شنبه , آوریل 27 2024

تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 برای PS5 مشخص شد – مستر گیمرز

خبر خوب برای کنسول باز ها : تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 برای PS5 مشخص شد و بازیکنان میتوانند بازی را تجربه کنند.

با مسترگیمرز مرجع بازی ها و تفریحات همراه باشین .

 

تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 برای PS5 مشخص شد

Baldur’s Gate 3 نه تنها در تاریخ توسعه‌دهنده استودیو Larian، بلکه در تاریخ بازی‌ها به طور کلی، حداقل طبق گفته OpenCritic، به بهترین بازی تبدیل شده است. BG3 به سرعت تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین نسخه‌های سال شد و این کار را در حالی انجام می‌دهد که فقط برای رایانه شخصی منتشر شده است. این قسمت آخر به زودی تغییر خواهد کرد زیرا تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 برای PS5 مشخص شد و قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای PS5 عرضه شود. امروز، لاریان اعلام کرد که برخلاف نسخه رایانه شخصی، بازیکنان پلی استیشن ۵ می توانند بازی را چند روز زودتر بارگذاری کنند و به آنها اجازه می دهد. به محض در دسترس بودن بازی، وارد بازی شوید.

Larian به بازیکنان رایانه شخصی گزینه ای برای بارگذاری اولیه Baldur’s Gate 3 در زمان راه اندازی آن ارائه نکرد، خوشبختانه، تیم از این اشتباه درس گرفته و به بازیکنان PS5 اجازه می دهد تا RPG عظیم را از قبل بارگذاری کنند. اگر نسخه استاندارد را سفارش دهید، می‌توانید از ۴ سپتامبر در ساعت ۴ بعد از ظهر UTC بازی را از قبل بارگذاری کنید. با این حال، اگر نسخه Digital Deluxe را پیش خرید کنید، می توانید چند روز زودتر بارگیری کنید. به طور دقیق ۳۱ آگوست. البته این به این دلیل است که بازیکنان دارای نسخه Deluxe می توانند در تاریخ ۲ سپتامبر به بازی کامل دسترسی داشته باشند، بنابراین پیش بارگذاری اولیه باید گزینه مناسبی باشد.

 

بازیکنان PS5، برای ماجراجویی آماده شوید

اینها همه خبرهای خوبی برای بازیکنان کنسولی است که منتظر ورود هستند. حجم فایل Baldur’s Gate 3 در رایانه شخصی کاملاً عظیم بود و دلیلی وجود ندارد که فرض کنیم در PS5 کوچکتر خواهد بود. اجازه دادن به بازیکنان برای دانلود آن جانور چند روز زودتر همیشه یک انتخاب عالی برای Larian بود. امیدواریم این تیم همچنین بتواند تمام پچ های آینده را در روز اول ارائه کند و به بازیکنان PS5 نسخه به روز BG3 را در زمان راه اندازی ارائه دهد. این احتمال محتمل به نظر می رسد، اما بازیکنان ممکن است مجبور باشند یک یا دو روز صبر کنند تا همه چیز را کاملاً با نسخه رایانه شخصی برابر کنند.

در هر صورت، بازیکنان Baldur’s Gate 3 در PS5 می توانند در تاریخ ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) (۲ سپتامبر(۱۱ شهریور) برای نسخه Digital Deluxe Edition) به دنیای غول پیکر بپرند. آنها همچنین می‌توانند چند روز زودتر از قبل بارگیری کنند تا بتوانند به محض پخش زنده بازی، بازی را شروع کنند.

مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز ” تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 برای PS5 مشخص شد ”  زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =