چهارشنبه , می 8 2024

معرفی انیمیشن جیمی بچه مثبت | داستان، صداپیشگان و نمرات

انیمیشن جیمی بچه مثبت یکی از ماندگارترین انیمیشن‌های ساخت سینمای کانادا است. کشوری که فعالیت قوی و آنچنانی در این زمینه ندارد اما آثار دوست‌داشتنی از خود بر جای گذاشته است. انیمیشن Jimmy Two-Shoes همچنان پس از گذشت سال‌ها محبوبیت خود را در میان سینمادوستان دارد. در این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی این انیمیشن جذاب کانادایی بپردازیم.

انیمیشن جیمی بچه مثبت، یکی دیگر از محصولات دیزنی است که در سینمای کانادا تولید شده است. این انیمیشن جذاب و دیدنی، پس از اکران توانست نامزد جایزه‌های متعددی شود و از این میان به مقام‌های ارزشمندی دست یابد. کارگردانی کارتون جیمی بچه مثبت را ادوارد کای (Edward Kay) به همراه سین اسکات (Sean Scott) و الکس گالاتیس (Alex Galatis) برعهده داشته‌اند. البته جف بارکر (Jeff Barker) نیز در تولید 6 قسمت از این انیمیشن دست داشته است. ژانر انیمیشن جیمی بچه مثبت، ماجراجویانه و کمدی است.

فیلم‌نامه جذاب انیمیشن Jimmy Two-Shoes به قلم گروهی از نویسندگان نوشته شده است. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به کرایگ مارتین (Craig Martin)، مارک استینبرگ (Mark Steinberg) و سین اسکات (Sean Scott) اشاره کرد. انیمیشن جیمی بچه مثبت به صورت یک مجموعه تلویزیونی در 52 قسمت پخش شد. در مورد تاریخ اکران کارتون انیمیشن جیمی بچه مثبت باید گفت که اولین قسمت این کارتون در تاریخ 21 فوریه 2009 معادل 3 اسفند 1387 پخش شد و سرانجام در سال 2011 به کار خود پایان داد. مدت زمان هر قسمت کارتون جیمی بچه مثبت نیز در حدود 22 دقیقه است.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن جیمی بچه مثبت

انیمیشن Jimmy Two-Shoes

انیمیشن Jimmy Two-Shoes از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های تولید شده در کانادا است که به صورت یک مجموعه تلویزیونی عرضه شد. این کارتون سریالی مابین سال‌های 2009 تا 2011 در 52 قسمت پخش شد. یکی از نقاط قوت انیمیشن جیمی بچه مثبت، فیلم‌نامه قدرتمند و جذاب آن بود که مخاطبین را به خوبی جذب خود می‌کرد!

در این انیمیشن سریال با داستان‌های یک نوجوان 14 ساله شاد و سرخوش همراه می‌شویم که سعی دارد همیشه به دنبال شادی و خوشی خود و دیگران باشد. اما از شانس بدش او در شهری به نام میسری‌ویل زندگی می‌کند؛ غمگین‌ترین شهر موجود در آن اطراف! این موضوع کار جیمی را برای گسترش شادی سخت می‌کند اما او سعی دارد هر طور که شده و با کمک دوستانش به ترویج شادی در این شهر غم‌زده بپردازد.

شهر میسری‌ول توسط لوسیوس هینوس هفتم اداره می‌شود؛ فردی غول‌پیکر و غمگین که کارش ترویج غم و اندوه است! اما این تنها مشکل جیمی در شهرش نیست. میسری‌ویل تنها یک کارخانه تولیدی اصلی دارد، صنایع میسری! صنایعی که تامین‌کننده محصولات فاسد است. محصولاتی که تضمین شده‌اند تا غم و اندوه را به بار بیاورند! نکته جالب این است که این صنایع گارانتی برگشت وجه نیز به مصرف‌کنندگان خود نمی‌دهد؛ و این به معنای ترویج بی قید و شرط غم و اندوه است!

حالا در این میان جیمی مصمم است تا به همراه دو دوست خود، هلویز و بیزی، به جنگ با غم و اندوه برود. هلویز که به عنوان نابغه پاره‌وقت شناخته می‌شود و ارتباط عمیقی با ارواح دارد. و بیزی که بهترین و صمیمی‌ترین دوست جیمی است نیز عاشق ماجراجویی است. حالا این تیم سه نفره باید به مبارزه با غم و اندوه بپردازند و شادی و خوبی را در کل شهر ترویج دهند.

بازیگران انیمیشن جیمی بچه مثبت

در بخش‌های بالایی مقاله به طور کلی به معرفی و بررسی انیمیشن جیمی بچه مثبت پرداختیم. سپس به خلاصه داستان، تاریخ اکران انیمیشن Jimmy Two-Shoes اشاره کردیم. اکنون در این بخش از متن به معرفی هنرپیشه های انیمیشن جیمی بچه مثبت و همچنین صداپیشگان این مجموعه تلویزیونی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کوری دوران صداپیشه جیمی در انیمیشن جیمی بچه مثبت

معرفی انیمیشن Jimmy Two-Shoes 2009

بازیگر خوش‌تیپ و خوش‌چهره سینمای کانادا، کوری دوران (Cory Doran)، در تاریخ 7 فوریه 1982 معادل 18 بهمن 1360 در شهر تورنتو کانادا چشم به جهان گشود. وی از همان دوران نوجوانی علاقه بسیاری به دنیای سینما و بازیگری داشت. علاقه‌ای که سرانجام او را وارد این حرفه هنری کرد. امروزه کوری دوران یکی از سوپراستارهای سینما و تلویزیون کانادا محسوب می‌شود. وی در آثار تلویزیونی و سینمایی بسیاری حضور داشته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Total Drama (2007) ،Total Drama All Stars (2013) و Doomsday Brothers (2020) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

بریان فروئد صداپیشه بزی در انیمیشن Jimmy Two-Shoes

نقد کارتون انیمیشن جیمی بچه مثبت

بازیگر و صداپیشه جذاب و دوست‌داشتنی، بریان فروئد (Brian Froud)، در تاریخ 1 دسامبر 1973 معادل 10 آذر 1352 در کانادا چشم به جهان گشود. وی از همان دوران جوانی علاقه بسیاری به صداپیشگی داشت و همین امر سبب شد تا وارد دنیای فیلم و سینما شود. بریان فروئد به عنوان هنرپیشه در چندین اثر سینمایی نیز حضور داشته است. اما شهرت وی در حرفه صداپیشگی زبان‌زد است. بریان فروئد موفق به دریافت جایزه‌های متعددی برای صداپیشگی در انیمیشن‌های متفاوت شده است.

بریان فروئد تاکنون در انیمیشن‌های بسیاری، صداپیشگی کاراکترهای متفاوت را انجام داده است. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Monster Hunter Stories 2 ،Pikwik Pack ،ToonMarty و Zafari اشاره کرد. همچنین وی در مجموعه تلویزیونی Chop Chop Ninja به صداپیشگی پرداخته است؛ مجموعه‌ای پرطرفدار که بر اساس بازی‌های کامپیوتری محبوب آن تولید شد.

همچنین بخوانید :

سین کولن صداپیشه لوسیوس در کارتون جیمی بچه مثبت

نمرات کارتون انیمیشن جیمی بچه مثبت

هنرپیشه، نویسنده و صداپیشه دوست‌داشتنی و محبوب کانادایی، سین کولن (Seán Cullen)، در سال 1965 معادل سال 1344 شمسی در شهر پیتربورو کانادا متولد شد. سین کولن یکی از چهره‌های قدیمی و شناخته‌شده سینمای کانادا است. وی یکی از کمدین‌های نامدار سینمای این کشور شناخته می‌شود که موفق به دریافت جایزه بهترین کمدین این سینما شده است. جالب است بدانید که سین کولن علاقه بسیاری به اجرای استندآپ کمدی داشته و چندین قسمت از برنامه مشهور فقط برای خنده، به نام او است.

سین کولن آثار ماندگار بسیاری در کارنامه هنری خود برجای گذاشته است. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Cloudy with a Chance of Meatballs (2017-2018) و The Seán Cullen Show (2003) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

تابیثا اس‌تی. جرماین صداپیشه هلویز در کارتون Jimmy Two-Shoes

ژانر انیمیشن جیمی بچه مثبت

هنرپیشه و صداپیشه محبوب سینمای آمریکا و کانادا، تابیثا اس‌تی. جرماین (Tabitha St. Germain)، در تاریخ 30 اکتبر 1964 معادل 8 آبان 1343 در شهر بوستون آمریکا چشم به جهان گشود. وی در ابتدا کار خود را از طراحی و اجرای صحنه شروع کرد و سپس به صداپیشگی روی آورد. تغییر حرفه‌ای که نتیجه بسیار خوبی در پی داشت. تابیثا از سال 1985 به صداپیشگی در انیمیشن‌های مختلف پرداخت و سرانجام موفق شد در سال 1995 جایزه دورا را از آن خود کند.

قد تابیثا اس‌تی. جرماین در حدود 1 متر و 57 سانتی‌متر است. جالب است بدانید که وی در میان اهل سینما و طرفدارانش با نام پائولینا گیلیس (Paulina Gillis) شناخته می‌شود. تابیثا تاکنون در آثار بسیاری به صداپیشگی پرداخته است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به My Little Pony: Friendship Is Magic ،Mobile Suit Gundam Seed ،My Little Pony: Equestria Girls و My Little Pony: The Movie اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

دواین هیل صداپیشه سامی در انیمیشن جیمی بچه مثبت

هنرپیشه های انیمیشن جیمی بچه مثبت

هنرپیشه و نویسنده محبوب کانادایی، دواین هیل (Dwayne Hill)، در تاریخ 5 ژوئن 1966 معادل 15 خرداد 1345 در کانادا چشم به جهان گشود. وی به عنوان بازیگر وارد دنیای سینما و تلویزیون شد اما طولی نکشید تا استعداد خود در زمینه صداپیشگی را پیدا کرد. دواین در طول 17 سال فعالیت تخصصی و رسمی خود به عنوان صداپیشه، در آثار بسیار زیادی حضور داشته است. وی تاکنون در بیش از 17 مجموعه تلویزیونی انیمیشنی صداپیشگی کرده است!

دواین هیل علاوه بر صداپیشگی در انیمیشن‌ها، حضور فعالی در دنیای تبلیغات دارد و تاکنون در بیش از 1000 تبلیغ تلویزیونی صدای او به گوش مردم رسیده است. در نتیجه فعالیت قوی، او توانسته تاکنون نامزد جایزه‌های معتبر بسیاری در دنیای سینما و تلویزیون شود و برخی از مهم‌ترین آن‌ها را تصاحب کرد. از میان جوایز دواین هیل می‌توان به جایزه امی و جمینی اشاره کرد. از جمله مشهورترین آثار دواین هیل می‌توان به Mean Girls ،Northern Rescue و Arthur C. Clarke’s Venus Prime اشاره کرد.

جوئان چیوران صداپیشه رودولفو در کارتون جیمی بچه مثبت

داستان انیمیشن جیمی بچه مثبت

بازیگر و صداپیشه نام‌آشنای سینما و تلویزیون جهان، جوئان چیوران (Juan Chioran)، در تاریخ 18 ژوئن 1963 معادل 28 خرداد 1342 در بوئنوس آیرس آرژانتین چشم به جهان گشود. وی از همان ابتدا علاقه بسیاری به دنیای هنر و مخصوصاً سینما داشت. این علاقه سرانجام او را به حرفه بازیگری کشاند.

جوئان چیوران در سینما و تلویزیون آرژانتین کار خود را شروع کرد. اما بلندپروازی‌های او باعث شد تا وی پا را فراتر از کشور خود بگذارد و در آثار جهانی حضور پیدا کند. وی در انیمیشن جیمی بچه مثبت نیز حضور دارد و صداپیشگی شخصیت رودولفو را برعهده دارد. جوئان چیوران در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری حضور داشته است. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Dracula: A Chamber Musical (2000) و Grossology (2006) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

نقد و نمرات انیمیشن جیمی بچه مثبت

تریلر انیمیشن Jimmy Two-Shoes

در این بخش از مقاله به نقد کارتون انیمیشن جیمی بچه مثبت خواهیم پرداخت. انیمیشن جیمی بچه مثبت در سال 2009 برای نخستین‌بار اکران شد و در قالب یک مجموعه تلویزیونی بر روی آنتن رفت. این انیمیشن مابین سال‌های 2009 تا 2011 پخش شد و توانست طرفداران بسیاری در سراسر جهان برای خود پیدا کند. انیمیشن جیمی بچه مثبت سرانجام پس از پخش 52 اپیزود، در سال 2011 به کار خود پایان داد. این کارتون جذاب امروزه نیز نظر مثبت منتقدان و بییندگان را به دنبال دارد.

انیمیشن جیمی و بچه مثبت یکی از ماندگارترین کارتون‌هایی بود که به صورت یک مجموعه تلویزیونی پخش شد. اگر تاکنون موفق به تماشای آن نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به تماشای این انیمیشن ماجراجویانه و کمدی بپردازید. این انیمیشن کانادایی اکنون نیز پس از گذشت بیش از 10 سال، توانسته نمرات خوب و قبال قبول خود را حفظ کند. این انیمیشن کانادایی در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 5.9 از 10 را به خود اختصاص داده است. همچنین نقدهای مثبت و منفی بسیاری از سوی بینندگان در مورد این انیمیشن وجود دارند که به نکات قابل توجهی اشاره دارند.

سخن پایانی

دانلود انیمیشن Jimmy Two-Shoes 2009

در این مقاله از پلازا با معرفی انیمیشن Jimmy Two-Shoes 2009 همراه شما عزیزان بودیم. در طول متن به اطلاعات بسیاری از این انیمیشن، نظیر تاریخ اکران، بازیگران کارتون جیمی بچه مثبت، خلاصه کارتون انیمیشن جیمی بچه مثبت، نمرات کارتون انیمیشن جیمی بچه مثبت و نقدهای آن اشاره کردیم. همچنین بیوگرافی کوتاهی از صداپیشگان این انیمیشن جذاب کانادایی در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه به تریلر انیمیشن Jimmy Two-Shoes نیز اشاره کردیم. اگر هنوز این انیمیشن ماجراجویانه و کمدی کانادایی را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر نسبت به دانلود انیمیشن Jimmy Two-Shoes 2009 اقدام کنید و از تماشای آن در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

به نظر شما جیمی و دوستانش موفق به ترویج شادی و نشاط در شهر غم‌زده میسری‌ویل خواهند شد؟! یا لوسیوس هینوس موفق به شکست جیمی خواهد شد؟! همچنین در طول متن به برخی از سوالات رایج شما از قبیل مدت زمان انیمیشن Jimmy Two-Shoes چقدر است؟ پاسخ دادیم. ممنون که در طول این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد انیمیشن جیمی بچه مثبت را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضاء خانواده پلازا در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =