پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Assassin’s Creed Nexus VR برای عینک‌های متا در دسترس قرار گرفت

شرکت «یوبیسافت» شب گذشته اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Nexus VR ، به تازگی برای عینک‌های متا کوئست 2، متا کوئست 3 و کوئست پرو در دسترس قرار گرفته است.

همانطور که می‌دانید، استودیوی بازی‌سازی «یوبیسافت» (Ubisoft)، تاکنون چند پروژه در دست توسعه از مجموعه Assassin’s Creed داشته است. یکی از این پروژه‌ها، بازی جدید Assassin’s Creed Nexus VR است که به صورت رسمی برای عینک‌های واقعیت مجازی متا کوئست در دسترس قرار گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Assassin’s Creed Nexus VR برای عینک‌های متا در دسترس قرار گرفت

بازی واقعیت مجازی اساسین کرید ، اولین نسخه واقعیت مجازی از این مجموعه است و شما را در نقش برخی از شخصیت‌های برجسته مانند «کانور کنوی» از Assassin’s Creed III، «اتزیو ادیتوره» از Assassin’s Creed II و در نهایت «کساندرا« از Assassin’s Creed Odyssey قرار می‌دهد. شما در این بازی مأموریت‌هایی را در دوره‌های تاریخی مختلف تکمیل می‌کنید و دشمنان خود را شکست می‌دهید.

بازی Assassin’s Creed Nexus VR

بازی VR اساسین کرید ، شامل چندین نقشه جهان باز و قابلیت حرکت‌های 360 درجه است. قابلیت کشتی‌رانی نیز در بازی وجود دارد. همچنین، فیزیک کاراکترها بر اساس واقعیت ساخته شده و این قابلیت به شما امکان این را می‌دهد که از مکانیزم‌های جدیدی مانند جاخالی دادن و مسدود کردن به موقع حملات استفاده کنید که می‌تواند سبک نبرد متفاوتی نسبت به نسخه‌های کنسولی را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Assassin’s Creed Nexus VR چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =