرفی ریمیک عنوان Metal Gear Solid 3 خبر داده بود که به نظر می‌رسد این شایعه اعتبار بالایی دارد. جز کوردن از خبرنگاران مشهور صنعت گیم، در تایید یا رد صحت این شایعه و همچنین شایعه عرضه‌ی انحصاری بازی‌های Castlevania و Silent Hill تنها از واژه‌ی «شنیده‌ایم» استفاده کرد و هنوز چیزی در تایید این شایعات اعلام نشده است. البته به نظر می‌رسد نسخه‌ی ریمیک بازی 2 Silent Hill قرار است هم برای پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر‌های شخصی عرضه شود.

ماه قبل بود که براساس توییت جف گراب، احتمال داده شد که شوکیس پلی‌استیشن هفته‌ی اول ماه ژوئن برگزار می‌شود که درست قبل از رویداد سامرگیم فست است و باید منتظر ماند و دید فاز دوم انحصاری‌های پلی‌استیشن در آینده شامل چه بازی‌هایی خواهد بود.

برای پیگیری رویداد‌های جذاب صنعت گیم در تابستان پیش رو همچنان همراه اخبار بازی از سایت پی‌اس‌آرنا بمانید…

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =