یکشنبه , می 19 2024

راهنمای خرید سیستم گیمینگ تا 100 میلیون تومان

[ad_1]

اگر به دنبال یک سیستم گیمینگ تا 100 میلیون هستید باید بدانید که در این زمینه محصولات متنوع بسیاری وجود داشته که اگر بخواهیم همگی آنها را معرفی کنیم قطعا در پایان مقاله با گمراهی مواجه خواهید بود. به همین دلیل به یک سیستم مناسب با توضیحات تکمیلی اشاره خواهیم نمود.

در راهنمای خرید سیستم گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون باید حواستان حسابی جمع باشد زیرا هزینه بالایی قرار است برای خرید پرداخت شود و همین موضوع میتواند سودجویان را به راه هایی وادار کند که از قطعات و روش های دیگر برای کاهش قیمت نهایی سیستم استفاده کنند. در ادامه شما را با یکی از بهترین سیستم گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون تومان آشنا خواهیم نمود که به نوبه خودش میتواند گزینه خوبی برای اجرای بازی های کامپیوتری با گرافیک عالی باشد.

فهرست مطالب

سیستم گیمینگ تا 100 میلیون

در ابتدای توضیحات مربوط به سیستم گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون باید بدانید که اولین گام شما خرید از یک فروشگاه مطمئن بوده است. بی تردید در دنیای اینترنت شاهد لیست بلندپایه ای از بهترین سیستم گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون تومان بوده اید که این موضوع سبب گمراهی شما شده است. طبق بررسی های بعمل آمده از سوی پلازا، سیستم خوب و قدرتمندی را برایتان آماده سازی نموده ایم که قیمت کنونی آن در فروشگاه های داخلی چیزی حدود 80 تا 85 میلیون تومان بوده است.

بهترین سیستم تا 100 تومن

بی فوت وقت به سراغ معرفی قطعاتی خواهیم رفت که بی تردید این موارد میتوانند گزینه خوبی در لیست بهترین کامپیوتر گیمینگ 100 میلیونی باشند.

  • مادربرد: از حیاطی ترین و اصلی ترین قطعات کیس های کامپیوتری میتوان به مادربرد اشاره داشت. مادربرد را میتوان مانند یک زمین کشاورزی دانست که اگر از مرغوبیت خوبی بهره مند باشد، قادر به کشت محصولات مختلفی خواهید بود و اگر کیفیت کافی نداشته باشد قطعا در آینده با مشکل مواجه خواهید شد. این مادربرد و اسمبل صحیح قطعات بوده که از یک کیس تو خالی ، سیستمی مناسب برای گیم را استخراج میکند. در این زمینه پیشنهاد مابه شما استفاده از مادربرد ASUS PRIME Z790-P D4 و یا MSI PRO Z790-P DDR4 بوده است. هریک از موارد نامبرده قدرت بالایی را دارا هستند که با استفاده از آنها میتوانید به قطعات روز و قدرتمند جهانی دسترسی داشته باشید.

سیستم گیمینگ تا 100 میلیون

  • پردازنده: یا به عبارت دیگر سی پی یو که نقش مهمی در انتقال و پردازش داده های کامپیوتری داشته است. سی پی یو به شما این امکان را میدهد تا با هسته هایی که درون CPU نهفته اند، بتوانید داده هایی که از سیستم نیاز دارید را با سرعت بالایی ردوبدل کنید. اگر تصمیم به استفاده از مادربرد ASUS PRIME Z790-P D4 گرفته اید پیشنهاد می شود سی پی یو Intel Core i9-12900 Tray را انتخاب کنید. اما اگر مادربر MSI PRO Z790-P DDR4 انتخاب شماست پیشنهاد می شود از Intel Core i7-13700 Tray استفاده کنید که کارایی بهتری را دریافت خواهید نمود.
همچنین بخوانید :
  • رم: یکی دیگر از عوامل مهمی که میتواند روی سرعت و داده های انتقالی نقش مهمی داشته باشد رم بوده است. برای هردو مادربرد نامبرده شده پیشنهاد ما به شما استفاده از رم 16 گیگابایتی مدل Corsair VENGEANCE LPX 16GB (Dual) 3600MHz بوده است. فرکانس 3.6 مگاهرتز این رم که از نوع DDR4 بوده میتواند گزینه خوبی برای راندمان اصولی کیس باشد و در نتیجه برای اجرای بازی های کامپیوتری مفید واقع شود. بسیاری از اشخاص براین باور هستند که رم 16 و یا 32 گیگابایتی برای یک کیس گیمینگ ۱۰۰ میلیونی مناسب نیست که در این زمینه باید بدانید سخت در اشتباه هستید. اسمبل صحیح و اصولی نکته ای بوده که هرگز نباشد آنرا نادیده بگیرید زیرا در این صورت ممکن است با تونل های ساختاری مواجه شوید که سبب ضعف کیس خواهد شد.
  • کارت گرافیک یا GPU: بی تردید گیمرهای بسیاری در انتظار معرفی این قطعه بوده اند. پیشنهاد پلازا در این زمینه استفاده از کارت گرافیک Gainward RTX 3080 Phoenix بوده است. برند آر تی ایکس همیشه از سوی اندیویا مورد تایید بوده است اللخصوص نسخه محبوب 3080 میتواند میزبان خوبی برای اجرای بازی های گرافیکی و باکیفیت باشد. اگر مانیتور شما از کیفیت خوبی بهرهمند باشد از طریق این قطعه قادر به دریافت خروجی تا کیفیت 4K خواهید بود.
  • هارد دیسک: مقدار فضای هارد دیسک در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار نبوده اما پیشنهاد می شود حداقل از یک ترابایت هارد SSD استفاده کنید. هارد های اس اس دی برای اجرای بهتر و سریعتر بازی های کامپیوتری نقش مهمی داشته اند که نباید آن را نادیده بگیرید. بی تردید جمع آوری یک سیستم گیمینگ در رنج ۱۰۰ میلیون بدون هارد اس اس دی کار دشواری بوده است.
  • کیس: نگهداری و مقاومت کیس عامل مهم دیگری در جمع آوری یک سیستم گیمینگ تا سقف ۱۰۰ میلیون بوده است. در این زمینه پیشنهاد ما به شما استفاده از کیس GREEN GRIFFIN G4 بوده که با در اختیار داشتن مکان های مناسب برای فن میتواند خنکی و راندمان بهتری را برایتان به همراه داشته باشد.

سیستم گیمینگ تا 100 میلیون

  • خنک کننده: همانطور که از نامش مشخص بوده برای کاهش دمای داخل کیس از فعالیت بیش از حد بوده است. زمانی که یک بازی گرافیکی اجرا میشود تمامی قطعات کیس برای عملکرد بهتر درگیر آن میشوند که وظیفه خنک کننده بوده که دمای انها را کاهش دهد. در این زمینه اگر تصمیم به استفاده از مادربرد ASUS PRIME Z790-P D4 دارید پیشنهاد میشود که DeepCool AK500 را انتخاب کنید و اگر انتخاب شما مادربرد MSI PRO Z790-P DDR4 بوده بهترین گزینه برای شما DeepCool AS500 است.
همچنین بخوانید :
  • منبع تغذیه یا همان پاور: تغذیه برق و منابع مورد نیاز برای فعالیت قطعات از سوی پاور انجام میگیرد. از نگاه ما GREEN GP700A-UK EVO میتواند گزینه خوبی برای شما در این زمینه باشد که مشکلی بابت کندی و تاخیر در انتقال برق و تامین نخواهید داشت.

الباقی موارد نظیر کیبورد و موس و هدست در این مقاله گفته نشده است و همانطور که میدانید این مقاله تنها برای راهنمای خرید بهترین کیس تا ۱۰۰ میلیون بوده است. در ادامه میتوانید نظر خود را نسبت به این مقاله باما در میان بگذارید.

سخن پایانی

بررسی راهنمای خرید سیستم گیمینگ تا 100 میلیون به اتمام رسید و همانطور که شاهد بودید یک سیستم مناسب برای شما معرفی شد که در رنج قیمتی 80 تا 100 میلیون میتوان آن را بهترین سیستم گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون دانست. شما عزیزان میتوانید سوالات و پیشنهادات خود در خصوص راهنمای خرید بهترین سیستم گیمینگ تا ۱۰۰ میلیون تومان را با ما به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک نمایید.

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =